2015. október 12., hétfő

Szálloda & Irodaház.... :)

Sziasztok!

Nos, ahogy említettem, jelenleg két munkahelyen dolgozok. A szállodai recepcióról eddig is tudtatok, amely megmaradt természetesen főállásnak (remélem, hogy minél tovább) :) Amint visszajöttem Budapestre, akkor úgy gondoltam, belefér az időmbe hogy vállaljak egy másodállást. Természetesen elkezdtem bújni az állásokat kínáló oldalakat az interneten. Az egyik hirdetés átirányított egy munkaközvetítőhöz, amely oldalon gondoltam egyet és jelentkeztem irodai munkára. Nem tagadom, voltak fenntartásaim azzal kapcsolatban, hogy vajon ők mire gondolnak irodai munka gyanánt, de szerencsére nem időpont egyeztetés vagy értékesítésről volt szó. Következő napra már ki is küldtek az egyik áruházlánc magyarországi központjába, amely egy irodaház Észak-Budán.


A marketing osztályra kerültem, a feladatkörömhöz ezek tartoznak: iratlefűzés, fénymásolás, iratmegsemmisítés, iratrendezés, adatrögzítés, stb. Én ennek nagyon örültem, mert a recepción is úgymond hasonló munkakört töltök be, csak a szállodában több a kommunikáció :) 8 nővel vagyok egy nagyobb irodahelyiségben, és nem kevésszer szembesülök azzal, hogy bizony a nők igen pletykásak és a hülyeség határtalan (na pasikat sem kell félteni e téren....), néha igen jókat mosolygok rajtuk :) :) Az itteni munkám kicsit monoton, de nekem eddig sem volt gondom a monotonitással szerencsére :D :D

Mindig csodálkoztam azokon az embereken, akik több munkahelyen dolgoznak, hogy hogyan osztják be az idejüket... a szállodában (főképp az éttermi részen) pár kollégám is több helyen dolgozik..... Szerencsére én hellyel-közzel meg tudom oldani, hogy a szállodás szabadnapjaimon vagyok az irodaházban, bár már volt rá példa, hogy éjszakás műszakból mentem a szállodából az irodába..... de szerencsére ez sem ütött ki rosszul.... :D :D Tény, hogy így előző héten is egy huzamban dolgoztam 6 napot, mert végig nappalos voltam a recepción is... de tudtam aludni éjszakánként :) :)

Viszont ahogy említettem, nem csak a jövedelemkiegészítés az oka annak, hogy többet dolgozok.... a sok munka segíti kicsit feledni a magánéleti problémáimat, persze szoktam párszor rájuk gondolni és L is eszembe szokott jutni, de nem olyan sokszor mint az elején, amikor szinte másra sem tudtam gondolni..... naaaa de csak előre-előre-előre.... ;) :)

Az esős időjárás is beköszöntött... reggelente most már tényleg nem vicc, fel kell öltözni, és bizony tudomást kell róla venni, hogy várni kell minimum 5 hónapot, hogy ismét igen szép idő legyen... de ennek most itt van az ideje :) Viszont örüljetek, ha esik az eső, mert ha nem örültök, akkor is esik.. :P


Már elkezdtem írogatni a jövő évi céljaimat/terveimet, de már most úgy érzem, hogy szép lista lesz, viszont fontosnak tartom ezeket, mert így tudom, hogy haladok valamerre, amelyek által még értékesebb lehetek :) :)

Vigyázzatok magatokra! Hamarosan jelentkezem!
Minden jót!
Üdv: Steve :)

Shakira - Did it again :)
Kelly Rowland - Work :)
High School Musical - Work this out :)
Olly Murs - This song is about you :)

2 megjegyzés: