2015. április 20., hétfő

Születésnap :) :)

Sziasztok!

Bizony, eltelt ismét egy év.... 16.-án, csütörtökön 26 éves lettem :D Most már szám szerint is közelebb vagyok a 30-hoz, mint a 20-hoz...... és az a durva....... hogy totál lesz*rom.... mert szerintem a legjobb korban vagyok xD


Mint tavaly.... most is átestem egy úgynevezett életértékelőn..... :)
Pozitív dolog: szakmailag jól állítok, mert recepciósként dolgozok egy szállodában. Ennél feljebb a Front Office Manager van, amire vágyok, de ezzel még nem vagyok késésben :) :)
Kicsit negatív dolog: tökjó lenne, ha a saját lakásomban élnék, vagy legalább a saját lakásomat fizetném havonta és nem más hitelét albérleti díj címszóval..... de hát ez van, majd ez is alakul :)
Jaaah és van egy 1,5 éves kapcsolatom.... amit azért mégiscsak a pozitív oldalra sorolnék, de erről ebben a bejegyzésben úgyis írok még :D


Szerda reggeltől kezdve most péntek estig szabadságon is vagyok, így most igyekszem minél többet pihenni :) :)
Volt lakótársaim, Betti és Tomi is feljött a hétvégére, hogy szombaton megünnepeljük a születésnapomat :) :) L anyósomnál aludt, mert ő a hétvégén dolgozott, így legalább nem zavartuk a pihenésben sem. Már délután elkezdtük az alapozást..... valahogy nekem az alapozás vége kicsit kiesett..... arra viszont már emlékszem, hogy a belvárosban sétálgatunk xD
Az egyik 7. kerületi meleg szórakozóhelyre mentünk, mert Betti és Tomi kíváncsi volt, hogy milyen egy ilyen hely :D Azon poénkodtunk, hogy én vagyok a meleg, Tomi a heteró és Betti a lezbi xD Jó lett volna egy biszex is... de Barbi lemondta az estét, mert sok vizsgája lesz a közeljövőben és azokra akart készülni. Viszont mi hárman is bőven jól elvoltunk ezen az estén :) Rég nevettem ennyit..... készen voltunk mindannyian :D :D Nosztalgikus hangulat fogott el.... olyan volt, mint jó pár éve, amikor együtt laktunk így hárman Szegeden egy lakásban :) :)


Valamikor éjfél után érkeztünk meg a bulihelyre. Bettiék élvezték, hogy egy ilyen közegben partizhatnak :) 1 óra körül volt egy Chippendale táncos, akiért Betti nagyon odavolt xD
Lady Gaga & Madonna este volt, szinte csak ilyen számok voltak.... viszont egy idő után ugyanazok a zenék ismétlődtek.... így már kezdett unalmassá válni.....



Sok fiatal meleg pasi volt, sokan voltak úgy, hogy a párjukkal voltak... :) Neeem..... még véletlen sem alakult senkivel semmi sem.... nem fogom megcsalni a pasimat.... :P :)
Jól elvoltunk így hárman.... csak egy kis időre tört rám pici szomorúság.... a fiatal meleg párok tök aranyosak voltak..... de kicsit úgy irigyeltem őket.
Én mikor fogok úgy elmenni L-el partizni, hogy az est folyamán L csak velem táncolgat és közben ölelgethetem, csókolgathatom.... és megmutathatom mindenkinek, hogy milyen jó pasim van.....

Betti észrevette, hogy valami bánt.... csak ismer már egy ideje... simán levágja a dolgokat.... :)
L-el tényleg azt hiányolom mostanában általában.... az tény, hogy sokat javult a kapcsolatunk: most már kezdi érdekelni az én igényeim is... szóval ezért egy nagy puszi jár neki itt is :D :D Néha van úgy, hogy váratlanul lenyom egy csókot vagy megölel, és ezután kb. azt sem tudom, hogy merre vagyok arccal... olyannyira, hogy az előbb említett cselekedete után a spájzba mentem volna a ruhákért, amiket ki akartam teregetni xD Igen, néha ezeket váltják ki az efféle váratlan dolgok xD


Na szóval, azt hiányolom a kapcsolatunkból, hogy nem nagyon csinálunk olyan programokat, amikor csak mi ketten vagyunk..... és ebbe nem tartoznak bele azok, amikor otthon fekszünk a fáradtságtól és max. megnézünk egy filmet. Terveztünk elmenni a Miniverzumba is kettesben... de aztán a munka közbeszólt mindig..... de például kettesben partizni sem járunk, illetve még a jó múltkorában elmentünk kettesben a Széchenyi-hegyre.... de erre is többszöri emlegetés után szánta rá magát....
Kb. 2-3 hónapja voltunk együtt moziban is..... de túl sokat kívánok, hogy egy páros programon jobban foglalkozhatnánk egymással????

Én már annak is örülök, hogy legalább felköszöntött a születésnapomon.... :D xD Kicsit hiányzik az, hogy több közös élményünk legyen..... de hát ő ilyen.... azért még szeretnivaló :)  Ha tagadja is.... de tudom, hogy szeret engem..... ezt egy macsó pasi nem hangoztatja.... xD

Tegnap bementem a szállodába is..... mert még a szabadságom alatt is bemegyek.... ez a karrierizmus jele.... xD xD Utána hazamentem és eldöntöttem, hogy le kellene utazni Békés megyébe, apumhoz is. Fel is hívtam apumat, aki nagyon örült neki, hogy kb. 3 hónap után lemegyek :D :D
Apumat féltettem anyum elvesztése után, de olyan büszke vagyok rá, hogy tökjól összeszedte magát és mindent meg tud oldani egyedül is :) Amit a legjobban szeretek benne, hogy teljesen nyugodt és totál optimistán fogja fel a dolgokat.... naaa és nem elfelejtendő, hogy imádja L-t :D :D
Nem túlzok, ha azt mondom, hogy L a kedvenc veje :D :D


Szóval a mai 11 órási vonattal leutaztam :) :) 3 nap pihi vidéken nem jön rosszul :) :) Majd szerda este megyek vissza a fővárosba. Pénteken kell mennem éjszakára, így még tudok pihenni a visszautazás után is :)

Bár a hétvégén jól megkaptam a melót: esküvő is lesz, teltházakkal tarkítva... de sebaj, legalább nem lesz unalmas :D :D

Majd holnap készítek fotókat a szülővárosomról, ha szép idő lesz.... és egy külön bejegyzésben közzé is teszem, mert szerintem szép kisváros, amit érdemes nektek is megmutatni ;) :)

Legyetek jók, aztán igyekszem a képeket is megosztani a városomról :) :)
Üdv: Steve :) :)

Shakira - Loca :) :)
Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang bang :) :)
Ricky Martin - Livin' la vida loca :) :)
Jennifer Lopez - Papi :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése