2015. május 22., péntek

A mérleg nyelve.....

Sziasztok!

Hirtelen nem is tudom, hol kezdjem.... nagyban zajlanak a vizsgáim, már csak 2 vizsga és 1 államvizsga hiányzik ahhoz, hogy végezzek az egyetemen :) :)  Ezek közül a geomorfológia lesz az a vizsga, amely már önmagában is elmenne egy államvizsgának :D Van minden: ábrák, fogalmak, folyamatábrázolás, stb., és ha ez nem lenne elég, olvass hozzá szakirodalmat is :)


Ezekkel a vizsgákkal még azzal sincs gond, hogy tanulni kell rájuk.... az igazi gond azzal van, hogy reggel 8-tól kezdődnek, és igencsak tervezni kell, hogy időben oda tudjak érni a kezdésre. A kartográfia laboratórium vizsgámra mentem múlthéten, és oly nagy meglepődésre pont a Budapest-Szeged közötti vonalon késtek a vonatok.... 1 órás késéssel értem Szegedre, az volt a mázlim, hogy 9 órától is volt egy csoport, így bemehettem arra az időpontra.... a tanár "nagy" örömére.....
A lényeg, hogy én átmentem 63%-kal és boldogság volt, mert egy vizsgával kevesebb :D :D


A munkahellyel kapcsolatban mindig volt egy olyan érzésem, hogy nem egy jótékonysági szervezet.... ami rendben is lenne, de amikor már a főnököm akadályoztatja, hogy lemehessek a vizsgáimra, akkor nálam is kinyílik a bicska..... el is tudtam volna cserélni a műszakjaimat az egyik kollégámmal, aki örült is, hogy a legnehezebb éjszakákat veszem át tőle.... erre a főnököm azt mondta, hogy nem engedi. Ezek után e-mailen vitatkoztunk, úgy, hogy minden recepciós munkatárs olvasta, ők egy szót nem mertek írni..... végül meguntam azt, hogy a kedves főnököm egyáltalán nem érti meg hogy csak úgy nem dobok el 4 éves tanulmányt és erre közöltem vele: nem érdekel, jár nekem a tanulmányi szabadság, oldja meg úgy, ahogy akarja....
Szerintem ezek után érezte azt, hogy ha nem oldja meg, akkor legközelebb a felmondásomat kapja meg..... és érdekes módon másnapra meg tudta oldani.... bár a jövőheti 5 éjszaka egy huzamban kicsit fájni fog..... de a diplomáért bármit :D illetve jó vagyok és végigcsinálom ;) :)

Alapjáraton nem szoktam felháborodni a dolgokon, mert tudom valamilyen szinten, hogy csak egy alkalmazott vagyok, de amikor ilyen szinten semmibe vesznek dolgokat, akkor viszont én nem is hagyom magamat. Ma reggel műszakváltáskor éreztem egy kis távolságot a főnököm és én köztem.... de valamilyen szinten megérthetné a dolgokat..... na de majd túléli ezt is :P :)
Nem akartam, de félő, hogy ezzel kis lavinát indítottam, mert az egész recepción feszült hangulat van a ránk bízott feladatok, felelősségek és a fizetések közötti különbségek miatt is.... erre én még rádobtam még egy kicsit..... hadd fokozzuk a helyzetet xD

Ha kapnék egy jobb álláslehetőséget, lehetséges hogy váltanék, de úgy vagyok vele, hogy ha nem lenne munkám, akkor még rosszabb lenne.... szóval fel a fejjel, majd csak jobban alakulnak a dolgok, vagy így vagy úgy.... :)

Nos gyors témaváltás.....
Lassan már több mint két hete külön vagyok L-el..... még együtt lakunk, ami nem hogy könnyítené a dolgokat, hanem kicsit nehezíti is..... az állandó késztetés, hogy odabújjak hozzá és ölelgessem.... ez borzasztó...... Igazából vegyes érzések fognak el: az egyik pillanatban elfelejteném az összes dolgot, amelyek zavartak a kapcsolatunkban és simán újrakezdeném vele.... de a másik pillanatban úgy gondolom, ha újrakezdenénk, akkor ezek a problémák mennyi idő múlva, egy hónap vagy már 1 hét után jelentkezne? Úgy pedig értelmetlen újrakezdeni....
Ezért lehet, hogy butaság, de én nem próbálkozok.... azt nem tudom, hogy ő egyáltalán mit szeretne.... ezért neki kell most már előrébb mozdítani a dolgokat.... de a fejébe nem látok bele....

Tudom, hogy megtudok állni a saját lábamon, de mégis néha eszembe jut, milyen lesz nélküle egy nagy bevásárlás, egy leutazás vidékre vagy csak egy szimpla tehetségkutató nézése a résztvevők leszólásával, stb..... és nem beszélve arról, hogy milyen kib*szott aranyosan tud még mindig aludni.... xD xD




Mostanában egy érzés szokott elfogni: legszívesebben elmennék nagyon-nagyon-nagyon messzire.... és úgy itt hagynék csak úgy mindent...... bár ilyen egyszerű lenne.... de ábrándozni még szabad.... :)

Holnap Eurovíziós döntő :D :D
Bogikánk bejutott a döntőbe. Bevallom, nem sok esélyt láttam erre, de ByeAlex-nál sem gondoltunk volna 10.helyre... szóval holnap bármi előfordulhat :) Ha lesz időm, akkor írok egy bejegyzést erről ;)

Nekem így elsőre az észt, fehéroroszországi, azerbajdzsáni és a spanyol produkció tetszik :) :)
Természetesen azért szurkolok Boginak is, mert mégiscsak jó lenne ezt hallani:
12 points go to Hungary :D :D    De holnap este minden kiderül :) :)

Legyetek jók, igyekszem jelentkezni!
Üdv: Steve :)

Wolf Kati - Ne engedj el!
Natalie Imbruglia - Instant crush
Kovács Kati - Találkozás egy régi szerelemmel
Crystal - Elmegyek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése