2013. december 16., hétfő

Disznótor és a többi :)

Sziasztok!

Az előző bejegyzést folytatva..... végül a barátommal csak tudtam beszélni és találkozni is..... nem tagadom, lehet, hogy túlreagáltam a dolgokat.... de kicsit megorroltam a barátomra az előző bejegyzésben írtak miatt.... ami szerintem érthető..... a lényeg, hogy megbeszéltük :) :)

Most pénteken pedig lejöttem a barátommal a családi disznótorra :) :) Úgy néz ki, hogy szerda reggelig leszünk itthon, utána megyünk vissza együtt a fővárosba.



Szombaton a disznótor nagyon jól eltelt.... a barátom minden családtaggal megtalálta az összhangot, örültem annak, hogy apummal is jól elvolt :) :)

A barátom jól ki is dolgozta magát, ő gyúrta a kolbászt, hurkát is :) :) Finom is lett.... büszke is volt a drágám magára :) :) és igazából én is büszke voltam rá :) :)

Örülök annak tényleg, hogy a családom kedveli a barátomat, de idősebbik nővérem már non-stop körbeugrálgatja.... naaa ez egy kicsit most  már kezd zavarni.... :/ És itt tényleg nővérem a hibás.... a barátommal nincs semmi probléma.... lehet, hogy néha már ő is unja nővéremet.....
Csak szerda után nem tudom, hogy mennyit tudok együtt lenni a barátommal.... és ezért örülnék annak, ha nem csak esténként lehetnék együtt vele..... majd alakul ez a helyzet is....

Ahogy meséltem az előző bejegyzésben is, hogy a barátomnak van egy betegsége..... ezért tényleg nagyon féltem..... tudja ő szerintem, hogy nekem fontos..... csak néha nem látja szerintem, hogy mennyire..... akárhogy alakul a jövő.... én mindenképp kitartok mellette..... már olyan szinten kötődök hozzá, hogy soha nem gondoltam volna,  lesz egy ilyen pasi, aki ennyire fontos lehet a számomra....
Igazából már minden apró kis felém való gesztusával boldoggá tud tenni..... ha reggel az ágyban magához húz.... azokban a pillanatokban érzem azt, hogy legszívesebben megállítanám az időt..... :)

Mostanában érzem azt, hogy "SZERETEM EZT AZ EMBERT" és ezt a szót tényleg olyan könnyen dobálgatják az emberek.... és rájöttem arra.... hogy én az elmúlt pár napban a barátomnak nem nagyon mondtam..... és úgy gondolom,,,,,  mert már ez olyan alap nálam, hogy nem is mondom neki, mert ennyire még sosem sosem voltam biztos olyan dologban, mint hogy én szeretem őt! <3
/kicsit érdekesre sikeredett a mondat.... de szerintem értitek :D/

Nos gyors témaváltás :) :)
Egyik blogtársam hirdetett egy Tigriscsík versenyt :) :)
Természetesen Stevecskét sem kell félteni, benevezett hát ő is :D :D xD xD
és most jöjjön kedven X-faktoros szövegem, természetesen Ördög Nóri hangjával elképzelve:
"Szavazzatok Steven Furrier tigriscsíkjára, hogy ez által teljesüljön a vágya és szép eredményt érhessen el ebben a versenyben, amiről mindig is álmodott!" :D xD
Naaaa.... ez azért kicsit túlzás volt, elismerem.... de azért olyan 3. vagy 4. helynek örülnék :) :)
nos, és hol tudtok szavazni??? :)
linkelek nektek egy oldalt, ott tudtok rám szavazni.... oldalt van meghirdetve a szavazás :)
http://santiagonyomaban.blogspot.hu/
Én a 7-es számú versenyző vagyok :D :D Köszönöm mindenkinek előre is, aki szavaz rám :D :D

Tervezek írni egy bejegyzést az albérletkeresésről is.... mert Csabikával már olyan tapasztalataink vannak.... hogy hihetetlen..... xD xD
Még keressük a tökéletes lakást a számunkra..... A héten is találtunk két jó lakást.... de kb. perceken múlt, hogy valaki más hamarabb ment és így a rangsor alapján el is vitte a lakást.... :(
De mi  nem adjuk fel!!!!! :D :D

Kedves olvasóim, majd igyekszem jelentkezni!
Vigyázzatok magatokra!!!!
Üdv: Steve :)

Sara Bareilles - Brave :) :)
Anastacia - You'll never be alone :) :)

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól alakulnak a párkapcsolati dolgaid :)
    Köszi a tigriscsíkos reklámot :)

    VálaszTörlés