2015. április 22., szerda

Az én kis szülővárosom..... :)

Sziasztok!

Nem nagyon szoktam írni konkrét városnevet, hogy honnan származon, de úgy gondoltam, itt az ideje, hogy erről is lerántsam a leplet :) és a szülővárosomnak sem árt egy kis reklám :D

Szóval, van egy kisváros a Viharsarokban. Békés megye 4. legnépesebb városa a maga kb. 20 ezer lakosával. Ez a város Békés, amely kistérségi és járási központ. Békéscsabához való közelsége (busszal max. 30 perc) sokat javít elérhetőségén. 4 évig jártam be középsulis koromban Békéscsabára, és engem mindig irigyelt a többi vidéki településről bejárók, mert Békés és Békéscsaba között csúcsidőszakban 10-15 percenként járt busz, azon kívül pedig félóránként :) :)


Békés szokták a hidak városának is nevezni: keleti határában folyik a Kettős-Körös folyó, illetve a várost néhány csatorna is átszeli. A városközponton keresztül halad át az Élővíz-csatorna. Összesen 20 hidat tartanak számon :) :)

Sajnos a fiatalok számára nem lehet olyan vonzó.... viszont így visszajárva azt kell hogy mondjam, Békésnek szép főtere és környezete van :) :) A mai napon sikerült is néhány képet csinálnom és ahogy ígértem, meg is mutatom nektek :) :)






































Remélem, hogy a képek elnyerik a tetszéseteket, ha esetleg kedvet kapnátok ahhoz, hogy Békésre látogassatok, akkor szívesen ajánlok más dolgokat is, amik Békéshez köthetőek ;) :)

Hamarosan jelentkezem! Minden jót nektek!
Üdv: Steve :)

Csordás Ákos - Miért nem mondod el :) :) Békés város híres szülötte, akit amúgy személyesen is ismerek :D :D
Rony - Még soha sem :) :)
Ronan Keating - When you say nothing at all :) :)
Gareth Gates - Anyone of us :) :)

1 megjegyzés: