2014. május 10., szombat

Eurovízió :) :)

Sziasztok!

Bizony, ebben az évben is van Eurovíziós Dalfesztivál :) :) Szerintem kevés olyan ember van, aki ne tudna erről a nemzetközi dalversenyről. Bár úgy gondolom, hogy itt sokszor nem a hangon múlik, ki hányadik helyezést ér el..... sokkal inkább, hogy mennyire szórakoztató vagy mennyire fogja meg a nézőket a produkció. Szerintem a szavazásnál pedig nem az énekesre, hanem adott országokra szavaznak a nézők.... amivel egyébként nincs probléma..... csak hiába szeretnék a szervezők kivonni a politikát a műsorból.... mégsem tudják.... xD xD   Ezért nyer például a legtöbbször Szovjet utódállam (+szláv népek) vagy Észak-európai államok.....


Viszont az előzőeket félretéve jó kis zenéket szoktak előadni a versenyen és mellesleg a felhozatal (pasikban xD) sem szokott rossz lenni :P :P :P :P
A kedvenc eurovíziós előadóimról fogok megosztani nektek videókat ebben a bejegyzésben :) :)

Elsőként a (szerintem) legjobb magyar induló videóját szeretném megosztani :) :)
Egy nagyon színvonalas előadást nyújtott, és nagyon sajnáltam, hogy a 22. helyen végzett..... viszont nálam mindenképp (és azóta is) az no.1 :) :) Wolf Kati következik :D :D


Az eurovíziós dalfesztivál dalai közül főképp az angol nyelvűek tetszenek :) Amelyek nagyon tetszettek, azok között voltak duettek, pörgősebb, lassúbb számok is :) nem tagadom, hogy vannak közöttük igen jópasik is :) :) Sosem tagadtam, hogy az északi típusú pasik igencsak bejönnek :D :D :D :D

Nos, jöjjenek a videók, lehetséges, hogy nektek is ezek az előadók/előadások tetszettek :) :) :) :)







Az idei évben is megvannak azért a kedvencek (spanyol, görög, és a magyar sem rossz :)), bár eddig még nem sok előadást néztem meg, majd a mai döntőben úgyis végignézem az összeset :)
Kíváncsian várom a mai döntőt, főleg a szavazást: lesznek meglepetések. Ezt azért gondolom így (ezt beszéltem Peti barátommal is), mert pár szláv állam (Szerbia, Szlovákia, stb.) most nem indultak, ezért nem szavazhatnak.... és így hátha nem szavazgatnak majd nagyon egymásra a szovjet utódállamok sem (lásd: ukrán-orosz vita). Bár ahogy említettem, az észak-európaiak nagyon erősek az összefogásban, és a Baltikumot sem szabad kihagyni :) De szerintem nem szabad jósolgatni, mert az Eurovízió nem erről szól.... és mellesleg sosem lehet tudni, hogy ki lesz a befutó.... :) De azért szorítok Kállay-Saunders Andrásnak is, mert nem lett az sem rossz szám :) :)

Ha nézitek, akkor jó szórakozást hozzá, én nézni fogom..... bár még a drága pasimat még rá kell vennem, hogy ezt nézzük ma a tévében.... mert ő nem nagyon van oda érte.... xD xD de igyekszem :D :D

Vigyázzatok magatokra! Majd jelentkezek! ;) :)
Üdv: Steve :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése