2014. május 20., kedd

Egy kapcsolat vége....

Sziasztok!

Már kicsivel több mint 1 hete (11.-én), hogy én és a barátom..... szakítottunk....
Az egész vita onnan pattant ki, hogy közös programot beszéltem meg a barátommal..... de én hiába szerettem volna menni..... a barátomnak nem volt kedve.... és ezzel elindult egy olyan lavina, amely tele volt régebbi sérelmekkel és amely végén kimondtuk: inkább hagyjuk az egészet.....



Nem tagadom.... velem sem könnyű az élet.... de engem nagyon bántott az, hogy mindig a sokadik helyen szerepeltem a barátom fontossági sorrendjében..... míg ő nálam az első volt mindig.....
Másokra mindig volt ideje.... viszont ha én szóba kerültem (főleg az utolsó 1 hónapban), akkor mindig kihátrált a dolgokból... :( :(

Szóval röviden ezek voltak a fő problémák..... + az apróbb dolgok, mint hab a tortán.....
Attól még együtt lakunk..... viszont fura.... hogy nem egy párként..... hiányzik..... hiányzik az, hogy hozzábújhassak, puszilgassam.... de lassan hozzá kell(ene) szoknom, hogy nem lesz közöttünk már semmi.....

Azóta próbáltam néhány emberrel ismerkedni...... de őszinte leszek.....
beszélgettem néhány pasival..... viszont ráeszméltem arra, hogy nem tudok továbblépni... most nem tudom még túltenni magamat a barátomon..... ahhoz túlságosan szeretem.... :( :'(
Nehéz... mert néha úgy gondolom, hogy jó pasi vagyok, úgyis találok magamnak egy rendes, helyes pasit.... viszont a másik pillanatban arra gondolok, hogy szeretem a barátomat és annyira szeretnék ismét vele lenni....

Szoktam arra gondolni, hátha egyszer még egy pár lehetünk..... de erre nem sok esélyt látok......
Nem is tudom, hogy jó ötlet lenne-e újra megpróbálni vagy sem...... de ezt nem egyedül kell eldöntenem.....
Most úgy érzem, hogy nem akarom elengedni, legalább a közelemben legyen még egy darabig.....

A városban is ha sétálok, akkor nagyon sok minden, sok emlék eszembe jut..... vagy olyan dolgokkal találom szembe magamat..... amik rá emlékeztetnek még jobban..... de hát ez így szokott lenni.... xD xD
De igyekszem optimista lenni.... próbálom terelni a gondolataimat: spanyolt tanulok, illetve ismétlem a német szavakat :)

Jaaaa...... és hogy ne legyen teljesen fenékig tejfel az élet: lejárt a próbaidőm a melóhelyen..... és a cégnél úgy csinálják, hogy vetésforgószerűen cserélgetik az embereket...... akinek lejár a próbaideje.... mehet amerre lát..... csak addig áll érdekükben alkalmazni az embereket.... :/ :/
Ezért újra melókeresésben vagyok..... igyekszem most már egy tényleg normális munkahelyet találni, ahol megbecsülik a munkaerőt..... de tudjátok, melókeresésben sosem adom fel!!!!! :) :)

De van jó dolog is: itt van a jó idő, itt van a NYÁR!!!! :) :) Ha tudtok, minél többet legyetek kinn és élvezzétek a napfényt! Érdemes napfürdőzni, én is ezt fogom tenni! :) :) :) :)

Vigyázzatok magatokra!!! Majd jelentkezem!
Üdv: Steven

UI: Nagyon-nagyon szépen köszönöm az e-maileket, amiben azt írtátok, hogy tetszik a blogom! :) :) A szomorú dolgok mellett ezek az e-mailek bearanyozzák a napjaimat! Köszönöm nektek, drága olvasóim! :) :)

Zac Efron & Vanessa Hudgens (HSM) - Gotta go my own way
Christina Aguilera - Hurt (Piano instrumental)
Anna Nalick - Breathe
Snow Patrol - Chasing cars

1 megjegyzés:

  1. Sajnálom! Sajna igaz a mondás, hogy ha a szar elindul, akkor csőstül jön,
    Ne add fel! Drukkolunk!

    VálaszTörlés