2014. február 28., péntek

Egy katasztrofális nap története....

Sziasztok!

Ez a bejegyzés a "csodálatos" szerdai napomról fog szólni. Az egész úgy kezdődött, hogy Stevecske felkelt..... a szokásos, szenvedéses felkelésem után a fürdőszobába mászással folytatódott a reggelem..... Már itt sejtettem, hogy valami nem lesz jó ebben a napban..... de a tusolás csodát művelt és kezdtem helyrerázódni.....
Be is értem a munkahelyemre...... a 12 órás műszak kezdetét vette..... elég gyorsan telt az idő, köszönhető annak, hogy most Csabi is a mi üzletünkben volt és rendezte be velünk a dolgokat a pénteki (mai) nyitásra.
Többnapos meló után már szinte mindannyian az üzletben úgy néztünk ki, mint a mosott sz@r....... és még szépen is fogalmaztam...... de viszont ahogy fáradtunk, annál jobb volt a hangulat, mert szinte mindenkire rá jött az a bizonyos öt perc, ami kitartott kb. 10 óra hosszákat is....... :) :)

Viszont eljött a délután 3 óra..... én és Csabi pakolásztunk a pincében.... amikor én vittem egy ruhatartó állványt, aminek volt felső és alsó része (amikre a ruhákat is lehet pakolni). Annyira instabil volt ez az egész.... (mert épp a régebbi dolgokat pakoltuk lenn) hogy a két rész összecsúszott.... és az én bal kisujjam maradt köztük...... :/
Nem is fájt annyira, a probléma ott kezdődött, hogy levitt kb. 1 centis bőrt az ujjamról..... de még nagyobb probléma az volt, hogy nagyon vérzett..... és ahogy írtam régebben: véralvadásgátlót szedek, alias kicsit vérzékenyebb is vagyok ezáltal, mint a többi ember.....
Csabival tanakodtunk is elég rendesen, hogy akkor mit csináljunk...... mert a munkahelyemen nem tudják, hogy véralvadásgátlót szedek..... és nem akarom ilyen miatt elveszíteni a nagy nehezen megtalált melómat.....

Végül felmentem, a főnöknek mondtam, hogy elvágtam a kezem, merre találok valami kötszert...... megmutatta és még segített is beragasztani az ujjamat..... utána folytattam a munkát..... este 8-ig.....
És igen, tudom..... azonnal mennem kellett volna a balesetire (ahogy a barátom mondta.....), mert ez veszélyes lehet rám nézve..... de tudjátok, nem tehetem meg azt, hogy csak úgy lelépjek a melóhelyről és ezáltal kirúgassam magamat..... úgy, hogy még próbaidőn is vagyok..... valamiből meg is kell élni..... sajnos ez a helyzet, ezért nem tudtam mást tenni.....

Viszont a meló után, 8 óra után pár perccel mondtam Csabinak, hogy mégiscsak menjünk el a baleseti ambulanciára, mert még mindig vérzett a sebem......


Nos ami ott volt..... az egy külön "csodálatos" történet...... elmentem a recepcióra.... mondom, hogy mi a bajom.... megkérdezi, hogy hol lakok.... válaszoltam, hogy a 9. kerületben.....
Erre a csajszi (aki amúgy majd kizúgott a székből.... olyan szinten nem volt kedve a munkához) úgy reagált erre, hogy nem ide tartozom, másik helyre kellene elmennem..... :o :o :o :o
Feltettem a kérdést: "Ha ez egy országos baleseti központ, akkor mi az, hogy nem ide tartozom????"
Viszont erre már csak annyit mondott, hogy legközelebb majd az illetékes ambulanciára menjek.....
Szóval úgy értelmezem, ha 1,5 órát is kell utaznom és közben meghalok.... akkor is oda kell elmennem ügyeletre, ahova tartozom kerületileg..... szóval NO COMMENT........
"Röpke" 45 perc várakozás után be is hívtak engem a vizsgálóba...... Csabi a 45 perc alatt kicsit unatkozott, míg meg nem jelent egy fiatal pasi ápoló.... legalább legeltette a szemeit..... mert neki nem volt vérző kisujja..... xD xD

Tehát bementem..... ahol ismételten elmondták, hogy nem jó helyre jöttem..... legközelebb menjek a kerületileg illetékes helyre...... (gondoltam magamban, hogy ti meg a francba menjetek....) utána az ott levő orvos ránézett az ujjamra, megállapította azt, hogy lejött egy kis bőr és ezért vérzik (amit addig is tudtam....). Ezután az orvos nem csinált semmit.... átadta a dolgokat az asszisztensnek.... aki kitisztította a sebemet és bekötötte...... naaa és ezután a doki megszólal, hogy kapok egy tetanusz oltást.... :O
Megkérdeztem tőle, hogy HAHÓ! én nem kaphatok izomba injekciót a gyógyszerem miatt.... erre annyit válaszolt, hogy nem tesz kárt bennem..... :o :o :o :o (még jó, hogy nem vérzett be.....)
Az 5 perces benn tartózkodásom után Csabinak mondtam, hogy azonnal menjünk innen, mert ez egy borzasztó hely, ahova tényleg nem akarok megint jönni.....
Az egészségügyről pedig többet szerintem nem is kell beszélnem.... ti is tudjátok, hogy nem erről híres kis országunk..... 

A villamoshoz érve még mindig fura érzésem volt.... hogy még nincs vége a napnak, tuti lesz még valami rossz..... amivel teljesen megérdemli a katasztrofális jelzőt a február 26.-a...... :( :(
Felhívtam a barátomat, megkérdeztem, hogy mi újság..... és a választ is megkaptam...... ezért most utálni fogtok.... de erről majd csak a későbbiekben fogok írni és nem most.....
röviden ennyi: lehetséges, hogy most hétvégén látom utoljára a barátomat......(vasárnap utazok le hozzá) :( :'(


Nos, ma megnyitottuk az új üzletet, ahol dolgozok..... be kell vallanom, hogy a sok hosszú műszak után, a sok pakolás, rendezkedés után a mai nap felüdülés volt, rengeteg vásárló volt, de mégis gyorsan telt az idő és pörgésben voltunk..... élveztem a munkámat :) :) Körülbelül majdnem mindenki ugyanezt érezte, mint én :) Remélem, hogy a továbbiakban is ugyanilyen jó élmények/tapasztalatok várhatóak :) :)

Vigyázzatok magatokra! Majd jelentkezek! Kellemes hétvégét!
Üdv: Steve

Olly Murs - The one
Olly Murs - One of these days

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése