2016. április 22., péntek

27 éves lettem :) :)

Sziasztok!

Április 16-án betöltöttem a 27. életévemet. Azt sejtettem, hogy D nagyon készül erre a napra, mert tett néhány célzást ezzel kapcsolatban. Mi tagadás, vártam is, mert tudtam, hogy a mostani születésnapom más lehet, mint az előző években levők, így izgatott is voltam miatta :)


Ebben az évben szombatra esett, így már reggel Forma 1-el kezdtük a napot. Ahogy meséltem, D nagy F1 rajongó, így nála nem is kérdés, hogy nézi-e, viszont saját magamon is meglepődtem: kezdem megszeretni :) Annyira, hogy már vele együtt nézem az időmérőt és a futamot is :D Naaa a szabadedzéseket még csak ritkán.... szóval nem is olyan nagy hülyeség ez az autóversenyzés, maradjunk ennyiben :D xD


D nagyon aranyos volt: egész nap körülbelül óránként elmondogatta nekem, hogy "Boldog születésnapot Stefike" :) :) :) :) Arról nem is beszélve, szinte mindent Ő csinált, hogy nekem ne kelljen a születésnapomon semmivel sem foglalkoznom. Kora délután felmentem a galériára, látom, hogy odakészített egy becsomagolt ajándékot a párnámra, mosolyogva várta a reakciómat :D

Kibontottam és egy olyan Audi TT makett autó volt benne (az egyik kedvenc autómárkám), amit néhány nappal korábban néztem ki a Tesco-ban és D-t leutánozva a többi makett mögé helyeztem, hogy legközelebb is meglegyen, amikor megvehetem magamnak. Nos, D másnap visszament és megvette nekem, azzal az FC Barcelona tollal együtt, amit szintén nézegettem annál a bevásárlásnál, amikor az autót is :) :) Nagyon jól esett, hogy ezekért visszament másnap, csak hogy nekem örömöt okozzon :) :) :) :)


Azt is sejtettem, hogy estefelé lesz valami, de azt hittem, hogy a barátokkal beülünk valahova meginni valamit a születésnapom alkalmából és ennyi...... de nem így történt :D :D
A késő délután folyamán csak annyi tűnt fel, hogy D mindenáron akkor akart picit rendet rakni a nappaliban (ami ráért volna simán, nem halmozott el a rumli minket), illetve csak annyit mondott az estével kapcsolatban, hogy majd telefonon megbeszéljük velük.
Aztán este 8 után nem sokkal csengett a kaputelefon, szinte majdnem egyszerre megérkeztek az ismerősök/barátok, utoljára Peti és Máté jött, akik egy csillagszórós tortát hoztak magukkal.... mondanom sem kell.... teljesen oda voltam..... :) :)  Látni rajtuk, hogy örömmel jöttek el és valósították meg mindezt.... szinte most blogírás közben is meghatódom, hogy erre gondolok *.*


D képes volt a meglepetéspartira megvett dolgokat is elrejteni (innivalók, stb.), hogy még véletlen se jöjjek rá, hogy mi készülődik :D :D  A születésnapi parti nagyon jó hangulatban telt, valamikor hajnali 4 körül lett vége, a többiek akkor indultak haza..... mi pedig a galériára, az ágyikónkba :) :)

Másnap volt egy enyhe másnaposság..... viszont D aznap is főzött nekem, azt mondta, hogy nem maradhat el a születésnapi főzés sem :D Ismét nagyon finomat főzött..... mint mindig :) :)


Annyiszor elmondom..... tuti már a könyökötökön jön ki..... de ez a D..... imádom.... annyira hálás vagyok annak, hogy akkor, azon a november végi egyik estén elmentem arra a találkozóra, amikor először találkoztam D-vel.... az azóta eltelt idő óta érzem, hogy mellette ki tudok teljesedni és ez annyira jó :) :) Ha nem mellette alszom, mert benn kell lennem éjszaka a recepción, akkor nagyon tud hiányozni, pedig tudom, hogy nemsoká látom újra..... és szerintem ez fordítva is így van :) :)


Szerintem nem túlzok, de ez volt az eddigi legjobb születésnapom, remélem, hogy még sok ilyen élményem lesz, főleg D-vel, szerencsére nekem is vannak ötleteim az Ő születésnapjával kapcsolatban.... :D
Remélem, hogy még sok-sok közös élményünk lesz a továbbiakban is :)

Legyetek jók, vigyázzatok magatokra!
Hamarosan jelentkezem!
Üdv: Steve :) :)

American Authors - Best day of my life :) :)
The Corrs - Breathless :) :)
Melanie C - First day of my life :) :)
Ellie Goulding - How long will I love you :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése