2015. december 23., szerda

Adventi időszak.... :D

Sziasztok!

Gondoltam, most már ideje nekem is írnom, nem csak Zéé-nek.... :D
A 2015-ös év a vége felé közeledik, így ismét eljött az adventi időszak :) Mint mindig, ilyenkor minden a forralt borról, a cukibbnál cukibb karácsonyi dolgokról szól.... én nemes egyszerűséggel csak úgy szoktam nevezni, hogy a Jézuska körbeh*nyt mindent.... xD :D


Nem tagadom (illetve Zéé már beharangozta), egy boldog időszakomat élem most D-vel.... de erről majd a későbbiekben írok... :P :P

A szállodaiparban nincs megállás attól, mert ünnep lesz... szerencsére igen sok teltházas napjaink vannak, így nem is unatkozunk :D A szálloda is szépen ki van díszítve igazán karácsonyosra :)

A tavalyi évben nem, de most volt tartva karácsonyi céges buli :) Szerintem jó buli volt..... Steve-cske ügyesen bemutatkozott a vezetőségnek is.... nyugtat a tudat, hogy nem csak én.... xD
Naaaa nem voltam teljesen részeg, de az elején nem kellett volna mindenkivel inni pálinkát.... maradjunk ennyiben.... az egész buli kiteljesedése akkor történt meg, amikor Steve a karaoke-ban elkezdte énekelni Adele-tól a Rolling in the deep-et.... xD xD
Az igazgató csak ennyit mondott egy mosoly kíséretében: "Az angol kiejtése legalább tökéletes volt"
Szerintem a hangom értékelhetetlen volt... na sebaj, úgysem készülök jövőre X-faktorba.... :D :D
Az étteremvezetővel mentem haza, mert egy környéken lakunk, én 11 után nem sokkal már otthon voltam :D :D nem volt rossz este :D


Zéé is hazautazott, így december 26-áig enyém a lakás :) Zéé-nek sajnos elpusztult az otthoni labrador kutyája, így ő most vett az anyukájának egy kis labradort..... Zéé tegnap küldte át a fotót róla.... annyira de annyira de annyira aranyos az a kutyus!!!!!!!! Tegnap D-vel, ma pedig spanyolon a tanárommal olvadoztunk a kép láttán :D Eddig is imádtam a labradorokat.... de ez a kutyus visz mindent :D :D


Ha már advent, akkor vásárolgatás xD
D-vel vasárnap fenyőfát vettünk, mert már mindketten rég karácsonyoztunk így, hogy legyen fa, stb. Így sikerült vennünk egy aranyos kis tömzsi fát, amihez tegnap karácsonyfadíszeket is sikerült beszereznünk :) Az ikea-ban megláttunk a bemutatótérben egy karácsonyfaégőt, amelynek hópelyhes volt a világítója.... persze azonnal megtetszett nekünk xD kerestük-kerestük, viszont sehol nem találtunk ilyesfajtát, ezért azon gondolkodtunk, hogy akkor fizetés után átmegyünk a tesco-ba... viszont a mögöttünk álló néninél volt ilyen égősor, így D-vel megkérdeztük tőle, hogy hol találta.... a néni közölte, hogy a leértékelt dolgok között.... D azonnal ott termett és hozott is két égősort iszonyat jó áron :D Viszont a néni nem ezért lett megemlítve.... xD

D-vel fizettünk, amikor a néni kicsit közelebb jött, mert már lepakolta a cuccait a kasszás szalagra, amit a kasszás nem hagyott szó nélkül, hogy kicsit még várjon, menjen hátrébb.... A néni nemes egyszerűséggel csak ennyit mondott: "Hogy merészel nekem ilyen mondani! Nekem, aki a legjobban gyűlöli az embereket!" xD xD
Hirtelen én azt hittem, hogy D-nek mondja, de a kasszásnak vette elő legrosszabb természetét.... így D-vel inkább távolodtunk a helyszíntől a még nagyobb kifakadás elkerülése végett.....tény, nem kicsit meglepve....
Viszont a lényeg a lényeg: Lehet, hogy a néni szociopata volt, de neki köszönhetjük a hópelyhes égősorokat, amikkel holnap feldíszítjük a mi kis fánkat :D Szóval azért jár a pacsi a szociopata néninek innen is..... :D :D Majd vicces lesz azért elmesélni ezt az ismerősöknek majd, ha megkérdezik, hogy honnan van ez a szép égősor xD :D Ha erre gondolok, még mindig elkap a nevetőgörcs.... azt a hangsúlyt nehéz lesz elfelejteni egyhamar.... :D :D

Szóval egy picit D-ről: kedves, aranyos, intelligens, helyes :D nagyon jól megvagyunk, még csak 1 hónapja, de tényleg nagyon jól érzem magam vele, tetszik, hogy ő is kis gondoskodó, törődő :) :) Bővebben szerintem írok majd a későbbiekben.... most elég ennyi róla :D :P



Legyen nagyon kellemes karácsonyi ünnepetek! Kívánom nektek, hogy sok szeretet vegyen körbe titeket is! Vigyázzatok magatokra!
Hamarosan jelentkezem!
Üdv: Steve :) :)

Mariah Carey - All I want for christmas is you :) :)
Train - Shake up christmas :) :)
Il Volo - Si me falta tu mirada :) :)
Adele - Rolling in the deep xD :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése