2015. május 26., kedd

Eső mossa el.... minden bánatom....

Sziasztok!

Az elmúlt pár napban (és ilyet mondanak erre a hétre is) igen sokat esett az eső..... mindenki utálja már.... de én tegnap lementem az egyik benzinkúton nemrég nyílt tesco-ba, mert ünnepkor hova máshova (és most már vasárnaponként is -.-).... szakadt az eső, de nem fújt a szél, ezért esernyővel nem is áztam meg és még a hőmérséklet is teljesen jó volt... igazi esős sétálgatós idő volt :) Ezt a fajta esőzést szeretem és még nem is beszéltem az eső illatáról :) :)
Nagyon szeretem az esős képeket is, főleg amelyek gif képek is, osztok meg pár képet, amiket még anno google képkereső által találtam :) :)













Mivel most teljes káoszban van a szerelmi életem, ezért bőven jól esik egy ilyen dolog is.... lehet, hogy ma a Duna partra kellene mennem sétálni estefelé.... na de addig még van pár óra hossza.... ha arra tévednék ma, akkor max. készítek pár fotót... :D

Most amúgy is van egy kis időm ilyenekre.... jut egy kis idő magamra is, a nyelvtanulásban is vissza kell rázódnom.... és egyszer már említettem, készül egy könyv, aminek kb. fele van kész..... még gondolkodok rajta, hogy hogyan kellene a nagy nyilvánosság elé tárni... elsőnek legyen kész :)

Múltkor Szentendrén jártam, már régóta terveztem kimenni oda és készíteni néhány képet. A hévvel mindig csak félútig (Békásmegyer) megyek, de most egyet gondoltam, vettem kiegészítő jegyet és elmentem Szentendréig :D Mindig sokan dicsérik ezt a települést, én pedig gondoltam: csak akkor kritizálok, ha már én is láttam.... xD
















Őszintén megvallva..... nem kell kritizálnom. Szentendre egy tényleg szép kisváros, külön tetszett, hogy egy kis mediterrán beütés, hangulat árasztott el az egész ottlét alatt. Aranyos kis lépcsők, sikátoros utcácskák, folyópart, stb. :)

Szentendre azért is érdekes, mert bár érezni, hogy nem Budapest, de az ember érzi a főváros közelségét és kicsit fura, hogy vidék, de mégsem kihalt.... nagyon is felkapott hely sok emberrel! :)
Sok érdekes épület található és itt is van Duna part :) Mellesleg nem olyan bonyolult kijutni sem ;)
(H5-ös hév) :) :)


Szombat este lezajlott a 2015-ös Eurovízió is. Én nem ezt az eredményt vártam, de tény, hogy nagyon-nagyon erős mezőny alakult ki ebben az évben és már az nagyon nagy eredmény, hogy a magyar produkció is bekerült a döntőbe :) Innen is pacsi Bogiéknak! :)
De remélem, hogy jövőre sikerül bejutnunk a top 10-be is :)
Így, hogy igen sokszor mutogatták Bécs városát, kedvet érzek ahhoz, hogy egyszer elmenjek ebbe a városba is. Nálam sokszor ez olyan, mint az időjárás, néha-néha kedvet kapok ahhoz, hogy egyes városokat jobban megismerjek és ez most így alakult Bécs városánál is :) Tetszett a videókban az épületek, a parkok, illetve az egész hangulat :) Szerencsére nincs is olyan messze, 3 óra alatt Bécsbe el lehet jutni vonattal és még nem is olyan horror áron. Nagyon szívesen megnézném az Eurovízió helyszínét, a Stadhalle-t, a Stephansdom-ot, a Városházát, a Duna partot, vagy akár az ENSZ városrészt is, stb. :D
De hosszú a nyár, hátha sikerül 1 vagy max. 2 napra kimenni szétnézni ott is ;) :) Van aki tervez elmenni oda most nyáron és nem volt Adventkor? :)

Ez évi kedvenceimről összeállítottam egy 10-es listát, amelyet most meg is osztok veletek :)
Kíváncsi vagyok, vajon mennyire egyezik a véleményünk ;) :)
Meg kell hagyni: az olaszok (is) igen aranyosak voltak :P :P

10. Szlovénia: Maraaya - Here for you



9. Ausztrália: Guy Sebastian - Tonight again



8. Németország: Ann Sophie - Black smoke



7. Ausztria: The Makemakes - I am yours



6. Oroszország: Polina Gagarina - A million voices



5. Fehéroroszország: Uzari & Maimuna - Time



4. Azerbajdzsán: Elnur Huseynov - Hour of the wolf



3. Olaszország: Il Volo - Grande amore



2. Spanyolország: Edurne - Amanecer



1. Észtország: Elina Born & Stig Rasta - Goodbye to yesterday


Jó zenehallgatást, természetesen a bejegyzés végén attól még lesznek zenék berakva, mint mindig ;)
Vigyázzatok magatokra, kitartást a hétre! :)
Hamarosan jelentkezek!
Üdv: Steve :)

Jojo - Too little too late
Brian McFadden & Delta Goodrem - Almost here
Adele - Set fire to the rain
Boggie - Wars for nothing

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése