2013. november 3., vasárnap

Percy Jackson..... :D :D

Mostanában elég sok időm lett.... főképp azért, mert a diákjaim, akiket korrepetáltam, ők most érettségiznek (aminek amúgy most hétfőn lesz eredménye).... ezért van időm sok filmet is megnézni az állásjelentkezések mellett :) :)

A Percy Jackson első része is tetszett nagyon.... szerintem egy igazán izgalmas film..... ezért féltem is, hogy vajon milyen lesz a második része..... de kellemeset csalódtam :) :)
Amellett, hogy igazán jó lett a történet is és jól is megcsinálták..... Percy egy jópasivá fejlődött :D :D

Kicsit betegesen fog hangozni.... de már azért jó volt végignézni azt a másfél órát, hogy csak nézni a pasit :) :) Fuuuuu..... lehet, hogy már régen volt pasim... és ez volt a fő ok.... de amúgy tényleg jópasi lett :) :)



Mindenkinek ajánlom a filmet! A bejegyzés aljában a trailerét is beillesztem nektek ;) :) ugye milyen jóarc vagyok? :) :) :) :)

Amúgy hétfőn megyek állásinterjúra egy céghez.... szóval szurkoljatok!!!! Nagyon szeretném ezt az állást, próbálok nagyon ügyes lenni! :) :)

Egy másik dolog: ismerkedek egy pasival :) :) Extrabarát által ismerem..... extrabarátom említett meg engem neki, elvileg sok jó dolgot mesélt rólam, amiért Ricsi (nem akartam betűnek elnevezni) bejelölt facebook-on, és azóta elég sokat beszélgetünk :) :)
Hát mit mondjak róla..... a beszélgetések és a látott képek alapján szimpatikus..... nem bonyolítom, nem kertelek.... TETSZIK :) :) nagyon szeretném őt személyesen is megismerni.... viszont ő egy főváros melletti településen él és dolgozik..... ezért igazából csak akkor lehetséges valami is, hogyha majd felkerülök a fővárosba.....  :s
Megbeszéltem vele, hogy ha úgy ér rá, és én épp fenn vagyok, akkor összefuthatunk :) :)
Viszont szívesen felutaznék azért, hogy őt személyesen is megismerhessem...... tényleg szimpatikus nekem..... de majd alakul.... természetesen majd megírom ;) :)

Legyetek jók! Pihenjetek sokat!
Majd jelentkezek!
Üdv: Steve :)

Percy Jackson 2 trailer :) :)
Britney Spears - Overprotected :) :)
The Wanted - Show me love :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése