2016. április 6., szerda

Szabadság..... :)

Sziasztok!

Van úgy, hogy eljön az a pont egy munkahelyen, amikor mindennél jobban várjuk az adott időszakra eső szabadságot (mert hát időarányosan kell kivenni....). Így történt ez most, sokszor nem is a vendégek idegesítenek fel, hanem a más részlegeken levő kollégák/kolléganők.... Na ez is megér egy külön bejegyzést :D de majd egyszer :D


Szóval eljött a szabadság.... mondanom sem kell, végig D-nél töltöttem :) D egyik kedves ismerőse az egyik ismert szórakozóhelyen tartotta a születésnapját (amely melegbarát hely), így oda is együtt tudtunk elmenni, nem tartott vissza az, hogy másnap dolgozni kell menni :) Ahogy írtam az előző bejegyzésekben is, a barátai nagyon megszerettek, illetve én is őket, mindegyikük egyenként is nagyszerű ember. Ugyebár vidéken él a családom, viszont úgy érzem, hogy itt Budapesten is kialakult egy olyan közeg, akik úgymond egy családot képeznek, és nagyon jó idetartozni :) Szerencsére sűrűn szoktunk velük találkozni és beülni pubokba meginni valamit :) :)


A szabadságom fele teljesen jól telt.... viszont második felére sikerült lebetegednem..... nem is én lennék, ha nem velem történik ilyesmi xD  Torokfájás, orrfolyás, láz.... viszont a láz egyáltalán nem akart lemenni.... naa és D vérnyomása sem ezáltal.... D szabályosan ki volt borulva, hogy én beteg voltam, már a legelején be akart vinni az ügyeletre, de mondtam neki, hogy várjunk még 1 napot, hátha lejjebb megy a lázcsillapító hatására, ha nem, akkor elmegyek orvoshoz.... Nos, úgymond D "nyert", mert egyáltalán nem ment le a lázam, így elmentünk a háziorvoshoz.... Antibiotikum kúra lett a vége..... Ez kb. 6 napig tartott, a szabadságomat meg kellett hosszabbítani +2 nappal, így legalább biztosra mentünk azzal, hogy a munkához visszatérésre elmúlik a betegség.
D-nél kiderült, hogy benne rejtőzik egy orvos-ápolói személyiség is :D Általában otthon dolgozik, így mindig tudott ellenőrizni: időközönként lázat kellett mérnem neki, folyadékot inni, szigorúan feküdni. Levest főzött, leste minden mozdulatomat, hogy ne erőltessem meg magamat, épp wc-re nem ment ki helyettem.... :D :D Nagyon aranyos volt, azon volt, hogy minél hamarabb meggyógyuljak és akkor Ő is megnyugodhasson :) :) Nagyon jól esett a gondoskodása :) :)


Viszont hogy tovább maradhassak kipihenni a betegséget, ezért műszakokat kellett cserélnem.... amely azt jelentette, hogy a szabadságom után 6 egybefüggő éjszakás műszakokkal tarkított időszak következett..... mondanom sem kell.... az 5. éjszaka után azt hittem, hogy sejtjeimre esek szét.... arról nem is beszélve, hogy munkával kapcsolatos 3 interjúra is behívtak az 5. és a 6. éjszaka közötti nappalon..... ellehet képzelni, mennyire vártam a 6. éjszaka végét..... Ha valaki ezek után azt állítaná, hogy nincs munkabírásom, akkor azt fejbe rúgom..... xD Kiemelendő egyébként, hogy a 6 éjszakából az első 4 teltházas volt, és a 6 éjszakát hiba nélkül nyomtam végig :) :D Kicsit büszke vagyok magamra naaaa :D :D   D szerint egy hős vagyok :) Bár szerintem picit elfogult velem szemben :D :D


Most pedig már meg sem kottyan a két éjszaka :D :D Szerencsére már szellősebb a beosztásom áprilisban, hónap közepén pedig lesz pár szabadnapom, amit a születésnapom miatt kértem ki :)

Megérkezett a jó idő is :) :) De vártuk már ezt :) :) D-vel tegnapelőtt este kitaláltuk, hogy autózzunk :D Kerestünk egy magasabb pontot, ahol megnézhetjük az esti Budapestet :) :) A János-hegyre terveztünk felmenni, viszont addigra bezárt az Erzsébet-kilátó, át akartunk menni a Hármashatár-hegyre, viszont autóval mentünk, és egyre furább utcák jöttek, így arról letettünk és végül a Gellért-hegyen kötöttünk ki :)
D hozta az apukájától kapott távcsövet, amellyel nagyon messzire elláttunk.... amin nagyon le voltam döbbenve, hogy a távcsövön keresztül lehetett látni a Skycourt-öt, amely a reptéren van és igen messze a Gellért-hegytől. Gyönyörű látvány volt így este 10 órakor a város. D-vel csak ámultam és azt játszottuk, hogy tippelgettünk, kitaláltuk, vajon melyik terek, utcák, közterületek azok, amelyek ki vannak világítva. Nagyon élveztem, nagyon jó élmény volt, meg is egyeztünk, hogy egyszer nappal is ki kell menni távcsővel valamelyik magasabb pontra :) Ajánlom nektek is, tényleg érdemes :)


D-vel már túl vagyunk a 4. hónapon is, amióta együtt vagyunk :) :) Mi tagadás, be kell látnom: teljesen beleestem ebbe az emberkébe :D :D Mindketten ragaszkodunk egymáshoz és ezt ki is mutatja ő is :) :) Komolyan, nincsenek szavak erre.... egyszerűen nagyszerű érzés ebben a kapcsolatban élni :) <3


Visszatérve a jó időhöz.... :) Nekem a tavasz a kedvenc évszakom, lehetséges azért, mert áprilisi gyerek vagyok, így jobban kötődöm a tavaszhoz. Virágzik, zöldül a környezet, nem fázik az ember kinn, meleg napfény jár át mindent :D Nagyon jól megúsztuk a telet, alig volt hideg, vagyis én így érzem :) Reméljük, hogy a jó idő nagyon sokáig ki fog tartani, legalább október végéig.... :) :)


Menjetek a szabadba, amennyit csak tudtok, hallgassatok jó zenéket közben, igyatok meg egy jó italt, és vegyétek át a tavasz hangulatát :) :)

Vigyázzatok magatokra! Minden jót addig is, amíg nem jelentkezem!
Üdv: Steve :) :)

Anastacia - Welcome to my truth :) :)
Ellie Goulding - Burn :) :)
Beyoncé - Love on top :) :)
Travie McCoy - We'll be alright :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése