2013. november 13., szerda

Boldogság, boldogság, boldogság..... :) :)

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy kicsit hanyagoltam a blogírást :) :) De megvolt az okom rá :) :) Próbálom röviden megírni, hogy mi történt a múlthéten xD xD

Az egész múlthéten kedden (nov. 5.) kezdődött..... A "kékiwiw"-en rám írt egy mediterrán pasi..... aki Budapesten lakik. Kicsit félénk volt a levél..... röviden annyi szerepelt benne, hogy ismerkednék-e vele :)
Én természetesen visszaírtam: nagyon szívesen :)  Előtte megnéztem azért adatlapját, és szimpatikus volt a számomra. Ezután elindult az ismerkedés.... sok-sok üzenetet váltottunk a "kékiwiw" csodálatos felületén, utána átmentünk facebook-ra :) Másnap telószámcsere is megvolt :) :) Nekem egyre jobban megtetszett :)

Csütörtökön este megkérdezte, hogy meglátogathat-e engem? :)  Nagyon meglepődtem.... mert én miattam egy pesti pasi sem jött még le..... természetesen azt válaszoltam neki, hogy lejöhet hozzám :)
Nagyon sokszor hívott a találkozásig, még akkor is felhívott..... amikor hirtelen Békéscsabán az állomás peronján meglátott :) :)
Amikor megláttam a 190 centi magas, átlagos (kis deltás beütés) testalkatú pasit, aki hatalmas mosollyal jött felém :) :) már csak azon aggódtam hirtelen.... hogy én is tetszek majd neki???? :) :)

Ezután a buszhoz mentünk :) :) Már ott adott az arcomra egy puszit :) :) nagyon aranyos volt :) :)
Amúgy egész hétvégén a tömblakásunkban voltunk..... és nem a kertes házunkban (ahol ténylegesen lakok apummal és öcsémmel) :D
Tesómékkal olyan szinten jól kijöttek.... hogy egyszerűen nem akartam elhinni xD xD

Kicsit féltem,,, vajon hogy fogják érezni magukat úgy, hogy van egy pasim :) :) De viszont a barátom (most már így írom majd :D) teljes mértékben közvetlen mindenkivel.... amikor jöttem vele haza.... akkor találkozott a nagyszüleimmel is.... olyan szöveget levágott nekik a Kádár korszakról.... hogy nagyszüleim azonnal a szívükbe zárták xD xD

A délutáni szieszta volt a legjobb.... a régi szobámban feküdtünk.... egymás karjában :) :) Annyira csodálatos volt :) :)
Este pedig pókereztünk és társasjátékoztunk :) :) Ezek után pedig szimplán házibuliztunk :) :) Kicsit ittunk.... de viszont nagyon aranyos volt így is :) :) Mivel görög származású.... ezért még görög táncot is tanított nekünk :) :)
Körülbelül hajnali 3 után pár perccel feküdtünk le aludni......
Jó volt ölelkezve elaludni vele :) :)
Este is magához húzott és úgy aludtunk :) :) :) :) Olyan jó érezni, hogy úgymond fontos vagyok neki :) :)



Másnap sokat beszélgettünk.... reggel puszikkal, csókokkal keltünk :) :) Nagyon jól éreztem magam vele :) :)
Megbeszéltem vele.... amíg nem költözök fel a fővárosba, addig távkapcsolatban leszünk.... és minimum egyszer találkozunk, vagy nálam, vagy pedig nála :) Ha pedig felköltözök, akkor mindketten nagyon fogunk örülni ennek :) :)
Viszont eljött a vasárnap este..... és bekísértem Békéscsabára az állomásra..... nehéz volt elengedni, de mégis boldog voltam.... mert van egy barátom, aki kedves, aranyos, helyes, intelligens, és még sorolhatnám :D :D
Remélem, hogy nagyon sokáig leszek vele együtt..... ilyen barátot/párt szerettem volna mindig magamnak :) :)

Azóta is sokat beszélgetünk és ha minden jól alakul és a melóbeosztása nem változik, akkor most hétvégén is jön.... itt ünnepli a születésnapját :) :)
Tervezek a barátom számára sok mindent a hétvégére :) :) :) :) Mert nagyon megérdemli :) :)
De majd lehet, azt is megírom ;)

Tudjátok, az elmúlt pár hónapban annyi rossz történt..... és most hosszú idők után úgy éreztem, hogy nem vágyok aludni és álmodni, mert a valóság sokkal jobban tetszett..... egyszerűen csodálatos érzés fogott el egész hétvégén :) :)

Tényleg igaz az a megállapítás, hogy mindig akkor jön egy jó dolog az életbe, amikor a legkevésbé számít rá az ember :D :D és ez a megállapítás most is megállja a helyét :) :)

Vigyázzatok magatokra! Majd jelentkezek!
Üdv: Steve :) :)

One Direction - Story of my life :) :)
Kocsis Tibor - A boldogság és én :) :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök neki, hogy jól alakul a magánéleted. Reméljük a karrier is beindul hamarosan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Santiago! A próféta beszéljen belőled :) :) Most már csak egy jó állás hiányzik az életemből..... jövőhéten is mindent megteszek ez ügyben :D :D

      Törlés