2014. július 30., szerda

Nyári záporesők.....

Sziasztok!

Mint ahogy eddig tapasztalhattuk.... minden nyár más, és ez sem kivétel..... a mostani nyár talán a legjobban abban tér el a többitől, hogy rengeteg eső esik..... és sokszor özönvízszerűen esik, amely a trópusokon szokott előfordulni.


Én mindig is szerettem az esőt, főleg, amikor érezni azt a föld illatot, amelyet néhány baktérium, illetve a talaj felszínén található apró élőlények okoznak :) :)


A recepciós pult mögül mindig nézem, érzékelem ahogy a kedves vendégek panaszkodnak az esős idő miatt..... mintha tudnék ezen változtatni xD xD

Lassan két hónapja dolgozok ott :) :) Most tanultam be az éjszakás műszakot, így augusztustól már mindenki fél hónapot éjszakás, fél hónapot nappalos műszakban tölt..... de ez így fair szerintem is :)

Időm nagy részét a munkám teszi ki, de augusztus közepén szabadságon is leszek, így tudok majd pihenni is, bár jönnek nővéremék Békéscsabáról..... de azért lesz idő pihizni is :) Várom azért, hogy jöjjenek, megvannak már a közös programok is :D :D

Mindeközben..... míg telnek a napok..... tudom, hogy korai, de tervezgetem a barátom születésnapi ajándékát (nov. 16-án lesz a születésnapja)...... el kell kezdeni tervezni, mert nagyszabású ajándék lesz...... és a pénzügyi tervet is megterveztem, most már a kivitelezés van hátra, illetve, hogy milyen formátumban fogom neki átadni :D :D  Szívesen megosztanám most itt veletek, de attól tartok, hogy a párom, L egyszer ránéz a blogomra és nem lesz nagy meglepetés..... és nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan fogja fogadni...... sajnos már sejti, hogy valamit tervezek...... és kicsit zavarja, hogy nem tudja mi az..... de mindig azt mondom neki, hogy nincs semmi... máson gondolkodok xD Nyilván beveszi..... xD xD  Ez van.... ettől lesz meglepi! :)
Élvezem azt is, hogy kreatív lehetek..... illetve hogy ezzel majd örömöt is okozok..... vagyis remélem :) :) :) :)


Remélem, hogy az előző bejegyzésem, a ZeneSarok elnyerte tetszéseteket..... időközönként zenei előadókról fogok írni, akik igen becses helyet foglalnak el az én zenei ízlésemben :) :)

Uuuuuhhh..... majdnem elfelejtettem a múltheti legnagyobb élményemet!!!! :) :) :) :)
Emlékeztek a Mervai Márk fotósra, akinek a képeit megosztottam az egyik bejegyzésemben?
Nos, képzeljétek el...... a facebook oldalán írta: egyik éjszaka a blogomhoz keveredett és nagyon megfogta a bejegyzésem, amit róla írtam, illetve, hogy az ő képeiből merítettem sokszor erőt, hogy talpra tudjak állni ebben a kicsit sem könnyű életben...... azt írta facebook-on, hogy felveszi velem a kapcsolatot és a kedvenc képemet (a vízisíző srácos fekete-fehér kép) át fogja adni nekem eredeti méretben, hogy én előtudjam hívatni a legjobb minőségben és alkalmat biztosít arra is, hogy személyesen dedikálhassa nekem :D :D :D :D
Amikor ezt elolvastam, azonnal felléptem a blogom e-mail fiókjába.... és már ott várt az üzenet Márktól :) :)
Annyira örültem neki..... kellett pár perc, mire felfogtam, hogy tényleg ez történik :) Az e-mailhez csatolta a kedvenc képemet, eredeti felbontásban :) :) :) :) Most augusztus elején fogom előhívatni és dedikáltatom Márkkal...... utána pedig kifogom tenni a szobámba a falra és szinte minden nap ráfogok pillantani a képre, ez biztos így lesz! :) :) :) :)

Most hétvégén már augusztus!!!! A sulisoknak még 1 hónap nyári szünet..... használjátok ki ezt az 1 hónapot, de no para, lesz még jóidő, hiába esik néha az eső :D :D

Vigyázzatok magatokra! Majd jelentkezem!
Üdv: Steve :)

Sixpence None The Richer - Kiss me :) :)
Tudom, hogy unjátok már ezt a számot, de igazán ehhez a bejegyzéshez illik, és ezzel sok mindent el is árultam....... :D :D

Liza - Záporeső :) :)
Lola - Álomtánc :) :)
Yiruma - River flows in you (Kjhre Remix) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése