2014. március 29., szombat

Bakancslista :)

Sziasztok!

Mostanában az ismerőseim szájából sokszor hangzik el a bakancslista szó, hogy hova mennének/utaznának el ha lenne rá idejük és természetesen keretük is.... ezért úgy határoztam, hogy megosztom veletek a saját bakancslistámat :D :D :D :D



Az elmúlt napokban rangsoroltam ezeket a helyeket és végül ez a rangsor alakult ki. Első helyeken szerepelnek azok a városok, ahová a legjobban szeretnék eljutni :) :) :) :)

10. Balaton
Most ne nevessetek ki, de én még nem voltam "A magyar tengernél" :P :P Unokatesóm mondja mindig azt, hogy Magyarország hatalmas ország, hiszen a saját tengerünket vesszük körbe :) :)
De most, hogy a fővárosban élek, hátha a nyáron alkalmam lesz leugrani kicsit eme tavacskánkhoz :) :)



9. San Francisco
Erről a városról mindenkinek a Golden Gate híd jut eszébe. Nem tagadom, nekem is :) Nekem külön tetszik az, hogy a szoros felett csap össze a hideg és a meleg levegő, ezáltal alakul ki az a különleges köd, amiről igen sok helyen írnak :) (bocsánat a földrajzos szakmai ártalomért) xD



8. Prága
Most kezd igazán turisztikai célponttá válni az embereknél.... én egy filmben láttam róla több részletet és az a tér nagyon tetszik, amelyet a kép is bemutat. No és nem beszélve a Károly-hídról és a cseh sörökről :)
/Kozel, megszereted e cseh remeket/ xD xD



7. Sydney
Sok képet láttam róla, nekem nagyon tetszik ez a város, csak egy baja van: nagyon-nagyon-nagyon messze van..... az ottani magasvasút is elnyerte a tetszésemet, nem csak az Operaház :) :)



6. Róma
Az örök város. Barbitól kaptam egy római képeslapot, azóta érdeklődöm jobban az olasz főváros iránt. Nekem igazából ebben  városban nem a képen látható Colosseum tetszik a legjobban, hanem a spanyol lépcső a különleges szépségű templommal :)



5. Párizs
Igen, meglehet kövezni..... :P Én a francia fővárost csak az ötödik helyre rangsoroltam.... Régebben nem nagyon voltam oda Párizsért, viszont sok ismerősöm mesélt róla, illetve a barátom is volt már ott, (ha jól rémlik) ő a Champs-Élysées-ről mesélte, hogy nagyon szép. Azóta én is szeretnék egyszer ebbe a városba eljutni :) :)



4. Madrid
Alapjáraton spanyol-fan vagyok.... miért hagynám ki a spanyol fővárost???? xD xD Naaaa nem a Barcaellenes Real Madrid miatt mennék oda, hanem sokkal inkább a spanyol kultúra iránti szenvedélyem miatt :) :) :) :)



3. New York
Így jártam anyátokkal, Jóbarátok, Szex és New York..... szinte mindenki ismeri a nagy almát :D :D Engem benne a felhőkarcolók látványa fog meg, illetve a Szabadság-szobor. És  nem mellesleg a világ központja majdnem minden tekintetben :) :)



2. London 
Régebben a brit főváros szerepelt nálam az első helyen..... természetesen a nagyfokú érdeklődés még mindig megvan iránta: Big Ben, London Eye, Greenwich, Tower-híd, stb....... Szerintem sokan egyetértenek azzal velem (kivéve a Párizs-fanok), hogy Európa üzleti- és kulturális központja :) :) Bár szerintem az új felhőkarcolóval kicsit fura a látképe.... de még így is lenyűgöző :) :)



1. Barcelona
Még nem voltam a katalánoknál, de minden vágyam, hogy ide eljussak :) Tengerpart, mediterrán éghajlat, sokszínű kultúra, foci-foci-foci-foci :D :D Ha valaki még nem tudná: a kedvenc focicsapatom a Barca :) :) /Ezek után a Real-osok tábora lecsatlakozik a blogomról/ xD xD
Mindig nézegetem a képeket a lenyűgöző építményekről, és bízom abban, hogy ezeket élőben is megnézhetem egyszer majd :) :) :) :)



Ez volt az én bakancslistám :D :D Életem célja, hogy ezen helyekre eljuthassak :) :) :) :)
Szívesen várom hozzászólásban vagy e-mailben a ti bakancslistátokat is!!!! :) :)
Vigyázzatok magatokra! Majd jelentkezem!

Üdv: Steve :)

Swedish House Mafia - Don't you worry child :) :)
Ellie Goulding - Burn :) :)

1 megjegyzés:

  1. Ezek a helyek az én bakancslistámra is beférnének :D Sok sikert hozzájuk :D

    Üdv: Adeon

    VálaszTörlés