2014. január 23., csütörtök

Hiányérzet...... + GIF képgyűjtemény :)

Sziasztok!

Régen írtam.... ezért ne haragudjatok..... elvagyok havazva..... és lassan az ország is behavazódik :D :D

Ahogy írtam az előző bejegyzésekben.... a barátommal helyszínt cseréltünk xD xD
Ő lenn van Békés megyében.... szeret ott lenni, és úgy határozott, amíg tud dolgozni, addig ott fog dolgozni.
Én pedig fenn vagyok már a fővárosban egy ideje.....

Nagyon hiányzik..... szinte nem is tudom szavakba önteni..... röviden így tudnám jellemezni: egy folyamatos hiányérzetem van, ami néha kicsit érződik.... de a legtöbbször az egész testemben/lelkemben érzem....  hogy hiányzik....... ilyenkor nézegetem a képét, ami a határidőnaplómban van..... nagyon tetszik róla az a kép....
szeretem őt nagyon.... és nagyon hiányzik..... <3
most egy darabig nem fogom látni..... mert most hétvégén nem megyek haza......

Szombaton próbanapra megyek.... remélem, hogy összejön végre :)
És a másik dolog:
Képzeljétek!!!!! Csabival találtunk lakást :D :D :D :D
Tegnap megírtuk a szerződést is :D :D
Végre nem kell tovább keresgélnünk..... fuuuuhhhh.... már majdnem kezdtük feladni.... de végül sikerült :) :)

Tegnap a tulaj elment.... én Csabival még ott maradtam..... és csak ültünk..... idétlen vigyorral csak néztük a lakást :D :D Egyszerűen nem fogtuk fel.... annyira örülünk neki :)
A lakás tökéletes, két különnyíló szobával, mindennel együtt :) :) Közel egy bevásárló központhoz is :) :)

Most már csak az állásnak kellene összejönnie és majdnem boldog is lennék..... :) :)

Ebben a bejegyzésben megosztok néhány gif-mozgó képet is :) :) A múltkor annyira megtetszettek ezek, hogy kedvet kaptam összegyűjteni néhányat :D :D
/Igyekeztem azért nem +18-as képeket összerakni/ :)
Nagy örömömre sikerült találni a Shelter című filmből  is egy ilyen képet :D :D

Jó képnézegetést!!!! Végén természetesen a zenék sem hiányozhatnak :) :)

Vigyázzatok magatokra!!!! Igyekszem jelentkezni!
Üdv: Steve :) :)













<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ellie Goulding - How long will I love you
John Newman - Love me again
Szépség és a szörnyeteg betétdal
Szolnoki Péter - Bűbáj betétdal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése