2014. január 9., csütörtök

Dilemma.... avagy hogyan hozzunk jó döntést?

Sziasztok!

Valamelyest jobban alakultak a dolgok..... hétfő este felhívott a barátom este.... és ezáltal a dolgok ellettek simítva.... :) De meg kell hagyni, hogy nem volt olyan bonyolult az ügy, mint ahogy írtam az előző bejegyzésben, nekem igazából nem a barátommal volt a bajom....



Nos, azóta minden nap beszélek telefonon a barátommal :) :) 5  napja vagyok fenn a fővárosban, és nekem nagyon-nagyon-nagyon hiányzik..... de azért hallom a hangján, hogy én is hiányzok neki :) :)

Viszont elég rendesen kattog az agyam..... hogyan lenne jó????
Van egy alap probléma: a barátom lenn van vidéken nálunk.... én pedig fenn Budapesten.... kicsit érdekes.... hogy jó pár hete még pont fordítva volt..... xD
Na mindegy... nem ez a lényeg..... hanem, hogy nagyon szeretnék vele lenni és mellette lenni....

Két lehetőség van:
1. Hagyom a fővárosi dolgokat.... és úgymond visszaköltözök vidékre arra a pár hónapra, hogy vele tudjak lenni mindvégig.....
2. Vagy marad minden ugyanígy és a barátommal találkozok majd hétvégente, vagy hetente pár napot.....

Az 1. számú lehetőséggel az az egy gondom van..... ugyebár nekem gondolnom kell arra is, hogy mi lesz azután..... most visszamegyek.... utána majd nyáron újra vissza a fővárosba???
Nem akarom, hogy megint csússzanak a dolgok...... mármint az állás+albikeresés.....
nem beszélve arról.... hogy nővérem nem nagyon változik szerintem..... :/ :/

Tudom, ezen amúgy nem kellene gondolkodnom..... szeretem ezt a pasit, ennek egy könnyű döntésnek kellene lennie......
Szeretem és hiányzik..... úgy van, hogy én holnap megyek Szegedre.... és majd vasárnap megyek Békés megyébe haza.....




Tegnap olyan aranyos volt a telefonban.... majdnem elkapott a hév és majdnem úgy volt, hogy reggel az első vonattal hazautazok.... xD De viszont ma is volt két interjúm, holnap pedig lesz még egy....

Halljátok, nem tudom..... de igazából..... (ahogy egyik jóbarátom mondaná) már rég eldöntöttem a dolgokat.... nem kell gondolkodnom rajta.... felesleges azon gondolkodni, amit már eldöntöttem..... és igaza van :) :)

Most már azon pörgök, hogy mi lenne, ha nem mennék Szegedre????  és akkor már holnap este a barátommal lehetnék..... hmmm.... :)  és akkor egész hétvégén vele lehetnék..... de jó lenne :)

Tudjátok mit? Most eldöntöttem.... nem megyek Szegedre!!!! Megyek egyenest Békéscsabára!!!! És akkor meglepem a barátomat :) :) Remélem, hogy örülni fog nekem :) :)  Uuuuuhhhh..... vajon mit fog szólni, hogy beállítok csak úgy :D :D :D :D

Na megyek is jegyet venni holnapra :) :)

A holnapi napomat Csabival töltöm, albérleteket keresgélünk, délután pedig interjúra megyek.... és utána irány haza!!!! :) :)  Újra látom a barátomat és meg is ölelhetem.... de jó lesz :D :D






Vigyázzatok magatokra!!!!
Majd jelentkezem!
Üdv: Steve :) :)

Noémi Virág - Szeretlek :) :)
Robbie Williams - She's the one :) :) <3 <3
Sara Bareilles - Love song :) :)
Westlife - The rose :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése