2016. június 1., szerda

Az új családtag: Cudar :)

Sziasztok!

Nos, ahogy említettem az előző bejegyzésemben: D és én apák lettünk! :) :)  Egy nagyon aranyos kiscica apukái :) :)


Körülbelül 1,5 hónapja fogalmazódott meg bennem az, hogy D-t meglepem egy cicával, mert tudni kell róla, Ő nagyon macskapárti, tényleg.... nagyon-nagyon-nagyon :) Rólam pedig tudhatjátok, hogy nagyon-nagyon kutyapárti.... viszont tudom azt is, hogy az én munkabeosztásomhoz sehova sem illik egy kutyus, egy macskát pedig nem kell éjjel-nappal levinni sétáltatni.... így gondoltam, meglepem az én drágámat egy cicával :) Le is beszéltem a szálloda egyik régebbi biztonsági őrével, hogy amikor lesznek kiscicái, akkor szóljon, mert nekem egy kelleni fog :)
De ezt addig tudtam titokban tartani D előtt, amíg ezt el nem döntöttük egy beszélgetés alkalmával, hogy jöhetne egy cica az életünkbe.... annyira belendült, hogy majdnem szerzett egy macskát.... így muszáj volt elárulnom neki, hogy mire készülök :D :D

Tehát, az apává válás azon a késő délután történt meg, amikor Bettiék hazautaztak :) Budapest mellett van egy település, oda kellett kimennünk a cicáért. Úgy gondoltuk D-vel, hogy amelyik macska barátkozósnak bizonyul, azt visszük el, nem a színe számít, hogy fehér vagy cirmos, stb.

Nos, elég könnyen ment a választás..... mert az alomból 1 macska jött oda hozzánk ismerkedni..... D-vel azonnal tudtuk, hogy ez a macska szinte kiválasztott minket, bizony Ő most jönni fog velünk :D



Hazafelé a legmagasabb "C"-t is ütötte a hangja, annyira nem tetszett neki a macskaszállító.... viszont amikor kiengedtük a lakásban..... onnantól kezdve egy hangja sem volt. :) Felfedezte a lakás összes zugát (kivéve a galériát, mert a lépcsőkhöz még pici volt), ami pedig a legjobb volt, nem félt tőlünk, sőőőőt.... olyan szinten bújós, hogy ezzel a tulajdonságával nem tudunk betelni :) :)

Én sok mindentől tartottam a cicával kapcsolatban.... de azt kell hogy mondjam, nagyon kellemeset csalódtam :) Még aznap megszokta az alomját, tudta, hogy hova kell mennie wc-zni, nagyon játékos, barátkozós, illetve egyszerűen hihetetlenül ragaszkodik hozzánk már az első perctől fogva :)
A mai napig nem hiszem el D-vel, hogy lehet ekkora mázlink ezzel a cicával :D :D Arról nem is beszélve, hogy néha úgy gondolom, sok hasonlóság van közte és Batman között :D :D


A Cudar név onnan jött, hogy az egyik reggel (még a cica érkezése előtt jóval) D kinézett az ablakon és megállapította: cudar idő van. Ezáltal elhatározta, ha lesz egyszer egy cicánk, akkor Cudar lesz a neve.... nos innen jött ez a név :) :) :) :)

Tudni kell Cudarról, hogy a lakás legkisebb zugait képes megtalálni, bebújni és ezeken a helyeken jókat aludni.... ezzel nincs gond, viszont az apukáira olyan szintű szívbajt és aggodalmat hoz, hogy körülbelül fél óráig a macskát kerestük a lakásban..... mert egyszerűen nem tudtuk hogy hol van.... egyszer a polcon, a könyvek mögött, máskor pedig D íróasztali szekrényében, amelynek a fal felőli oldala nyitott..... xD


Cudar ragaszkodása hozzánk akkor nyilvánult meg, amikor már a 2. napon fel tudott jönni a galériára..... D állította, körülbelül 2 hét, mire feljön, addig nem kell aggódni ez miatt..... Ez nem így alakult.... viszont azon az éjszakán nem aludtunk, mert azt tanítottuk Cudarnak, hogyan kell biztonságosan lejönni a lépcsőn, hogy elérje az alomját, illetve ne tudjon magában kárt tenni.... :) :)
Ezek nagyon jó élmények annak ellenére is, ha ez miatt például nem alszunk eleget vagy hasonló, mert ezek mind kárpótolva vannak az ilyen események által :) :)




Már több, mint 1 hete van nálunk és állíthatom, vele teljes az életünk :) Szinte úgy tekintünk rá, mintha a saját gyerekünk lenne :) :) Amikor dolgozom, akkor Cudar is úgy hiányzik nekem, mint ahogy D :) <3

Itt az ideje annak is, hogy a páromat most már ne azokhoz a pasikhoz hasonlítsam, akiket ebben a blogban csak egy betűvel jelölök..... hiszen D-vel május 29-én töltöttük be a féléves időtartamot, hogy együtt vagyunk :) Annyira jól megvagyunk, ezáltal úgy gondolom, most már elárulhatom: a "D" betű a Dávid nevet takarja <3 <3

A féléves időtartam okán Dávid elvitt egy budai étterembe. Nagyon jó idő volt, kinn a teraszon fogyasztottuk el a vacsorát, amely nagyon hangulatos volt :)  Annyira megható és boldog pillanat volt ez, hogy még a megírása közben is meghatódom egy picit..... *.*


Dávid annyi boldog pillanatot okozott nekem, én is igyekszem őt minél boldogabbá tenni :) Ez az emberke még Szegedre is elkísért az éves kontrollvizsgálatra és ott izgult értem, vajon minden rendben lesz-e.... Szerencsére minden a legnagyobb rendben van, 1 év múlva kell mennem ismét kontrollvizsgálatra :) Dávid majd kiugrott a bőréből, annyira örült ennek :) :)

Már gondolkodtam azon, hogy mivel lephetném meg a születésnapján..... de gondoltam, még hol van szeptember eleje.... viszont tudom, hogy neki mindene az Öresund-híd, amely összeköti Svédországot Dániával Koppenhága mellett (A híd elnevezésű sorozat által..... amit nagyon kedvel).... 1 héttel ezelőtt valami miatt felmentem a WizzAir oldalára..... szakmai ártalom nálam, hogy időközönként nézegetem ezeket az oldalakat :D erre találtam szeptemberre repülőjegyet 2.990 HUF-ért..... így oda-vissza jegy kettőnknek összesen 12 ezerbe kerül..... Stevecske nem sokáig gondolkodott, már le is foglalta a jegyeket :D Ez túlszárnyalta a barcelonai 8.900 forint/darab árú jegyet is..... így szinte már csak szállást kell foglalni, amely nem lesz ilyen egyszerű.... de ennyiért bűn lett volna kihagyni Koppenhágát :D :D
Nektek is ajánlom nézegetni a légitársaságok, főképp a fapadosok honlapjait, sosem lehet tudni :)


Visszatérve a magánszférához :)
Fél év alatt lett plusz két családom: tágabb értelemben Dávid barátai, szűkebb értelemben pedig Dávidka és Cudarka <3 <3 Szinte nem is kívánhatnék többet :) Leírhatatlan, mennyire örülök annak, hogy ők vannak nekem :) :)

Képzeljétek, sikerült találnom másik lakást is :) Kispesten, a metrótól nem messze van egy lakás, amelynek az egyik szobája megüresedett (az egész lakás 2,5 szobás, két lány lakik a másik két szobában), így nekem az tökéletes arra, hogy a hónap max. 20%-ában ott legyek, amikor éjszakás műszak után lefekszem aludni :) Arról nem is beszélve, hogy fele annyiba kerül, mint a Haszienda + korlátlan meleg víz :D :D Ezt a szobát június 15-től tudom elfoglalni, akkor költözik ki az előttem lévő bérlő, így a Hasziendát lemondtam június 1-től, azon a 15 napon pedig Dávidnál fogok lakni..... naaaa utána is, amikor szabadnapos, illetve nappalos leszek, mert ahogy meséltem, szinte már így is nála lakom :D :D

Szóval egy izgalmas időszak jön ismét :) Neveljük a kiscicánkat, költözöm, illetve itt van a nyár a jó idővel, amely újabb lehetőségeket ad az élménygyűjtésre :) :)
Kívánok nektek is minél több élményt!!!! :)
Amint tudok, jelentkezem :)
Addig is vigyázzatok magatokra! :)
Üdv: Steve

Westlife - Flying without wings :)
The Vamps ft. Demi Lovato - Somebody to you :)
Owl City - Fireflies :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése