2014. május 4., vasárnap

Lipcse..... :)

Sziasztok!

Már lehet, meséltem egyszer, hogy Peti barátom kiköltözött a párja miatt Németországba..... nos, visszatértek egy pár napos látogatás erejéig. 25-én, este 8 órakor Peti párja, a Lóri felvetette azt az ötletet, hogy miért nem megyünk ki velük???? Nekünk csak a hazautat kellene megoldanunk.... A barátommal egymásra néztünk, kisebb eszmefuttatás után úgy határoztunk, hogy miért is ne.... xD xD Kb. 2 óránk volt, hogy összepakoljunk, buszjegyet vásároljunk hazafelé, és éjfélkor el is indultunk autóval Lipcse felé :D :D

Röpke 8-9 óra alatt Lipcsébe értünk xD xD Bár én szerettem volna Prágában legalább félórányi időt eltölteni....(lásd: Bakancslista bejegyzés).....  de a többség fáradt volt.... ezért odafele úton Prágából nem sokat láttam..... na de sebaj :)

Alapjáraton sosem rajongtam Németországért, a németekért..... DE azt kell mondanom, hogy nagyon kellemeset csalódtam: szép tájak, kellemes, tiszta városi környezet, közvetlen és nyugodt emberek,.... összességében azt mondhatom, hogy Németország és különösen Lipcse..... nagyon jó és élhető hely :) :) Íme néhány kép, amit én magam készítettem :D :D Kedvencem a felhőkarcoló :) :) :) :)











Én próbáltam minél több időt a városban tölteni és szerencsére szép idő is volt akkor Lipcsében :) :) Én, a barátom, Peti és a párja jól elvoltunk így, négyesben :) :) Olyan gyorsan eltelt az a pár nap.... Petiék kérdezték, hogy nem akarunk-e még maradni.... de a munkabeosztások miatt sajnos nem tudtunk még maradni.... illetve a drága Orangeways ügyfélszolgálatát sem tudtuk elérni a jegymódosítás miatt :/
De megbeszéltük velük, hogy ha tudunk, akkor júniusban elmegyünk ismét, és akkor betervezzük Berlint is :D :D

29.-én reggel, fél 11-kor (majd félórás késéssel) indult a buszunk Drezdából..... mert az Orangeways nem érinti Lipcsét.... de mindenkinek el kell mondanom, hogy soha semmilyen körülmények között se utazzatok az Orangeways-el!!!!!!!!!!!! Komfortos buszt ígértek (nos, messze volt ettől a jelzőtől) és mellékesen még wc sem volt rajta...... és a busz Budapestig Prágában és Pozsonyban állt csak meg..... :/ szóval inkább Eurolines-t válasszatok, szerintem ennél csak jobb lehet ;) :)

Drezdában én és a barátom sem hazudtoltuk meg magunkat: jó kis vitát leharcoltunk egymás között a nemzetközi autóbusz állomáson..... röviden annyi volt (ahogy lenni szokott) :)  hogy összekaptunk valamin, aztán régebbi sérelmek is feljöttek..... aztán kiordítoztuk magunkat..... és végül a buszon kibékültünk :D xD Nem tagadom, hogy én is elvetettem a sulykot, de a lényeg, hogy megbeszéltük a dolgokat :) <3
Hazafelé az út röpke 10 órából állt...... és egy helyben ülve nem olyan kellemes..... :/ :/ De kibírtuk :D :D
Prágában és Pozsonyban is készítettünk 1-1 képet a buszról :) :)




29.-én, este 9 órára meg is érkeztünk Budapestre..... nem kicsit fáradtan..... :) Mindenkit értesítettünk, hogy most már itthon vagyunk, nem kell aggódni :D :D :D :D

Lipcse inspiráló közeg volt a számomra: az utcán csak németet hallottam.... és sok minden eszembe jutott a régebbi német tanulmányaimból..... és úgy határoztam, hogy le kellene törölni a port a német ismereteimről és ideje átismételni a dolgokat belőle :) :)
Bár az ottani tartózkodás alatt a barátommal kaptuk az ívet, hogy egyáltalán miért vagyunk még Magyarországon..... de azért mi is tudjuk, hogy nem így megy..... bár nem tagadom: megfordult a fejemben egy röpke pillanat erejéig, hogy egyszer még Németország is szóba jöhet, mint lehetséges célország külföldi munkavállalás terén :) :)  De a jövőt még mi sem tudhatjuk :) :)

Sok élménnyel gyarapodtam ezen pár nap alatt.... nem bánom meg, hogy kiutaztunk..... néha jól esik világot látni :) :) Kívánom nektek is kedves olvasóim, hogy nektek is sok ilyenben legyen részetek!!!! :) :)

Vigyázzatok magatokra! :)
Hamarosan jelentkezem! ;)
Üdv: Steve :)

Sixpence None The Richer - Kiss me :)
Corinne Bailey Rae - Put your records on :)
Colbie Caillat - Bubbly :)
Mutya Buena - Real girl :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése