2013. október 17., csütörtök

Való Világ.... :D :D

Nos, ahogy felvetettem egyik bejegyzésemben, úgy döntöttem, hogy itt az ideje, hogy írjak erről is :D :D



Elárulom, hogy nem mindig voltam nagy VV rajongó.... az első két szériát nem is néztem.... még akkor Big Brother-es korszak volt :D :D és miután annak leáldozott..... (a TV2 nagy bánatára) a VV3-at már szinte folyamatosan követtem :) :)

Amúgy  nem lepődtem meg azon, hogy a VV sikeresebb lett, mint a BB, mert ha az ember belegondol.... a VV-ben sokkal több izgalmasabb mozzanat volt: kiválasztás (mindenki előtt... nem titok, hogy ki kit akar hazaküldeni), kihívás (a kiválasztott dönti el, hogy kivel akar megmérettetni) és természetesen a párbaj :) :)

A VV3 2003 decemberétől 2004 júniusáig tartott. Erről a szériáról csak annyit mondanék, hogy Stohlt már itt elég rendesen utáltam..... Lilu pedig ekkor debütált az RTL Klubon.... és lássatok csodát... mostanában már X-faktort vezet :) :) Jól megy :D :D :D :D
Itt is voltak érdekes karakterek.... az RTL azzal újított itt, hogy párban is belehetett kerülni :) :) Mint a legtöbb szériában.... itt is voltak azért kedvenceim :) :)
Néhány kép a 3.szériás kedvenceimről :) :) (Leó, Katka, Marcsi)










A VV3 után hosszú szünet jött..... de 2010-ben újra kinyitott a Villa :) :)
A VV4 (és egyben szerintem a legjobb széria) 2010 novemberétől 2011 májusáig tartott... :)
A 3. szériától annyiban különbözött, hogy különböző kategóriák voltak a beszavazóshow-kon..... de viszont így még érdekesebb karakterek jutottak be :) :)
Na ebben a szériában volt minden :D :D :D :D De tényleg :) :) Testvérek, párok, kizárás, hatalmas veszekedések, tényleg minden :D :D Enyhe túlzással, de nekem ez a széria tetszett a legjobban!!!!! :P :P
naaaa.... én majdnem ebbe a szériába jutottam be..... épp a beszavazó előtti körben estem ki..... de hát ez ilyen :) :) Az abszolút kedvencem Béci volt (és most a fél ország megkövez..... xD) De ő volt a legjobb arc :P :P

Zsófikáról (naíva kategória) csak annyit mondanék..... olyan ritkán fordult meg a műsorban..... hogy ismerőseimmel pont egy vendéglátóhelyen voltunk Szegeden..... és megbeszéltük, hogy ahányszor látjuk a Zsófit a műsorban (mert akkor a VV adása ment a tévében ott), annyiszor iszunk egy pohárra alkoholt :) :D hááát csak annyit mondanék, hogy nem lettünk részegek xD xD

Naaaa és a zene is nagyon jó lett :) :) Igazán jó kis zene lett :) :) A bejegyzés végén természetesen be van linkelve :D :D Nem fogok bejegyzést zene nélkül  hagyni :P :D

Ebben a szériában Bécin kívül Szandikának szurkoltam a legjobban és tudjátok miért? Mert amikor beköltözött.... mindenki csak egy butuska lánykának hitte.... de igazából teljes mértékben jól látta át a dolgokat..... ezek mind a riportszobában való nyilatkozásai miatt gondolom..... néha kiborult... de ki nem borulna ki ott benn.... xD Egy nagyon szerethető lány.... így gondolom, igazi egyéniséggel :) :)

Itt is megmutatom a kedvenceimet (Éva, Szandika, Anikó, Béci)
/Éva képét is ide kellett raknom - azt leszámítva, hogy egy alkoholista volt.... és mellesleg honfitársam - mert szerintem egy szókimondó, villába való szereplő volt.... és néha olyan személy, akinek szurkolt az ember xD/






Ezután jött az 5. széria...... háááát ez már nem lett olyan jó... tény, hogy próbálták izgalmasra készíteni, ami félig be is jött (aréna, stb.), de az ütős 4. után nehéz volt jobbat alkotni....... Ebben a szériában a Csabi elég jó pasi volt :D :D :D :D Kingáról majdnem ugyanazt gondolom, mint Szandikáról.... csak Szandika nagyobb egyéniség volt... és nem hisztizett annyit, a Kingának az az egy baja van, hogy Attilával hozták össze.... xD Naaaa ebből a szériából sok mindenki még említésre sem méltó..... pl. Miss Alekoszné.... vagy a (volt) pasija.... a Cristofel..... xD
Az 5. szériabeli kedvencek: Csabi és Kinga



Nagyon sokszor hallom az emberektől.... hogy oda csak a hülyék jelentkeznek..... azért szerintem ezt nem így van.... és nem azért mondom, mert én is jelentkeztem.... hanem azért, mert úgy gondolom, vannak olyan személyek, akiknek igen is egyfajta pluszt adhat az életüknek egy ilyen valóságshow, emellett még úgy gondolom, hogy aki nem akar, az nem változik meg a népszerűség hatására sem.....
naaaa azért annyira nem írom le a saját gondolataimat.... akkor mit mondok a castingon??? xD xD
nos, én hétfőn megyek a castingra, kíváncsi vagyok, hogy most meddig jutok el az előző (4. szériára való) jelentkezésem után :) :)

Most beszéltem F-el is :) :) Nála alszok hétfőn és kedden este is :) :) Már kb. 2 hónapja nem voltam fenn a fővárosban :) :) és ezen a 3 napon sok ismerőssel fogok találkozni :D :D Már nagyon várom :) :) Majd járom a várost is, szerencsére F a központban lakik.... és rengeteget fogok fotózni is a várost, és fotózom magamat az ismerőseimmel, sok közös fotó lesz :) :) és remélem, hogy rengeteg élmény :) :) :) :)
Sőőőt... Csabikával leszek szerdán egész nap :) :) Gondolkodok azon, hogy megmászatom vele a János-hegyet :) :) Már olyan rég tervezek oda felmenni és lefényképezni onnan a várost :) :) Na de majd kiderül :)

Tegnap olyat mondott skype-n.... azt hittem, hogy lemegyek hídba.... keresztben... xD
Arról beszélgettünk, hogy kb. válltáskával és hátizsákkal megyek fel hétfőn... és a castingra is viszem... mert nem akarok bőrönddel menni és lemenni egészen az RTL Klubhoz :D :D
Erre Csabika ezt mondta:
"Nincs ebben semmi gáz, majd azt mondod a castingon, hogy te már beköltözni jöttél. Ne cicózzanak, ne húzzák az idődet, te már költözésrekész vagy!" xD xD xD xD
Szinte csak Csabika tudja, hogy megyek castingra :)  jaaaaaaaaaaaaah.... meg ti kedves olvasóim xD xD
De nyilván sok esélyem van bejutni, végigmenni 6 párbajon, megnyerni a védettségi játékokat.... bár nem tartom lehetetlennek :D :D de ehhez úgy kell állni, hogy kétesélyes :D :D
de ha bejutok, akkor szurkolni :D :D
Háááát ott már nehézkes lesz írni blogot..... xD xD

Vigyázzatok magatokra! Legyetek jók, kellemes hétvégét!
Majd igyekszem jelentkezni!
Üdv: Steve :) :)

Tóth Gabi & Ádok Zoli - Üdvözöl a Való Világ (VV4) :) :)
Való Világ főcímek 1-4 :) :)
VV 5 főcím kicsit gyér minőségű felvétel ez, de gondoltam.... ez se maradjon ki :) :)
Big Brother főcím :) azért ezt is beraktam.... ezzel kezdődött a hazai valóságshow őrület :D :D a BB2 viszont szóra sem érdemes xD xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése