2014. június 23., hétfő

Közös programok..... csak már későn.....

Sziasztok!

Elég régen írtam már nektek..... nem nagyon voltam gépközelben.... DE most igyekszem bepótolni mindezt ;)

A munkám által nagyon elfoglalt vagyok, viszont egyáltalán nem zavar, mert nagyon-nagyon szeretem :D Nagyon jól érzem magamat ebben a szállodában :) :) 12 órás műszakok vannak, de olyan gyorsan eltelik a nap, mindig azt veszem észre, hogy 1-2 óra és már megyek is haza :D :D  Jó a beosztásom is, most voltam 4 napot dolgozni, viszont mától kezdve van 5 nap szabadnapom :) :) :) :)

Öcsém is fenn van kb. 1,5 hete, sajnáltam, hogy nem tudok vele sok időt tölteni, mert sokat dolgoztam, de a mai napon sikerült bepótolni valamelyest: felmentünk a János-hegyre és túrázgattunk egy kicsit :) :) :) :) Holnap hazautazik, jó lesz felkelni reggel kikísérni a Keletibe..... xD de sebaj.... utána még pihizhetek :) :)

Most nem utazok haza vidékre, mert apum is dolgozik hétköznap..... így nem sokat tudnék vele sem lenni..... na de sebaj... majd máskor :)  de telón sűrűn szoktam hívni :)



Jöjjön a nagy fejtörős téma..... az elmúlt napokban nagyon sokat gondolkodtam L-el kapcsolatban..... na de kezdem az elmúlt pár hét történéseivel.....
Volt 2 napos szabadnapom és L-el úgy döntöttünk, hogy leugrunk a nagy melegben a Velencei-tóra :) Jó idő volt, jól is éreztük magunkat, a víz is nagyon jó volt. Naaa nem úgy kell elképzelni, hogy újra összejöttünk..... mert mint két barát, úgy utaztunk le..... relatív, hogy jó volt-e így vagy sem.... de összességében jól éreztem magamat L-el :)

Amit majdnem lehagytam: a Velencei-tavi nap előtti este L-el moziba is mentünk: a Demónát néztük meg. Elsősorban azért akartam elmenni L-el, mert tudtam, hogy Ő annyira be van zsongva, már hónapok óta ezt a filmet várta, hogy megnézhesse.... ezért puszta kedvességből foglaltam jegyet és megleptem őt :) :)

Én is kellemeset csalódtam, nagyon jó film és Angie is nagyot alakít benne :) :) Mindenkinek ajánlom! ;) :)


Visszatérek L-hez..... nos.... örültem a közös programoknak, csak tudjátok.... miért történnek később azok a dolgok, amiknek hamarabb kellett volna..... L-nek is később esnek le a dolgok....  pár hete amúgy nem nagyon vitázunk.... teljesen jól megvagyunk......  

Steve-cskének viszont hiányzik L.... hiába él velem.... attól még hiányzik.... és akaratlanul is elgondolkodtam azon jó pár napot, hogy tovább kellene lépni és újra megpróbálni a dolgokat......



Hosszas gondolkodás után pénteken este leültem L-el és elmondtam ezt neki: nekem kell az életembe és nem szeretném azt, hogy elmenjen.....    
Röviden ezt közöltem vele..... és hogy őszinte legyek.... azóta sem kaptam egyenes választ tőle ebben a témában...... én pedig nem kényszerítem válaszra..... csak egy valamiféle reagálás jól esett volna..... :/

Viszont ma este rá kellett jönnöm, hogy hiába szeretnék vele lenni és újra megpróbálni a dolgokat..... vannak/lesznek dolgok, amik ezek után sem fognak megváltozni...... optimistán szoktam hozzáállni a dolgokhoz..... de sajnos  nem úgy vettem észre, hogy én a számára fontos emberek körébe tartoznék....... és szerintem ez a jövőben sem sokat változna.....és nem beszélve a régebbi dolgokról, amik miatt is szétmentünk...... :/ :/  Nem a legeslegfontosabb szeretnék neki lenni, hanem csak szeretném azt érezni, hogy fontos vagyok neki.... és nem rangsorol sokadik helyekre...... de úgy érzem, mindez elmarad a számomra.....
Tényleg szeretnék vele újra együtt lenni, de most mégis úgy gondolom, hogy a szív helyett ésszel kell gondolkodnom......
Nem tudom 100%-osan, hogy mi lenne a legjobb döntés..... hiszem, hogy kis idő múlva rájövök erre is.... L-el úgy beszéltem még a hét elején (bár akkor még nem tudta, hogy mit gondolok az újrakezdésről), hogy 1-én költözik el..... lehet, hogy az lenne a jobb, ha elmenne..... nem tudom...... de majd idővel ez is eldől.....

Rábízom magam az élet sodrására..... idővel majd minden alakul..... így vagy úgy, de a dolgok mindig eldőlnek......


Gyors témaváltás..... :D :D
Nézitek a Foci VB-t? Én néztem..... idáig..... Spanyolországnak szurkoltam, de nekik ezek a csoportmérkőzések nem úgy jöttek össze.... ahogyan várta mindenki..... DE én a rossz szereplés ellenére is nekik fogok szurkolni ezek után is!!!! :) :) Ugyebár, együtt jóban-rosszban! :) :) :) :)
Ti mely csapatnak/csapatoknak szurkoltok?  Naaaa és nem beszélve a jó pasikról sem, mert meg kell hagyni, van néhány helyes focista is :) :P

Mostanában el kezdtem nagyon kreatív lenni.... :D Belekezdtem egy könyv írásába, bár már elkezdtem régebben egyet (amit lassacskán, de folytatok :)), a mostani egy meleg társaságról szól és az ők mindennapjairól.... és erről kérdezlek titeket a jobb oldalon található közvélemény kutatás által :) :) :) :)

Nemsoká jelentkezem ismét!
Majd igyekszem írni nektek a fejleményekről! ;)
Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve

Radics Gigi - Úgy fáj
Conchita Wurst - Rise like a phoenix
Shakira - The one
James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken strings

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése