2014. február 23., vasárnap

Hazalátogattam.... :)

Sziasztok!

3 hosszú hét után úgy alakult, hogy hazalátogattam Békés megyébe. Mindenképp menni akartam, mert már hiányzott a barátom, illetve a család is :)

Bár a reggel sem úgy indult, ahogy kellett volna...... Stevecske kinézte a reggeli 7 órási vonatot..... de viszont a metró sem úgy jár szombat reggel, mint máskor (értem ez alatt a hétköznapokat)......
6 perccel az indulás előtt értem a Keletibe.... még jó, hogy előre megvettem a jegyemet, ezért gyors az automatából kinyomtattam a jegyemet és a vonathoz rohantam..... az is mázlim volt, hogy a vonatom a csarnokból indult :D :D

Röpke 3,5 óra utazás után hazaértem..... bementem a lakásba..... nővéremék mondták, hogy a barátom még alszik......
Bementem a szobámba (ami már a barátom szobája :) ) és még mielőtt mindenki azt hinné.... hogy a barátom nyakába ugrottam.... háááát téved :P :P
Leültem az ágy szélére..... és néztem, ahogy alszik..... annyira aranyosan aludt, hogy nem mertem felébreszteni.... viszont 10 perc után nem bírtam..... és bebújtam mellé az ágyba..... ő pedig átölelt és együtt aludtunk még egy órányit.... <3
Sok hét után újra mellette feküdtem..... ölelgettem, magam mellett érezhettem :)
Bárcsak minden reggel így lenne..... minden napom jól kezdődne akkor :) :) De én ennek is örülök, az élet apró örömeinek és hogy ő van nekem <3



Ezután megbeszéltem a barátommal, hogy én kimegyek a temetőbe, anyum sírjához és utána apumhoz megyek, ott találkozok vele.....

Tavaszias idő volt.... bár kicsit szemerkélt az eső..... megjártam a temetőt, apumhoz mentem, a barátom már ott volt :) :) Kibeszélgettem magamat apummal is, szerencsére jól van, aminek nagyon örülök :) :) és jól kijön a barátommal is :) :) :) :)
Délután 4 körül visszamentünk a tömblakásunkba és a maradék időt még együtt töltöttem a barátommal :) :)

Este 6-kor viszont eljött a búcsú ideje.... nekem ment a buszom, utána pedig a vonatom..... és este 10-kor ismét Budapesten voltam...... este természetesen még felhívtam a barátomat :) :)

A mai napon szintén dolgoztam, de viszont ma csak 8 órát kellett benn lenni, ez az idő gyorsan is eltelt :) :)
Viszont a mai nap nem volt átlagos nap: anyumnak ma van a születésnapja, ma lett volna 49 éves..... :/
Hihetetlen, 5 hónapja, hogy elhunyt......  nem tagadom, még mindig nehéz felfogni, hogy nincs már...... 
Hiányzik, sajnálom, hogy már nem osztozhat a sikereimben.....

Ma a telefonom is felidegesített: végeztem a melóban, délután 5-kor a villamoson jelzett a telefonom, hogy a mai napon van anyum születésnapja..... egész testemen átment az érzés..... legszívesebben sírtam volna, de a villamoson már csak nem akartam..... ezért összeszedtem magamat.....
Ahogy visszaértem az albiba, fel is hívtam a barátomat, hogy legalább a hangját halljam kicsit......

Nagyon örültem annak, hogy a tegnapi napomat vele tudtam tölteni, érdemes volt 7 órát utaznom miatta :) :)
Nem tudom, hogy mikor fogom látni őt megint, remélem, nem kell sokat várnom arra, hogy megint érezhessem, ölelgethessem..... :) :)

Vigyázzatok magatokra! Kellemes hetet mindenkinek!
Üdv: Steve :)

Westlife - Us against the world
The Corrs - Runaway
Leona Lewis - A moment like this
Nickelback - Far away

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése