2014. február 16., vasárnap

Éjjel-nappal Budapest :)

Sziasztok!

Fuuuuhhhh..... nagyon rég írtam..... öcsém pénteken hozta fel a gépemet, most már tudok gépközelben lenni :) Hiányzott már a blogírás..... de befogom pótolni... ;) :)
Köszönöm mindenkinek, aki küldött e-mailt és a hogylétemről érdeklődött.... nagyon jól esett :) :)



Tömören próbálom leírni, hogy mik történtek azóta, hogy nem írtam :)

Megkaptam az állást :) :) Dolgozok is..... nem keveset, napi 10-12 órás műszakokat, mint ruházati eladó (az üzlet nevét nem mondom el, direkt :P :P) Minden napos a túlóra, de viszont szeretem a munkámat :) :) és mellesleg lakótársam, Csabi is ott dolgozik, de holnaptól külön boltban leszünk, mert eddig ott tanultam be náluk. Sokat jelentett az, hogy Csabi ott volt, ismerős arcnak mindig örül az ember :) :)

Sok ismerősöm kérdezi, főképp Szegediek.... hogy hova járkálok, mit csinálok, amikor nem melózok..... igazából most értettem meg igazán azon pesti ismerőseimet, akik dolgoznak.... hogy az embernek
1. nem sok ideje van arra, hogy elmászkáljon bárhova is....
2. meló után, a fáradtságtól is az ember már csak haza akar jutni és pihenni....
Bár igyekszem a kevésnyi szabadidőmet is hasznosan eltölteni..... főleg most, hogy itt a jó idő :D :D Ennek nagyon örülök :) :) :) :)

Csabival való költözésemről röviden :)
Egy délután alatt megvolt.... én F-től pakoltam át (F-el azóta is jó a kapcsolatunk, szoktunk összefutni és jókat beszélgetni), Csabi pedig munkásszállóról..... azóta pedig imádunk ebben a 9. kerületi lakásban lakni :) :)


Azóta volt szekrényátpakolás is Csabi szobájába..... naaaaa nem gondoltam volna, hogy áttudjuk vinni.... de aztán egyik este (persze már éjfél körül, mikor máskor xD) megembereltük magunkat és átvittük.....
röviden annyit a hadműveletről, hogy 1 órás volt a kivitelezés.... mert dönteni, szétszedni, tolni, nyomni, összerakni, borítani kellett..... szóval volt minden xD xD
Szeretek Csabival lakni, vannak érdekes dolgok mind az ő részéről és az én részemről is, de így nem unalmas :) :) Mindenkinek vannak rigolyái :) :)

Egy jófej békéscsabai ismerősöm által pedig kocsival fel is tudtam hozatni a dolgaimat, a fotós falamat, könyveimet, stb. :) :) Köszönet neki ismét!!!! :) :)

Most pedig jöjjön a szokásos nagy téma :D Párkapcsolat :D :D
Ahogy mindegyik bejegyzésben kifejtem (és a könyökötökön jön ki, illetve húzzátok a strigulákat xD), nagyon szeretem a barátomat :) :) és elmondhatatlanul nagyon-nagyon-nagyon-nagyon hiányzik.... mostanában a hiányérzetét csokival oldom..... ha már akciós a Tesco-ban a táblacsoki xD xD xD xD
Ez ilyen :) :)
Már 13 napja, 3 órája, 5 perce nem láttam..... :( Mindig azon ábrándozom, hogy egyszer majd melóm után megyek haza és Ő ott lesz és rám vár :) :) <3 <3
Sajnos a melóink összeegyeztetése miatt nem tudunk sűrűn találkozni, mert különböző beosztásaink vannak.... nekem is 1 napos szabadnapjaim vannak.... sajnos nem tudok mindig sem hazamenni.... alapból 7 órás lenne az oda-vissza út.... de remélem, hogy hamarosan újra látom, bár naponta többször is beszélünk, meló előtt és után.... ez némileg segít, de jobb élőben..... igyekszünk azért megoldani :) :)
Most Valentin napon nem tudtunk együtt lenni, de én leküldtem öcsémmel egy kis ajándékot..... szerintem örült neki :) :) Remélem hogy nemsoká látom őt megint :) :)




Szerintem nem írtam, de képzeljétek.... el is lettem jegyezve :D :D
Röviden akkor erről is :D :D
A barátom elmélkedett egy szimpla hétfői délutánon (amikor még lenn voltam otthon), hogy szeretne gyűrűt a kezére..... én meg csak szimplán mondtam neki, hogy én is szeretnék egyet :) :)
Ezután úgy döntöttünk, hogy veszünk egymásnak gyűrűt..... :) :) De viszont nem eljegyzési gyűrűnek szántuk, hanem egy úgymond olyan gyűrűnek, amely azért jelent is valamit és nem csak úgy van... :)







Én visszajöttem a fővárosba és láttam másnap, hogy a barátom kiírta facebook-on, hogy el van jegyezve.... :O kicsit viccesen ráírtam: "Ki jegyzett el?" :D :D
Erre pedig visszaválaszolta, hogy a pasijával vettek előző nap gyűrűt és ezáltal eljegyezték egymást :) :)
Mondanom sem kell.... Stevecske (természetesen) elolvadt xD xD
Azt tudni kell a barátomról, hogy az érzelmekről nem nagyon szokott társalogni, ami amúgy nem baj, de ha ilyen romantikus dolgokat csinál vagy kifejezi érzelmeit irántam.... azok nagyon jól tudnak esni és szokásosan szétolvadok ilyen alkalmakkor..... :D :D Ezért talán jobb is, hogy alkalmakkor fejezi ki ezeket :) :)
Viszont úgy is gondolom, hogy az embernek nem kell kimondania minden nap például azt, hogy "szeretlek", hiszen ezt a másik úgyis tudja..... vagyis én ezt érzem, hogy a barátomnak fontos vagyok, szerintem ő is érzi, hogy fontos nekem és szeretem :) :) :) :) <3 <3 <3 <3



Nos, remélem, hogy sikerült mindenről írogatnom, ezek után sűrűbben jelentkezek majd ;) :)
Vigyázzatok magatokra!!!! Minden jót!
Üdv: Steve :) :)

Természetesen a zenék sem maradnak le :D :D
Groovehouse - Tűz és víz :) :)
Chantal Kreviazuk - Feels like home :) :)
Sixpence None The Richer - Kiss me :) :) <3 <3
The Pussycat Dolls - Stickwitu :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése