2014. július 3., csütörtök

Kibékülés.... :)

Sziasztok!

Naaaa most jön az, ami miatt az olvasóim kb. 95,14%-a hülyének fog tartani...... xD xD  L-el kibékültünk :D
Kb. 1,5 hete történt..... öcsém hazament, utána való pár nappal L-el összekaptunk (mert hát miért is ne xD). A vita végén megkérdezte L tőlem: "Mi a célod azzal, hogy állandóan vitákba bonyolódsz? Azzal a céllal, amivel én is?"
Ezután csendben maradtam, erre L megint megszólalt: "Csináld már azt, amit végre meg akarsz tenni!"
Erre én nagyon rövid gondolkodás után odamentem és megcsókoltam :)  Ő pedig visszacsókolt <3 <3  és innentől kezdve ismét együtt vagyunk :) :)





Akkor este szó szerint szétölelgettem..... be kellett pótolni az elmúlt 1 hónapot :D :D Aznap este olyan jót aludtam, egész este ölelkezve aludtunk ismét :) :) :) :) Azóta nagyobb viták nélkül jól megvagyunk, aminek örülök :) :)

A munkámat nagyon szeretem, 1 hónapja vagyok ott, sikerült belerázódnom a dolgokba :) :) Néhány apró hibát leszámítva (ilyenek mindenkivel előfordulnak) szinte mindenki dicséri a munkámat :) Mindig csak azt hallom, például jött a múltkor a sales és a pénzügy vezetője, mondták, hogy mindenki dicsér és örülnek annak, hogy ilyen jól dolgozok :) :) :) :) Az ilyenek nagyon jól esnek, szerencsére elismerik az ember munkáját :) :) :) :)
Múltkor 5 napot voltam szabadnapon, és a 3. napon már hiányzott a szálloda, azon filóztam, hátha felhív a főrecepciós, hogy menjek be egy kicsit számlázgatni xD xD xD xD   Igen, ez már kezdeti karrierizmus előjelei szerintem :D :D :D :D

Ezen a héten kedd-szerda-csütörtök dolgoztam és a hétvégém szabad, hétfőre vagyok beosztva :)
Holnap hazautazok Békés megyébe :) Holnap nővéreméknél alszok, megnézzük az aznapi meccset (bár a spanyolok kiesése óta nem nagyon nézek meccset......) és majd szombat reggel megyek át apához, ott leszek szombat kora délutánig, mert szombat este vissza kell érnem a fővárosba, mert Barbival szombat este bandázós estét tervezünk :D :D Kíváncsian várom, Barbi is és én is készülök erre az estére ---> pót születésnapozunk :D :D Mindketten áprilisiak vagyunk, és egyikünknek sem telt annyira jól a születésnapja, ezért úgy döntöttük, hogy együtt bepótoljuk :D :D Majd igyekszem megírni, hogy hogyan sikerült...... ;) már ha emlékezni fogok rá xD xD

Most hétvégén Pride lesz a városunkban :) :) Én most nem megyek, mert nem érek vissza addigra..... bár nem is nagyon terveztem menni..... de sebaj.... szerintem lesz jövőre is :D :D   Ti mentek? :) Amúgy nem lehet rossz a hangulat a felvonuláson, meg a programokon sem..... na majd egyszer tényleg kimegyek :) :)



Pihizzetek a hétvégén sokat, nem mutatnak rossz időt sem.... vagy én néztem rossz időjárást xD xD

Legyetek jók! Vigyázzatok magatokra!
Majd igyekszem jelentkezni! ;)
Üdv: Steve :)

UI: Bocsi, ha ezek a képek már voltak.... de ezek nagyon aranyosak :D :D

Melanie C - First day of my life :) :)
Maroon 5 - Sunday morning :) :)
OneRepublic - Counting stars :) :)
The Killers - Mr. Brightside :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése