2014. január 26., vasárnap

Amikor végre minden összejön :) :)

Sziasztok!

Gondoltam, gyors megosztok veletek egy jó hírt :) :)

MEGKAPTAM AZ ÁLLÁST!!!!!!!!! :D :D :D :D



A próbanapom végén az üzletvezető az irodába hívott és közölte velem, szeretné, ha ott dolgoznék az ő üzletében :D :D

Leírhatatlanul örülök ennek :) :)
Nem gondoltam volna, hogy ezen a héten ennyi minden összejöhet :)  :)

Megérte türelmesnek lenni! :)
Eladóként fogok dolgozni egy ruhaüzletben :) :)

Megvan a lakás, most már van munka is!
Azt sajnáltam, hogy a barátommal nem tudtam élőben találkozni most, de a jövőhéten bepótolom ezt is vele :) :) Nagyon szeretem, hiányzik, ő is örült annak, hogy felvettek :) :)

A mai napon át is pakoltunk a lakásba Csabival :) :)
Majd legközelebb ezt is megírom!

Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve :)

Radics Gigi - Vadonatúj érzés :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése