2015. július 26., vasárnap

Steven ZeneSarok#4.: Soundtracks

Sziasztok!

Régebben említettem, hogy a filmekben sokszor nem a történetek, hanem a zenék nyűgöznek le. Amint láttam egy zenékben gazdag filmet, utána azonnal megkeresem a soundtrack list-et, hogy megkeressem a rám igen nagy hatással bíró zeneműveket :) Vegyes zenék tetszenek ilyenkor is: filmekben, sorozatokban felcsendülő komolyzene, popzene, rockzene, stb. :)

Most megmutatom a kedvenc filmzenéim 10-es listáját :) Lehetséges, hogy egy film többször is szerepel a listában.... de ez most csak a zenéről szól :) :)

Viszont van egy zene, amit egyszerűen nem találok: a Lagzi-randi című filmben van ez a zene, hegedű-zongora stb. kompozíció, nem énekelnek benne, viszont már annyi helyen kerestem, de sehol sem találtam..... :(
Esetleg ha valaki tudja, hogy melyik zenéről van szó és tud egy linket is adni, ahonnan le tudom tölteni (elvileg nincs rajta a soundtrack albumon sem), kérem írjon!!!! :)

10. Forrest Gump



9. Step Up 3 - Flo-Rida: Club can't handle me



8. Grey's Anatomy - Snow Patrol: Chasing cars



7. Igazából szerelem (Love actually) - PM's Love Theme



6. Sztárom a párom (Notting Hill) - Elvis Costello: She



5. Twilight - Christina Perry: Thousand years



4. Karib-tenger kalózai (Pirates of caribbean)



3. Napsütötte Toszkána (Under the toscan sun)



2. The Holiday



1. Egy nap (One Day)



Ez volt az én listám, szívesen várom a ti listátokat is e-mailben, hozzászólásban, stb. :) :)

Nemsoká jelentkezek és bepótolom az elmúlt időszakot is!
Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve :)

9 megjegyzés:

  1. Szia,

    lehet nézted már, de az IMDb-n fent van a Lagzi-randi teljes filmzene listája. Hátha segít a keresésben. http://www.imdb.com/title/tt0372532/soundtrack?ref_=tt_trv_snd

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    lehet nézted már, de az IMDb-n fent van a Lagzi-randi teljes filmzene listája. Hátha segít a keresésben. http://www.imdb.com/title/tt0372532/soundtrack?ref_=tt_trv_snd

    VálaszTörlés
  3. Szia! Köszönöm a linket :) Sajnos nincs közte.... hogy lehet, hogy egy filmben levő zene nincs rajta a soundtrack listán.....?? na sebaj.... hátha egyszer meglesz :) Csak pozitívan :D

    VálaszTörlés
  4. http://www.shazam.com/track/102824073/im-sorrybest-man

    VálaszTörlés
  5. http://zv.fm/song/2032696
    Blake Neely
    I'm Sorry/best Man

    Csak itt találtam meg, remélem ezt kerested.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Judit! Nem ez a zeneszám, viszont a listát végighallgattam és közte van :D :D Az Invitation to a wedding az a zene :D :D A youtube valami miatt nem dobja ki.... de sokkal előrébb vagyok, hogy most már tudom a zene címét, valahogy majd leszedem :D :D Köszönöm nektek!!!! :) <3

      Törlés
    2. Szia,
      http://mp3li.net/en/index.php?q=Blake%20Neely%20-%20Invitation%20To%20A%20Wedding


      Szerintem Blake Neely - Invitation To A Wedding a címe és a fentiről le tudod tölteni.

      Törlés
  6. Szeretném itt is megköszönni Juditnak, mert e-mailben is átküldte az említett zeneszámot! :) :) Már vagy 6x meghallgattam és imádom :) Nagyon szépen köszönöm Juditnak és minden olvasómnak is :) :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szívesen. Én is szoktam "vadászni" filmzenére, tudom milyen öröm, ha megtalálom. Utoljára a Miről álmodik a lány legutolsó számát kerestem napokig, a Have I told You lately -t. Aztán nem is a Matt Acheson féle feldolgozást hallgatom naponta többször, hanem a Rod Stewart dalt.

    VálaszTörlés