2015. szeptember 22., kedd

Vendégblogger #1.: Zéé :)

Sziasztok!

Mint észrevettétek Steve igen elfoglalt, a blogra meg pláne nem volt ideje az utóbbi időben, ezért felajánlottam neki mi lenne, ha lenne vendég bloggere, amire igent mondott így most az én írásomat olvashatjátok, persze elmesélem mi történt vele az elmúlt 1 hónapban az én szemszögemből J. A nevem pedig legyen Zéé, Steve egyik haverja vagyok, és szeptember elején költöztem én is Budapestre.

Node ennyi elég is majd közben néha kitérek rá mit is lehet tudni rólam. A történetet ott kezdeném, hogy Steve kb augusztus elején hívott fel azzal, hogy van egy lehetősége miszerint kimehet Angliába, láttam rajta a kételyt, amit el is mondott nekem. Nekem körülbelül az volt a válaszom, hogy „fiatal vagy, van ami itt tartson?”, szerintem ez a kérdés pont betalált, ő is rájött, hogy jogos a kérdés, egyébként én egy nagyon racionális ember vagyok, néha ez rossz, főleg mikor több érzelemre lenne szükség. Beszéltünk még egy ideig, mire annyiban maradtunk, hogy alszik rá egyet. Másnap már azzal hívott, hogy meg is vette a jegyet, persze pont úgy jött össze, hogy mire én felköltözök, addigra ő elhagyja az országot. Váltottunk pár szót aztán feljött a téma hogy találkozni is kellene mielőtt kimegy, ez összes is jött mivel otthon a békés megyében eltöltött pár napot, és elmentünk Békéscsabára ahol bezárás előtt meglátogattuk a McDonald’s –ot amit nem is értettünk miért zártak be, hiszen akármikor mentünk oda mindig dugig volt, most meg hogy körbement a bezárás még többen voltak.


 Steve kiköltözött, én meg beköltöztem Budapestre, mondtam is neki mi nem férünk meg egy városban ezért költözik ki J.




Nagyjából másfél hét telt el, mikor egyszer csak csörög valaki Viberen, Steve volt az, eléggé el volt kenődve  a hangján is hallottam, mire kb nagyjából kiszedtem belőle, hogy hiányoznak neki az emberek, a magyar szó, és Budapest. Próbáltam az okokat fejteni/feltárni, de nem igazán jött össze, a beszélgetés mivel ki volt hangosítva párom is hallotta akit hívjunk csak Macinak, szóval ő is próbált segíteni, mivel látta, hogy én nem igazán boldogulok mert én próbáltam inkább racionálisan megfogni a dolgot, ő meg hát tudja milyen, mivel 5 évet kint élt az USA-ban, és egyszer sem jött haza. A beszélgetés végére sikerült Stevet lecsillapítani, hogy gondolkozzon még, ne azonnal döntsön, nem kell egyből ott hagyni mindent, főleg, hogy még valami állás is összejött közben. Teltek múltak a napok, nekem is voltak dolgaim, hiszen az új helyen elkezdtem dolgozni, meg Maci hazament, mert ő csak később költözik utánam L. Óvatosan kérdezgettem Stevet, hogy mi a helyzet vele, megbékélt-e már, illetve sikerült-e mással is beszélni erről a dologról, mire mindig azt a választ kaptam, hogy minden rendben van, tök jó ott lenni. Egészen másfél héttel ezelőtig , amikor is azzal fogad, hogy jön vissza, és hogy lakhat-e nálam. Természetesen igen, most nálam lakik, csak hogy ne kelljen további 5 kilométer írást elolvasni, hogy kiderüljön J. Szóval múlt hét kedden érkezett vissza, és a volt munkahelyén ismét dolgozik, ezt majd kifejti ő remélhetőleg később, de egy előrelépési lehetőséget biztosítottak neki, még így is, szóval meg vannak vele elégedve, és ezen felül, még egy másodállást is beszerzett. Nálam, még egy ideig lakni fog, amíg nem talál magának egy jó kis lakást/szobát magának. Az hogy így döntött, az az ő dolga nem tudom megvetni, hiszen mindenki más, és másképp él meg szituációkat, ki könnyebben ki nehezebben, és neki mindenféleképpen szerencséje van hiszen volt visszaút J.

Ahogy írtam az elején Steve idejét lefoglalja, a sok tennivaló még itthon, de ígérete szerint hamarosan ő is írni fog nektek.

Budapestről annyit, így az írásom végén, hogy persze mindennek megvan a maga árny oldala, de Budapest egy szép város, amit próbálok felfedezni, a végén csatolok 2 fotót amit itt készíttettetem, egyik azért mert jól sikerült, a másik azért mert szerintem tök jó hely, mindenki döntse el melyik melyik :D

Vendég bloggerkedésem eddig tartott, lehet majd később ismét írok, de máshol ne keressétek az írásaimat, mivel nem írok blogot. (eddig J) Ha kérdésetek észrevételetek van, vagy egyszerűen csak írjátok meg Stevenek és ő továbbítja nekem. Jah igen erre a kérdésre jöhetnek a válaszok, hogy tetszett ez kis másfajta megközelítés?

És akkor a végén mindenkinek minden jót!
Zéé


Saját kedvenc számom:

És akkor a beígért 2 kép:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése