2013. október 14., hétfő

Az úgymond "szakítás"....

Sziasztok!

Ez a hétvége is elég érdekesre sikeredett :) :)
Pénteken voltam extrabarátomnál..... fuuuuh.... halljátok.... nagyon hezitáltam.... hogy hogyan lépjek tovább a dolgokkal..... minden ment ugyanúgy..... ölelkezés, stb.... utána együtt főzés, kajálás :) :) aztán kicsit pihiztünk ölelkezve.... annyira jó volt.... azóta is hiányzik az a pár órás ölelkezéses időszak.....
Utána (kb. fél 10-kor) végre megnéztük A nagy Gatsby végét... amit már több hete halasztottunk :D :D
Ezután bealudtunk xD

Másnap reggel 5-kor lementünk a közelben levő lángososhoz. Szokás volt, hogy szombat reggel lementünk lángosért, elhoztuk, és J lakásán ettük meg :) :) Olyan gyorsan eltelt az idő, hogy már dél elmúlt..... akkor ott ültem az ágy végében a falnál..... látta, hogy gondolkodok valamin.... még meg is kérdezte, hogy ő rajta gondolkodok xD xD

Aztán vettem egy nagy levegőt..... és közöltem vele: többször nem fogunk így találkozni, hogy extrásan..... szívesen találkozok vele és beszélgetek, de jobb, ha most befejezzük ezt, mert a végén rosszabb lesz ezt a lépést megtenni......
Ezután láttam.... kicsit váratlanul érte és elgondolkodott.... de utána másról beszélgettünk.....
csak kicsit fura volt, néhány mondathoz hozzátette, hogy most már mindegy..... :O :(

Délután kettő után pár perccel beültünk a kocsiba és hazavitt..... sokszor egymásra néztünk és csak némán ültünk a kocsiban..... néha beszélgettünk pár szót.....

Elköszönéskor mondtam neki, azért vigyázzon magára.... kifordult a kocsival.... és néztem, ahogy elmegy....



Tegnap este nehezen aludtam el.... annyit gondolkodtam, hogy jól tettem, hogy ezt tettem.....??
A mai napon rám is írt facebook-on :D :D délelőtt beszélgettünk egy kicsit :) :)

Kora délután egyedül voltam itthon a 8 éves unokaöcsémmel, Petikével :) :) Kitaláltam, hogy elmegyek vele a Lidl-be :D :D
Merész vállalkozás volt, mert azt tudni kell Petikéről, hogy hiperaktív gyerek..... tudtam, hogy nagy kockázat.... de gondoltam, tökös gyerek vagyok, megoldom ezt az apró problémát is :D :D
Azért cseles voltam: megígértem a gyereknek, hogy azt választhat az édesség sorról... amit csak akar.... tudom, bátor kijelentés volt..... :D :D
Viszont olyan büszkeség fogott el.... amikor láttam, hogy Petike nagyban mérlegel, hogy a csokis kekszet vagy pedig a colás gumicukrot válassza...... annyira aranyos volt..... istenem.... már ezért érdemes volt felkelni reggel :D :D végül a colás gumicukrot választotta :) :) Ezután mára csak annyi kérése volt, hogy "Bátyus, vehetek még ropit?"..... természetesen igent mondtam neki :) :) bár el kellett magyarázni neki, hogy a pénztár előtt nem eheti meg.... mert még ki kell fizetni.... de szerencsére megértette.... de amint lehúzta a pénztáros, már szinte 1,25 másodperc alatt a szájában volt az első ropi.... xD xD
Hát igen... Petikével is mindig izgalmas az élet :D :D

Hazamentünk, utána nem sokkal nővéremék jöttek.... haza is vitték Petikét :) :) Nem sokkal később jött a tanítványom, akit mostanában korrepetálok :) Teljesen este 8-ig fárasztottam a tananyaggal :) :) kedden érettségizik :D :D én mindent megteszek a sikerért.... a többi rajta múlik :D :D

Meg is néztem a mai X-faktort..... a döntést :D :D
Mindig is tudtam, hogy az élet igazságtalan..... én alapból párbaj nélkül hazaküldtem volna a Marcit, de ő simán továbbjutott...... és így az Anikó és Szikora egyik együttese párbajozott..... természetesen az együttes esett ki..... ismét az "együttes nem nyerhet x-faktort" című eszme érvényesült..... sebaj.... a favoritjaim benn maradtak :D :D és ez a lényeg :) :)

Megfürödtem.... utána felléptem facebook-ra is..... rám is írt J xD xD
érdekes volt, mert kibeszélős estét tartottunk..... olyanokat mondtunk ki (erős túlzás.... mert inkább írtuk xD), amiket eddig nem nagyon..... én röviden kifejtettem neki, hogy csak azért nem mer közeledni másokhoz, mert attól fél, hogy valaki nagyon megbántja, ezáltal még egy kicsit sem mer változtatni a saját kis "idilli" életén...... és így senki, közülük én sem érek neki ennyit, hogy ezen kicsit változtasson......
nos, fura is volt..... mert folyton terelte a válaszokat..... amikor 1-2 szavas választ vártam volna, ő inkább terelte a szót 10-12 sorban..... xD xD ezt így nem értettem..... de most nem tudok mit tenni..... sajnálom..... hiányozni fog.... DE szerintem valamilyen szinten én is hiányozni fogok neki...... vagyis titokban remélem.... :)

Most már újra visszaállok az álláskeresésbe..... szinte csak fővárosi állásokra jelentkezek ismét..... apumék tudják, hogy ott szeretnék élni.... és rajtuk kívül semmi sem tart itt Békés megyében......  remélem a legjobbakat ez ügyben is.......

Ez a hét is eltelt...... igen eseménydúsan..... bár a keddet legszívesebben kihagytam volna az életemből..... sűrűn megyek a temetőbe is..... kicsit lehet, hülyének fogtok nézni.... de olyan szinten kibeszélem magam anyum sírjánál..... most már mindent tud rólam.... tudja az összes dolgomat..... így gondolom........... hiányzik......... nagyon is...... de muszáj túlélni.....

1 hét múlva megyek a fővárosba is :) majd írok F-nek, hogy ott aludhatok-e nála..... mert Csabika pont másik napon lesz szabin..... és az éjszakát F-nél tölteném..... de megbeszélem vele..... nem is akarom zavarni nagyon..... remélem, hogy nem lesz gond neki..... :$ :$

Kedves olvasóim, legyetek jók, vigyázzatok magatokra!
Használjátok ki ezt a jó időt még!
Üdv: Steve :)

Lana Del Rey - Young and beautiful
Whitney Houston - I will always love you
Tabáni István - Gyönyörű szép
Crystal - Elmegyek

2 megjegyzés:

  1. A Gatsby szerintem egy nagyon jó film, nektek tetszett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jó film, szerettük nézni.... sőőőőt..... a zenéket imádtam :) :) az első belinkelt zene abból van :D :D

      Törlés