2014. június 4., szerda

Érdemes küzdeni! :)

Sziasztok!

Nagyon örülök, mert most egy teljesen pozitív bejegyzést írhatok! :) :)

Sikerült munkát találnom. Vasárnap estétől elkezdtem egy benzinkúton dolgozni, mint shop eladó :) Igen változatos a munkakör, mert a pénztáros teendők mellett takarítani is kellett a benzinkút oszlopokat, tankolást segíteni, szóval nem csak a shopban voltak feladatok, hanem kinn is.... a 12 órás esti műszakok is gyorsan elteltek.... ha van sok munka, akkor az idő is gyorsan telik :) :)

Tegnap reggel (kedd) 6-kor végeztem a műszakkal.... kicsit paráztam.... mert nagyon fáradt voltam és fél 10-re kellett mennem egy szállodába 2.fordulós interjúra és féltem attól, hogy a fáradtság ki fog ütni rajtam..... és nagyon szerettem volna azt a szállodai recepciós pozíciót.... nem akartam, hogy a fáradtság miatt ne kapjam meg..... :/ :/
Ez miatt kicsit vegyes érzelmekkel jöttem el az adott szállodából...... amint hazaértem, már aludtam is.... mert eléggé fáradt voltam.....

A mai napon reggel felkeltem, és azt beszéltem L-el, hogy el kellene ugrani a boltba néhány dolgot venni..... a boltban hívott egy ismeretlen szám......... a tegnapi szállodából hívtak: a 2 fordulós interjúk után örömmel értesítenek hogy feltudnak ajánlani nekem egy recepciós pozíciót a szállodában! :D :D :D :D


Mondanom sem kell..... annyira boldog voltam..... megmerem kockáztatni, hogy életem egyik legjobb pillanata volt ez a mai :) :) A telefonbeszélgetésben a hr-essel lebeszéltem mindent, amit kellett és így most pénteken reggel már kezdek is!!!! :) :)

Ezután a telefonhívás után mentem is a benzinkútra szólni az ottani főnökömnek, hogy már nem jövök többet.... mert egy általam jobban preferált helyre felvettek dolgozni :) :) :) :)

Tudjátok..... amikor felkerültem a fővárosba..... akkor arról ábrándoztam, hogy kb. 1 évnyi idő után kaphatok meg egy recepciós pozíciót..... ahhoz képest, fél év alatt sikerült egy olyan szakirányú pozíciót megkapnom, amilyen végzettségem van és amiben nagyon szeretnék dolgozni :) :)
Lehet, hogy már meséltem egyszer...... de nekem az az életem célja, hogy egyszer Front Office Manager lehessek egy szállodában..... és ezzel a pozícióval az első mérföldkövet teljesítettem :) :) :) :) és ennek nagyon örülök :) :)
A délelőtti telefonhívás óta annyira boldog vagyok.... hogy egyszerűen leírhatatlan :) :)
Igyekszem minél jobban teljesíteni és megfelelni a pozíciónak!!!! :) :)


Tényleg igaz az a mondás.... amit már szerintem sokszor le is írtam: nem szabad feladni, mindig küzdeni kell!!!!! Annyi minden történt és egy párszor padlóra kerültem.... de mindig igyekeztem talpra állni és folyamatosan küzdeni az álmaimért és most úgy érzem, hogy sok ruhapakolás, esőben való levélkihordás, benzinkút takarítás, stb. után mégis azt mondom, hogy megérte várni erre.... mert ez egy igazán felemelő érzés!!!! :) :) :) :)

Remélem, hogy egy páran büszkék rám, hogy ezt elértem és titkon remélem, hogy anyum is büszke lenne rám.... *.*

Illetve nagyon köszönöm nektek kedves olvasóim a támogatásotokat üzenetekben és hozzászólásokban is!!!!!

Tudom, hogy ezek után nekem könnyű mondani..... de mindenkinek azt mondom, hogy tényleg érdemes küzdeni! Nem szabad sosem feladni!!!! Mindannyian értékesek vagyunk!!!! :) :)

Vigyázzatok magatokra! Majd igyekszem jelentkezni! :)
Minden jót!
Üdv: Steve :) :) :) :)

Tóth Gabi - Sors
Oláh Gergő - Törj ki a csendből!
Kocsis Tibor - Lásd a csodát
Caramel - Szállok a dallal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése