2015. március 2., hétfő

Jön a tavasz, jön a tavasz..... erre beteg lettem.....

Sziasztok!

Eljött ez az idő is..... most már nincs (vagy nagyon ritkán) mínusz fok kinn.... a hőmérséklet is jelzi, hogy bizony jön a tavasz :) :) Steve-cske pedig iszonyat boldog, hogy már nem fázik akkor, amikor kilép a lakásból..... szinte máris jobb hangulat áraszt el :) :)


Most már lehet menni Duna-partra is sétálni, közben zenét hallgatni.... de hiányzott már ez az érzés :D :D

Átadták az Oscar díjakat is: komolyan..... annyira szurkoltam, hogy a legjobb film NE a Birdman legyen..... de szerintem pont e miatt is kapta meg, mert annyira ellene szurkoltam...... Nekem volt szerencsém megnézni..... de úgy gondolom, nem volt olyan jó film, hogy ezért oscart kapjon..... de sebaj, a lényeg, hogy a legjobb férfi főszereplői díjat Eddie Redmayne kapta és nem Michael Keaton :D Aki nézte élőben, elcsíphette, ahogy Keaton elrakta gyorsan azt a kis papírocskáját, amin valószínűleg a köszönőbeszéde volt..... xD De ez így volt igazságos :D :D
Julianne Moore is megérdemelte, mert szegény már évek óta jelölt, de mindig már vitte el helyette.... mi mindig tudtuk: ami késik..... majd eljön :D :D


Tegnap előtt este pedig megrendezték A dal döntőjét...... őszinte leszek: a Boginak a dalának a szövege tökjó, de olyan gyenge a dal zeneileg és ritmusosságban, hogy ez miatt már az Eurovízió elődöntőjében ki fog zuhanni..... Pedig én annyira szurkoltam a Szabó Ádámnak..... na nem azért mert olyan jó pasi (mert szerintem tényleg jó pasi), hanem mert a dala szerintem igazán jó volt :)
Sebaj..... elvileg Ausztrália is indul ebben az évben.... remélem, hogy ők is fogják megnyerni :P :D

Öcsém is most költözött fel a fővárosba.... még egy kicsit pátyolgatni kell, mert ő még csak most költözött el otthonról először.... remélem, hogy összejön neki is majd, mint nekem anno..... bár azért nekem sem volt egyszerű..... de szurkolok neki!!! :) :)

L-el mostanában igen jól megvagyunk..... sőőőőt nem sokat vitatkozunk.... amely már-már gyanus.... xD xD    De szerintem mindketten néha annyira fáradtak vagyunk, hogy már azokra is legyintünk, amik miatt régebben összekaptunk...... ilyen ez, szeretem ezt a kis macikát..... :D

Én is tegnapelőtt este hazaértem a nappalos műszakból.... nagyban megnéztem A dal döntőjét (ahogy írtam előbb, nem örültem az eredménynek), utána olyan szinten rosszul voltam, hogy semmi sem maradt meg bennem..... szerintem sikerült elkapni egy vírust...... de szerencsére gyors lefolyású volt, mert ma már sokkal jobban vagyok..... annyi gondom van csak, hogy kicsit gyenge vagyok, mert az előző 2 napban nem sokat ettem/vagy maradt meg bennem..... de a szerdai nappalos műszakra szerintem simán kiheverem..... vasárnap lettem volna éjszakás, de felhívtam egyik kollégámat, hogy cseréljük el a műszakunkat, mert én így biztos nem tudok beérni és nem szeretnék ilyen szintű látványossága lenni a szállodának a recepción......
Szerencsére sikerült elcserélni, így nem volt ebből nagy gond :)


Jövőhéten megyek le Békéscsabára is, megyek Kiss Ádám előadásra is :D Egyik kedves ismerősömmel, Krisztával megyek.... mindketten imádjuk Ádámkát, aki szerintem tökjó pasi, meg amúgy tökjó stand-up-os :D :D Közös fotó nélkül el nem megyek a helyszínről, az biztos xD xD
Természetesen majd erről az eseményről is írni fogok ;) :)

De addig is élvezzétek a jóidőt, bár hallottam, hogy pár napra havat is mutattak....reméljük, hogy ez nem komoly.... és csak napsütés lesz :) :)

Legyetek jók! Vigyázzatok magatokra!:)
Hamarosan jelentkezem!
Üdv: Steve :) :)

Sia - Chandelier :) :)
Ed Sheeran - Sing :) :)
Céline Dion - I'm alive :) :)
OneRepublic - Love runs out :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése