2015. január 6., kedd

Új év, új kezdet, új célkitűzések

Sziasztok!

Először is mindenkinek örömökben és sikerekben gazdag boldog új évet kívánok! :)
Remélem, hogy mindannyiótoknak minden sikerülni fog, amit eltervezett erre az évre! :)


Én minden évemet azzal szoktam kezdeni, hogy felmérem az adott évet és összeírom azt a listát, amely azokat a terveimet/célkitűzéseimet tartalmazza, amiket megszeretnék valósítani, vagy legalább elkezdeni megvalósítani (mert van néhány olyan célom, amely megvalósításához egy egész folyamat kell) :) :)

A tavalyi évemhez szerencsére nem lehet sok panaszom..... mert sok élményt szereztem, sok helyre eljutottam, illetve szakmai sikerek is értek :) :)  Remélem, hogy a 2015-ös évem is legalább ilyen jó lesz :) :)

Terveimet és célkitűzéseimet mindig több csoportba sorolom (na itt kezd bonyolódni a dolog, ugye? egy lista, amely több csoportból áll xD)
Csak két csoport van: vannak a fontos dolgok, illetve a másik, amelybe olyan dolgok kerülnek, amik a fontosabb dolgok után következnek, azok az úgymond nagyobb vágyak.... amelyek közül, ha valamelyek megvalósulnak, akkor már plusz pont ennek az évnek :) :)

Nos akkor röviden, mik kerülnek bele a fontosak közé:
- Mindenképp szeretnék egy anyagi biztonságot létrehozni körülöttem! (ezt már elkezdtem a tavalyi évben, és ennek a folyamata zajlik ebben az évben is)
- Angol középfokú nyelvvizsgát letenni! A múltkori 4%-os lecsúszás miatt úgy döntöttem, hogy most már sikerülnie kell és ezért elhatároztam, hogy márciusban le is fogom tenni! Egy nyelvvizsga nem fog ki rajtam :D :D
- Államvizsga! Ahogy meséltem már biztosan: a felsőfokú szakmám mellett én jártam Földrajz BSc alapszakra is, méghozzá idegenforgalom szakirányra, amiből már teljesítettem a tárgyakat is + a szakdolgozatomat is megvédtem..... viszont amíg nincs meg a nyelvvizsga, addig a diplomát sem lehet megkapni. Államvizsgázni pedig reményeim szerint júniusban fogok. Néha úgy vagyok vele, hogy már egy 2-es is boldoggá tenne, de azért mégiscsak bele szoktam gondolni: jó lenne, ha egy jó átlag kerülne a diplomámba :) Ha sikerül, akkor kijelenthetem: Geográfus vagyok! :) :)
- Nyelvtanulás! Sosem tagadtam, hogy az angol mellett nagyon tanulom a spanyol nyelvet is és elterveztem, hogy spanyol nyelvből minimum erős középfokig elszeretnék jutni :)
- Szeretnék a barátaimmal sok időt tölteni és segíteni nekik, amiben tudok, mert tudom, hogy én is számíthatok rájuk, ha nekem kellene segítség :)

Ezek után pedig jöjjenek azok a tervek (vágyak), amiket szintén tervezek erre az évre:
- Jogosítvány! Már régóta tervezem azt, hogy megszerzem a jogosítványt autóra, de eddig nem nagyon volt időm rá sajnos..... de az egyik igen hideg reggelen elhatároztam, hogy ebben az évben leteszem a jogsit, szerzek egy olcsóbb árkategóriájú autót és a következő télen nem szeretnék a farkasordító hidegben félórákat várni a buszokra, a villamosokra és végül jégbe fagyva felmászni rájuk..... ezért gondoltam úgy, hogy kell az az autó, még ha csak párszor használnám rossz időjárás esetén..... ezenkívül azért jó, ha van :)
- Utazni! Mindig is szerettem új helyeket felfedezni és szerencsére a tavalyi évben is volt szerencsém etéren (Lipcse, Barcelona) :) Ebben az évben is szeretnék sok helyre eljutni. Mostani főbb terv, hogy Londonba eljussak :) L-el lenne jó elmenni, de a Barcelonás eset után többször is meggondolom, hogy egyáltalán merjek-e ilyet tervezni vele..... :(   Illetve ebben az évben nagyon szeretnék visszamenni Barcelonába is, mert nagyon megszerettem és bevallom, nem kicsit hiányzik is :) :)
Viszont ha más érdekes helyekre is eljutnék (Balaton, Prága, Róma, stb.), ezen helyek meglátogatásának is örülnék :) :) Ki nem örülne? :D :D

Akármi is valósul meg ebből és akármi nem..... én mindig pozitívan nézek a dolgok elé és a 2015-ös év elé is!! :) :)

Illetve igyekszem többet írni ide is..... remélem, hogy sikerül is :) :) :) :)

Még egyszer nagyon boldog új évet kívánok nektek!
Vigyázzatok magatokra!
Majd jelentkezem!
Üdv: Steve :)

Abba - Happy new year :)
Westlife - Beautiful world :)
Melanie C - First day of my life :)

2 megjegyzés:

  1. Még nincs meg angolból a középfokúd de odakint már a spanyolodra lehetsz büszke? :D Biztos sikerülni fog! ;) Mostanság úgy is tudod élőben is gyakorolni.:D Egyébként milyen típusúra mész?

    L szerintem direkt bünteti magát (ahhoz szokott hozzá, így a jót/téged nagyon értékelni se tudja - főleg kimutatni). Londonba mikor mennél? Gondolom vizsga után. :)

    Ha meg lesz a diplomád, el is szeretnél menni Geográfusnak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a múltkor 4%-on múlt..... de sebaj.... most sikerülni fog :D Jaja, a szállodában tudom gyakorolni :) Amúgy most BME-s vizsgára megyek, méghozzá kétnyelvűre, remélem, hogy boldogság lesz eredményközléskor :D :D
      Londonba előreláthatólag márciusban mennék/mennénk :) Nem minden pasi lehet tökéletes.... nos neki inkább ez az egy szembetűnő hibája van... de attól még szeretem a kis majmot :D
      Ha meg lesz a diplomám, attól még nem hagyom ott ezt a jó állásomat, a geográfus diplomám idegenforgalom szakirányos lesz, így magasabb pozíciót is betölthetek ezzel a végzettséggel a szállodában :) Majd a jövőben kiderül, mennyiben fog segíteni nekem ez a diploma :) :)

      Törlés