2014. december 30., kedd

Karácsony és hóóóhhóóóóhóóóó :D :D

Sziasztok!

Utólag is kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden olvasómnak!!! Remélem, hogy a karácsony mindannyiótoknak kellemesen telt :) :)


Én is mégiscsak hazautaztam a barátommal arra a 1,5 napra..... nem volt kellemes éjszakai műszakból a Keletibe menni, de L-ecske nagyon menni akart..... legalább apum ismét örült nekünk :)
Otthon volt kis ajándékozás is.... egyik nővéremtől (véletlen) egy lejárt kupont kaptam.... szegényke igencsak nézett, amikor ő is meglátta a 12.24.-ei lejárati dátumot.... xD Sebaj...a szándék a fontos! :)
Ezen a 1,5 napos látogatáson valahogy pont úgy jött ki, hogy az összes tesómmal tudtam találkozni.

Képzeljétek: az egyik otthoni szekrényemben megtaláltam azt a parkolóházat, amit még kissráckoromban kaptam a szüleimtől karácsonyi ajándékba..... Körülbelül 6-8 éves lehettem, amikor kaptam..... nagyon sokat játszottam vele. 5 szintes és egyik emeletről a másikra külön fel/lejáróval lehet menni az autókkal :D :D Az volt a tervem ezzel régebben, hogy majd egyszer az én kisfiam kapja meg..... mivel erre oly kevésnyi esélyt látok, hogy nekem gyerekem legyen.... ezért úgy döntöttem, hogy a parkolóházamnak ilyesfajta küldetése lesz: felhozom majd a fővárosba és az Országos Kardiológiai Központ gyermekosztályának szeretném adományozni, hogy a kisgyerekeknek legalább egy fokkal jobb legyen az ottani tartózkodásuk :) :)
Remélem, hogy ezzel örömet okozhatok nekik :) :)

Hazafelé induláskor apum is jól felpakolt minket a felfüstölt disznótorosból :D :D L hozta a nagyobb súlyokat..... így én ezt a részt könnyen megúsztam :D :D  Most kivételesen nem késett a vonat, ami igen ritka :) :)

Stevecske másnap éjszakára ment, jó kis teltházzal kezdtem a névnapos műszakomat :D :D Második éjszakán viszont nem csak én dolgoztam, hanem az időjárás is: a legtöbb ember örömére az egész ország behavazódott.... és vele együtt jött a még hidegebb idő :) :)
Itt, a fővárosban már szinte alig maradt a hóból, de vidéken igen szépen megmaradt (ismerősök véleménye szerint) :)
A múltkor találtam az interneten néhány havas tájas képet, amelyek megtetszettek, most ezeket veletek is megosztom :) Hátha egyszer majd élőben én is fotózhatok ilyen gyönyörű tájakat :)





Csak hogy Zoltán ismerősöm is örüljön neki, felhozom néhány mondatban ezt a témát :D
Vége lett az X-faktor: Tóth Andi győzött! :) Mindenkinek más a véleménye az eredményről, szerintem megérdemelte, én kicsit meglepődtem, hogy a szuperjópasi Ricsi csak a 4. lett..... de hát ez van, ebben a műsorban szinte mindegyik résztvevő nyert már azzal, hogy bekerült az élő showba :)

Készültök a szilveszterre? Én nagy valószínűséggel itthon fogom tölteni, pihenéssel.... de még van 2 nap.... bármi megtörténhet :D :D

Kívánok nektek jó szilveszterezést, illetve szeretném megköszönni minden olvasómnak, hogy a 2014-es évben is megtiszteltek figyelmükkel, blogom természetesen folytatódik 2015-ben is! ;) :)
Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve :)

Train - Shake up Christmas :)
Frank Sinatra - Let it snow :)
Mariah Carey - All I want for christmas is you :)
Wham - Last christmas :)

1 megjegyzés: