2014. szeptember 15., hétfő

Clarky újjászületett...... :) :)

Sziasztok!

A laptopom, Clarky nemrég úgy döntött, hogy meghal.... nos ez az esemény várható volt, mert sok programmal szenvedett már, de biztos hogy akkor történik mindez, amikor a legfontosabb dolgokat csinálom rajta...... kb. 4-5 napig gép nélkül voltam... bár nem nagyon vettem észre a hiányát, mert nappalos műszakos voltam, csak az hiányzott, hogy esténként sorozatot/filmet nézzek....

Nos, de sikerült vennem egy nagyon jó gépet, nagyon jó áron :) :) Egy Lenovo G505-ös laptop mellett döntöttem :) :) Clarky régen Acer volt, és most Lenovo-ként újjászületett! :) :)


Fura kicsit, mert az előző egy netbook volt, és ennek pedig nagyobb a képernyője, meg maga az egész gép.... de tetszik és jó ez nekem :) :)
Régen, amikor kissrác voltam, még azt sem tudtuk, hogy mi az az internet, tudtuk, hogy van számítógép, de laptopot szinte nem is láttunk.... most meg már olyan világot élünk, hogy a gyerekek már laptoppal születnek..... xD xD
Most már nélkülözhetetlen a munkánkban, az életünkben.... a legtöbb dolgot most már online is elintézhetjük, és be kell vallanom, én is sok mindent intézek így... kényelmesebb és gyorsabb :)

Gyors témaváltás :)
Ahogy mindig írom, szeretek a szállodában dolgozni és le is telt a próbaidőm!!!! :) A továbbiakban is számítanak rám.... ezáltal nyugodtabb vagyok a munka terén :) :)
Aminek a legjobban örülök, azok a vendégvisszajelzések, amikben én is szerepelek :) A múltkor írtam a kínai (hongkongi) lányról, nos, ő fél oldalt írt rólam a vendégkönyvbe, amitől a főrecepciós és más területen dolgozók is ámultak :D De nagyon sok vendég (főleg a visszatérők) szoktak örülni annak, hogy újra látnak minket. Én úgy fogom fel a velük való kapcsolatot, hogy igyekszek mindenben segíteni nekik, amit a szálloda nyújtani tud, mindenféle ügyet elintézni, hogy az itt tartózkodásuk minél kellemesebben teljen.... sok vendég több órát utazik, hogy Budapestre érjen, akkor legalább okozzunk örömöt nekik azzal, hogy a szállodában minden megfeleljen nekik. Aztán ez néha összejön, néha nem (bár ez ritka szerencsére) :) :)

Annyi érdekes emberrel ismerkedem meg a műszakjaim alatt, a múlthéten egy Angliából hazaérkezett lány hívott meg kávézni a nappalos műszakom után, azzal az indokkal, hogy egész nap segítőkész és kedves voltam vele :D :D
Kb. másfél órás kávézgatás alatt elmesélte hogy jutott ki, most miért jött haza, röviden én is bemutatkoztam, elmeséltem neki, hogy tud itt Budapesten ebben a közlekedési káoszban közlekedni :) :) Annyira arra számított, hogy nálunk sokkal melegebb lesz, mint Angliában.... de közöltem vele, hogy bizony itt épp felfordulás van éghajlatügyileg, ezért semmin ne lepődjön meg, főleg az időjáráson ne xD xD

Apropó, időjárás :)
Szeretem az esőt,,,,, de ez már tényleg sok.... és nem szimpla záporeső, hanem már trópusi/monszunos felhőszakadás..... de sebaj.... sikerült jó kis mém képeket találni az interneten és a facebook-on is xD xD








Tudjátok, annyi olyan emberrel találkozok, akik más országokból jönnek, teljesen más kultúrákat ismernek, más az életvitelük, mindig sokat beszélgetek velük, hogy milyen az élet az ők országukban.... az ember akaratlanul elgondolkodik azon, mi lenne ha........... Milyen lenne egy tengerparti városban élni, más nyelven beszélni nap mint nap, új kultúrát megismerni és ami nekem fontos: majdnem minden nap látni a tengert és még több embert megismerni :) :)  nem tagadom, régebben rengeteget gondolkodtam ezen, az én célom az volt, hogy Barcelonába költözök, de aztán változtak a dolgok, lehet, hogy egyszer ez is megvalósul, de sosem lehet tudni és ezért olyan izgalmas az élet :) :)
Ti mit gondoltok a külföldre költözésről? Hol szeretnétek élni, ha megtehetnétek? :)

Most itt pedig meg szeretném köszönni mindazoknak, akik küldtek képeket nekem e-mailben, amiket készítettetek, és szívesen várom ezután is, ha a nyaralásotok alatt készültek jó képek, mutassátok meg, hogy hol nyaraltatok, szívesen veszem az ilyen jellegű üzeneteket is :) :)
Illetve köszönöm ismét azokat az üzeneteket, amikben azt írtátok, hogy tetszik a blogom és itt üzenem kedves Zoltán ismerősömnek: Lehet, hogy néha rózsaszín bejegyzések vannak, de az élethez nem kevés optimizmus kell :P :P :) :)

Ajánlanék nektek egy filmet, lehet hogy írtam már róla, nekem az egyik kedvenc filmem. A címe: Napsütötte Toszkána :) Ajánlom mindenkinek, a film azt mutatja meg, hogy a sok rossz dolog után mindig megérkeznek a jó dolgok is :) :) Nagyon jók benne a zenék is! :) Én mindjárt el is kezdem nézni! :) :) Jó filmezést! :)



Újabb hét kezdődik, kívánok nektek kellemes hetet!
Vigyázzatok magatokra! Majd jelentkezem!
Üdv: Steve :) :)

Most néhány olyan zene jön, amelyeket az éjszakás műszakom alatt szoktam hallgatni, illetve a Napsütötte Toszkána című filmből egy soundtrack :)

Carly Rae Jepsen - Call me maybe  Egyik kollégámmal ez a közös számunk :D :D
Britney Spears - Sometimes  Néha ilyen is előfordul :) :)
Maroon 5 - Sunday morning :) :)
Melanie Fiona - Monday morning  Főképp hajnali órákban :D :D
Natalie Imbruglia - Shiver :) :)
Train - Drive by :) :)
Napsütötte Toszkána soundtrack Egyik kedvenc soundtrack :) :)

1 megjegyzés: