2014. május 25., vasárnap

HIMYM......

Sziasztok!

Tegnapi napon végeztem az Így jártam anyátokkal című sorozattal..... nagyon szeretem ezt a sorozatot.... DE ilyen vége legyen egy ilyen jó sorozatnak..... hát nem ezt vártam. Nem tudom, hogy közületek hányan nézték vagy látták az utolsó évadot.... de mindenképp meglepő volt a vége.

Nem írom le, hogy mi a vége..... mert nem akarom lelőni a poént, illetve aki most tart az utolsó évadnál.... finoman szólva sem örülne annak, ha itt most leírnám xD xD


Szerettem ezt a 9 évadot..... néha rossz időszakaimban is mosolyt csaltak az arcomra a jobbnál jobb részek. Nem tagadom, nekem Robin volt a kedvencem, de mindegyik karakter jól ki lett találva :) :)


Csak nem bírom ki, hogy egy kicsit ne meséljek a végéről.... viszont ezt is egy képpel teszem.... ezáltal ellehet képzelni, hogy mi lesz a vége :) :) :) :)


Mivel ezt a sorozatot kilőttem..... és a Happy Endings-el is a véget járom xD xD Ezért új sorozat után kell néznem, amit pl. kajálás közben vagy pihizés közben megnézhetek..... xD
És főleg olyant keresek, amelyek egyes epizódjai nem hosszabbak 30 percnél :) Az a gond a 40-50 perces részekkel..... hogy nem szeretem félbehagyni..... és ha csak félórám van, akkor egy rövid epizódot nem kell félbehagynom :D :D

Még nem fejeztem be a Grace klinika 10. évadját.... viszont az csak feliratosan van meg nekem..... amivel amúgy nincs baj..... csak ha épp kajálás közben nézem és ismeretlen (általában orvosi) szavak hangoznak el, akkor mindig lepillantok a feliratra..... és a másik pillanatban azt látom, hogy több kaja van a ruhámon, mint a tányérban xD xD     Tudom, hatalmas probléma..... de van ilyen xD xD
Fuuuuh..... hallottátok, hogy Dr. Christina Yang kiszáll a sorozatból????? Mi lesz akkor a sorozat értelme??? Nem lesz Twisted Sisters????  
Elnézést a hirtelen jött drámáért, de nekem ő a kedvencem..... na de tudjuk jól... hogy egyszer minden jónak vége van..... :/

Viszont, ha valakinek van egy jó sorozattippje, várom üzenetét, hozzászólását, postagalambját, stb..... :) :)


Gyors témaváltás..... az előző bejegyzésem után (is) sok levelet kaptam.... nagyon kedvesek vagytok, hogy az éterben támogattok engemet! Még állásajánlattal kapcsolatban is írtak :) :) Köszönöm mindenkinek, igyekeztem mindenkinek teljes választ írni! :) :)

Viszont ami meglepő volt számomra: a beérkezett e-mailek 60%-ban megkérdezték, hogy mi újság F-el???
Nos, szoktam róla is írni, igaz, nem annyit, mint régebben..(anno a bejegyzések 80%-a róla szóltak) xD
F-el a mai napig jó kapcsolatot ápolok, Ő nekem olyan, mint egy nagytestvér :) A jövőhéten találkoznom is kellene vele, mert amióta elköltöztem tőle, nálam van a takarója..... xD xD és most már úgy érzi a lelkiismeretem is, hogy vissza kellene szolgáltatnom.... most már pláne, hogy meleg idő van, illetve egyedül leszek..... nem kell plusz takaró.... xD

A blogomban megemlített pasikról, akiknek volt közük hozzám..... népszerűségben közülük szerintem F toronymagasan vezet xD xD   Illetve azon gondolkodtam, hogy a volt barátomat is el kellene egy betűről nevezni, mert HA egyszer (kb. pár év múlva xD) lesz egy másik pasim, akkor valahogy meg kell különböztetni őket..... ezért a mostani exbarátomat egyszerűen elnevezem L-nek..... xD xD

Egyik kedves barátnőm mondja mindig azt, hogy Ő neki csak simán betű1, betű2 a pasik nevei, akikről beszélek a blogomban xD xD

Szóval szakítás óta..... nem sok minden változott..... annyi, hogy néha összekapunk L-el..... és általában azért, mert most, hogy nincs munkám.... rá vagyok utalva.... és ezáltal ő azt hiszi, hogy nekem tűrnöm kell az ő beszólogatásait, piszkálódásait..... nekem meg az esik rosszul.... hogy amikor ez volt fordítva,,,, akkor én nem éltem vissza a hatalmammal..... :( :(  Végül is a kapcsolat is azért ment zátonyra, mert úgy gondolta, ő bármit megtehet.... és e mellett nekem csendben kellene maradnom......
Lehet, hogy bennem van a hiba,,,, de azzal nem áll felettem szerintem azért, mert most ő dolgozik és én nem......  és az embernek rosszul esnek dolgok..... :( :(
Viszont vitázni nem szeretek..... és utálni őt, haragudni rá nem akarok....nem is tudok..... mert csak szeretem még..... sajnos nem múlik el nálam ilyen hamar a dolog.... (bár lehet, hogy ő már túllépett rajtam)

Na de lapozzunk......
Mostanában egyre több időt töltök a Margitszigeten :) :) Oda szoktam kijárni tanulni..... leülök egy padra..... tanulás közben nézegetem a futó, sétáló embereket....
Fuuuuhhhh.... néha olyan pasikat látok, akik ott futnak el mellettem...... hogy többször el kell olvasnom a szavakat, amiket tanulgatok xD xD xD xD
Naaa azon lepődnék meg, ha egyszer az egyik futó srác odajönne hozzám és a telószámát megadná xD xD

Viccet félretéve..... a Margitszigeten teljesen adottak azok a körülmények, hogy az ember leüljön és nyugodtan pihenjen vagy amit én is csinálok: tanulgatok :) :)
Na és nem beszélve a szökőkútról!!!! :D :D :D :D

Holnap ismét hétfő, új hét kezdődik!
Bizakodó vagyok, hogy a jövőhetem jól alakul :) :)
Nektek is minden jót a hétkezdéshez!
De még sok van a mai napból, használjátok ki! ;) :)

Vigyázzatok magatokra!
Majd jelentkezem!
Üdv: Steve :)

John Swihart - You're all alone
Mayday Parade - Terrible things
Remember, remember
Band Of Horses - The funeral

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése