2014. május 29., csütörtök

Fotós példakép.... :)

Sziasztok!

Mint azt sokszor olvashattátok: kedvenc hobbim a fotózás. Most egy olyan fiatalembert szeretnék bemutatni, akinek a képei nagyon tetszenek nekem. Képeiben különböző stílusok és témák keverednek, amik egyedivé teszik a képeit. Különös hangulatú képek ezek.... amik által nálam kiérdemelte a No.1. Fotós címet! :) :)

Ő egyfajta példakép számomra, azért, mert hihetetlen jó minőségű képeket készít és arról szoktam ábrándozni, hogy egyszer én is így fogok fotózni :) :)

Természetesen a neve sem marad titokban. A fotós, akiről beszélek, nem más, mint Mervai Márk. :) :)

Ebben a bejegyzésben 35+1 képet fogtok látni tőle. Azokat, amelyek nekem a legjobban tetszenek :) :)


















































Utoljára hagytam a kedvenc képemet...... Lehet, hogy hülyén fog hangozni, de ennek a képnek sokat köszönhetek..... biztos emlékeztek, amikor október elején eléggé magam alatt voltam anyum elvesztése miatt..... akkortájt került fel ez a fotó Márk facebook-os oldalára...... és amikor megláttam ezt a fotót.... mély érzések öntöttek el belülről..... ebből a képből sok erőt tudtam nyerni és akkor tűztem ki a céljaimat, amiket meg akarok valósítani az életemben :) :)


Tervem, hogy ezt a képet megcsináltatom egy közepes méretű képkerettel és kiteszem a szobámba.... még sajnos nem valósult meg, de ha készen lesz és akárhányszor ráfogok pillantani, eszembe fog jutni az, hogy igen is érdemes a célokért küzdeni :) :)

Ha tetszett nektek Márk fotói, és még többet szeretnétek látni, akkor látogassatok el facebook-os oldalára:
Mark Mervai Photography facebook oldal
vagy a hivatalos weboldalára:
Mark Mervai Photography weboldal

Jó nézelődést!
Vigyázzatok magatokra! Hamarosan jelentkezem!
Üdv: Steve :)

Ludovico Einaudi - Walk
Jean-Philippe Rio-Py - Evolving memories

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése