2015. március 22., vasárnap

Egy kapcsolat története egy franciaágyon + a tavasz első képei.....

Sziasztok!

Már egy jó ideje kering az interneten egy 7-8 perces videó, amely egy kapcsolatot mutat be, méghozzá egy érdekes szemszögből: egy ágyat mutat végig a kamera.
Érdemes megnézni a videót, szerintem sok mindent megmutat: a kezdeti fellángolást, a két ember egymáshoz való testi és érzelmi közeledését, stb. Bár lehetett volna jobb vége is, de meg kell hagyni, igen jól összerakták :)

Ami a legjobb benne: az a zene! :) Ha esetleg valaki tudja ennek a zenének a címét, kérem írja meg hozzászólásként ;)

Ezen az oldalon tudjátok megnézni a videót:
Egy kapcsolat története egy franciaágyon

Szívesen megnéznék ehhez hasonló videókat meleg változatban is.... :) :)

Végre megérkezett a tavasz is: a hőmérséklet emelkedik, a hangulat is fokozódik, jó nagyokat lehet sétálgatni, érezni a természetet :) :) Lentebb képeket is láthattok, amiket magam készítettem a héten ;)

A héten voltam lenn Szegeden zh-zni (mert még 3 tárgy hiányzik a diplomához.... mert miért is ne, berakták még ezeket is a tanrendbe....). A zh előtti 2 napon a számítógépes programot gyakoroltam (kivettem szabadságot ez miatt), tökjó térképeket szerkesztgettem, szóval nem is paráztam..... A zárthelyi reggel 8 órakor kezdődött, ami azt jelentette, hogy a reggeli 4 órási vonattal kellett leutaznom, mert a későbbi vonatokkal nem értem volna le 8-ra.....
Erről a kartográfia laboratórium tárgyról annyit kell tudni, hogy számítógépes program alapján térképeket szerkesztünk.... a feladat is ez volt: egy adott térképet kellett megszerkeszteni és a végeredménynek is ugyanúgy kellett kinéznie az összes objektummal, amit elvártak....



A zh azzal kezdődött, hogy a tanár ennyit mondott: "A feladatot a szokásos mappában találjátok meg, 50 percetek van, jó munkát!"
Ez tökjól is hangzott, de aki egyéni tanrendes (alias csak a zh-kra kell bemennem)..... az hogy a jó életbe találja meg azt a mappát????
5 perc keresgélés után én szóltam a tanárnak, hogy "Bocs már, az egy dolog hogy a fél társaság nem találja a mappát, de én meg pláne nem tehetek róla, hogy nem találom!"
"Hihetetlen nagy kedvvel" elmondta ismét a mappa elérési helyét, utána röpke 42,5 percem volt egy olyan térképre, amelyre szerintem körülbelül 1,5 óra kellett volna..... de szerintem megvan a 61%, mert annyira nem csináltam rosszul, tökjól tudtam, szóval meredek lenne, ha megbuknék..... de ezt ennél a tárgynál nem lehet tudni..... xD Szóval bízunk a legjobbakban! ;) :)

A zh után volt 1 óra hosszám, míg nem találkoztam egy nagyon kedves ismerősömmel, Zsófikával, ezért volt egy kis időm a Dóm téren is fényképezni :) :)




Ahogy meséltem: öcsém felköltözött a fővárosba..... úgy alakult, hogy nálam lakik.... sebaj, legalább itt nálam jó helyen van, így az albidolog miatt nem kell aggódnia. Még kicsit át kell szoknia a fővárosi gondolkodásra, de már alakulgat :D :D

Úgy volt, hogy leutazok Békéscsabára a Kiss Ádám előadásra, viszont ez nem jött össze: a munka miatt fenn kellett maradnom, így le kellett mondanom..... szerencsére a jegy nem veszett kárba, mert Kriszta eltudott menni a barátjával az előadásra :)
Egy dolgot sajnáltam: azon az éjszakán egy 4 csillagos szállodában aludtam volna és végre a recepciós pult másik oldalán lehettem volna..... de sebaj, remélem, hogy ez is megvalósul még a közeljövőben és én is vendég lehetek egy szállodában, nem csak dolgozó :D :D

Tegnap este ismét csúcsot döntöttem: a 7-19 óráig tartó műszakom elnyúlt 22:30-ig..... mert a bankterminál csődöt mondott, rosszul is terhelt meg egy kártyát és vele hadakoztam, mire jóváírás által korrigálni tudtam az összeget, de a lényeg, hogy ügyesen megoldottam, így a terminál bénázása miatt nem érte kár a csoportot :) Viszont ezután beérkezett még 3 csoport és nem akartam a kollégámat ott hagyni velük, mert még a csoportok mellett egyéni vendégek is voltak (akiket fizettetni kellett egyenként), ezért én mondtam neki, hogy a csoportokat majd én becsekkolom, ő inkább figyeljen a számlázásra :) Este sikerült fél 12-re hazaérnem, gyors kajálás után be is aludtam..... xD xD
Ma reggel felhívtam a recepciót, hogy nem volt-e baj a csoportokkal, de kolléganőm megnyugtatott, hogy semmi gond nem volt, sőt kicsekkoláskor megjegyezték név szerint, hogy nagyon segítőkész voltam és kedves :) :) Bizony, ezekért a pillanatokért érdemes recepciósnak lenni :D :D


A hétvégén nem kell dolgoznom, ezért öcsémmel úgy döntöttünk, hogy kinti programmal eltöltjük a délutánt :) Szerencsére jó időnk volt és ezáltal kitudtam élni fotózási hajlamaimat is :) :)
/az egyik fotón szerepel egy fiatalember, akitől ezúton is szeretnék elnézést kérni, amiért lefotóztam, de tökjól nézett ki a fények összjátéka, hogy nem tudtam nem lefotózni ezt/ xD














Mostanában rákaptam a Szex és New York-ra..... már a 2. évadnál járok.... és megkövezhettek, de nekem Samantha a kedvencem, akinek mindene a szex :D :D
Muszáj nézni valamit.... és mivel a Grace klinika új évadja (11.) Christina nélkül olyan, mint a szex orgazmus nélkül, ezért más után kellett nézni..... én magam sem hiszem el, hogy ennél a sorozatnál kötöttem ki, de amúgy nem bánom..... elszórakozok rajta :D :D


Ti milyen sorozatokat néztek mostanában? Tudtok ajánlani valamit? Szerintem a Szex és New York-ot ilyen iramban hamar befejezem :D :D


Visszatérve a fenti videóhoz..... Így a bejegyzés végén elárulhatom: a videó úgy ér véget, hogy a pár szakít..... vajon mi vezethet ahhoz, amikor már a pár mindkét tagja úgy gondolja: nem érdemes küzdeni, erőltetni és folytatni....

Nos, a héten nálunk is valami hasonló történt.... L-el szakítottunk.....
Talán majd az elkövetkező bejegyzésekben erről is írok, de még túl friss ahhoz, hogy mélyebben írjak erről..... de addig is itt van a munka, a tanulás, stb......


Hamarosan jelentkezem!
Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve

Vivaldi - 4 évszak/Tavasz
Demi Lovato - Nightingale
Kocsis Tibor - Hello Budapest
Lovegun - Eső mossa el

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése