2015. április 2., csütörtök

Van még remény....

Sziasztok!

A múlt héten elmentem a szegedi klinikára éves kontrollvizsgálatra. Már az időpontkérésnél mondták nekem, hogy már az új klinikára menjek, mert Szegeden bizony pár év alatt átadták ezt az új épületet is. Bár kicsit fenntartásokkal mentem el az adott időpontra, mert új helyen mindig káosz szokott lenni, illetve annyira sokféle véleményt hallottam, így kíváncsi is voltam, vajon javult vagy romlott ezáltal a betegellátás.


Kívülről nagyon jól nézett ki és ugyanezt mondhattam el, amikor bementem a főbejáraton :) Nagyon modern, színes az egész klinikai épület. A betegfelvétel egy négyzet alakú körablaknál zajlik, a különböző ambulanciák nevei ki van írva az egyes ablakokhoz, oda kell leadni a papírokat. Az ott dolgozók türelmesen és kedvesen navigálják az embereket az adott vizsgálati helyiségbe. Én a kardiológiára mentem, 8:30-ra érkeztem oda, de az EKG-mat és az ultrahangomat már 9:30-ra megcsinálták. De korai volt az örömöm, mert a kardiológusom épp aznap délre ért be, ez miatt kellett várnom. Más napokon már ott szokott lenni 10 óra körül, szóval más napokon végezhettem volna már 11-re is. Sebaj, az új élmény által gyorsan eltelt az idő :) :)



Szerintem nem túlzom el: nagyon modern, nagy és világos terekkel, igazi Grace klinika hangulat fogott el. Kár, hogy ez nem így van a többi magyar városban is. Szeged sokszor példát mutat egész Magyarországnak, ott mindig van valami fejlődés. Tény, hogy Szeged a fejlesztések javát az ott levő egyetemnek köszönheti. Ahogy írtam korábbi bejegyzésekben: Szeged tényleg egy élhető város, viszont egy dologban van csak picit lemaradva, ez pedig a munkalehetőségekben mutatkozik meg.

Gyors témaváltás: a bejegyzés címe érvényes a mostani munkahelyi körülményekre is. Mostanában egyre több blogban olvasom, hogy igen sokan váltanak munkahelyet különböző okok miatt. Először is leszögezem: nagyon szeretek ebben a szállodában dolgozni, szinte az összes ottani dologban jól kiismerem magamat. Mint mindenhol, nálunk sem fenékig tejfel az élet, igazából a legnagyobb gond, hogy a mi szállodánk Housekeeping (takarítószemélyzet) centrikus. Amivel az a legnagyobb gond, hogy reggel 8-tól kb. délután 3-ig takarítanak, de közben minimum 6x mennek el kávézni + ebédszünetelni. Ha valami gondjuk van, akkor természetesen a recepcióra hárítják át az összes felelősséget (nem csak a HK, de más részlegek is). A recepciós kollégáimmal együtt az a legnagyobb bajunk, hogy a fizetésünkhöz képest iszonyat sok mindent a nyakunkba akasztanak, nem is beszélve a felelősségről is, amely többszörös egy másik szállodában lévő recepciósokéhoz képest. Ezt tetézi, hogy a recepciós vezető jobban félti a saját pozícióját, minthogy minket vegyen védelmébe és nekünk tegyen valami jót...... :/

Bennem is felmerült a váltás gondolata: recepciós pozíciót hirdettek meg egy 4*-os szállodában. Annyit érdemes tudni erről a szállodáról, hogy enyhén szólva is egy álom teljesülne, ha ott dolgozhatnék, viszont voltam olyan idióta, hogy amikor behívtak interjúra, akkor lemondtam az időpontot, mert naivan azt hiszem, hogy a mostani helyen lehetnek még pozitív változások...... de a remény megvan még: április 28.-án lesz meeting, kíváncsian várjuk, természetesen készülünk is rá :)


Ebben a hónapban megkaptam a szabadságomat is: 10 egybefüggő teljes napot kaptam meg szabadságnak, így lesz időm kikapcsolódni és ünnepelni a születésnapomat is :D :D
Tervezem, hogy valamerre elkellene menni és egyedül élvezni a természetet és a nyugalmat, de még addig van időm ezt kitalálni :) :)
Ha valakinek van egy jó tippje, kérem ne tartsa magában! ;) :)


Közeledik a húsvét is, bár engem nem nagyon villanyoz fel és amúgy is telibe kaptam a hétvégét éjszakásként.... teltház is lesz, szóval unatkozni nem fogok xD
De nemsoká eljön a 15.-e és szabadság! :D :D

Remélem, hogy nektek jól fog telni a húsvéti hétvége!
Bízzunk a jó időben is!
Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve :)

One Day Soundtrack - Goodbye, Dex :)
Alex Band ft. Chantal Kreviazuk & Emmy Rossum - Cruel one :)
Daniel Powter - Bad day :)
Alanis Morissette - Precious illusions :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése