2014. szeptember 28., vasárnap

1 év....

Sziasztok!

1 év nem kevés idő..... 12 hónap, 52/53 hét, 365 nap, 8.760 óra, 525.600 perc, 31.536.000 másodperc...... de még lehetne ragozni..... ennyi idő telt el azóta, hogy anyum elhunyt.....

Ahogy anno írtam.... váratlanul jött....... és nem tagadom: a mai napig nem sikerült feldolgozni azt, hogy nincs többé.... de azzal nyugtattam/nyugtatom magamat, hogy nem szenvedett sokat.....

Most hétvégén hazautaztam Békés megyébe (kb. 4 hónap után illett hazalátogatnom.....). Nem tagadom..... nagyon féltem attól, vajon hogy fog hatni a környezet rám, vajon mi fog eszembe jutni elsőnek.... vajon ismételten az fog a szemem előtt lepörögni, ahogy anyumat elvitte a mentő utoljára.... vagy esetleg most másabb lesz.....
Szerencsére most nem ütött meg az a nagyon rossz érzés..... "csak" a hiányérzet..... ennyi idő alatt azért rájöttem: a dolgok megváltoztak, semmi sem lesz már olyan, mint régen..... sőőőőt nagyon nem....... :/ :/
Mai napon kimentem a temetőbe, hazafelé jövet ismételten úgy jöttem haza, hogy haragszom az egész világra, amely kegyetlen és igazságtalan..... hogyan legyen teljes az életünk, ha olyan személyek már nincsenek az életünkben, akik az életünkhöz tartoztak? Tudom, hogy ehhez alkalmazkodni kell, de hazafelé menet leültem egy padra és azon gondolkodtam.......................... vajon valaha is túl tudok ezen lépni vagy merre fog elmozdulni ez az érzés, jobb lesz vagy rosszabb?
Lehet, hogy nagyon önző leszek most...... de tudjátok annyi de annyi rossz ember van a világon, akik embert öltek, stb...... és közülük tuti van olyan személy, aki vígan éli életét......míg mások, akik becsületesen éltek, tisztességesen felnevelték gyermekeiket, megbecsülték életüket, küzdöttek azért, hogy éljenek..... és ez mindhiába..... mert a sors így döntött.......


Viszont tudom, hogy ez ellen nem lehet mit tenni...... de tény: nagyon hiányzik.......
1 év alatt az egész életem megváltozott: költözés, karrier, stb. Hiszem, hogy anyum büszke lenne rám, mert életem főbb célkitűzéseit legalább részben sikerült elérnem és remélem, hogy nem okoztam neki csalódást eddig.... és azon leszek, hogy hű legyek mindahhoz, amit nekem átadott a nevelésem ideje alatt, ami azt jelenti, hogy igyekszem olyan értékrendet felállítani az életemben, amelyben ő is élt apummal, nekem ez jelenti az igazi példát! :)

Már elmúlt éjfél..... ezért most már tegnap..... bementünk idősebb nővéremhez, mert azért örömteli dolog is történt: megszületett 2. unokaöcsém, így kétszeres nagybátyus lettem :D :D
Annyit elöljáróban el kell mondanom: nővérem a közelmúltban igen érdekesen viselkedett velem, illetve akkor is, amikor a barátommal lenn tartózkodtunk Békés megyében (lásd korábbi bejegyzések), ezért sokáig egyáltalán nem beszéltem vele....... viszont sokat gondolkodtam ezen és arra az elhatározásra jutottam, hogy ahhoz nagyobb erő kell, hogy megtudjunk bocsátani a másiknak, én erős vagyok, ezért felhívtam őt és közöltem vele: felejtsük el a múltban történteket és próbáljunk meg normális testvéri kapcsolatot fenntartani.....

Nos, visszatérve a kórházi látogatásra..... megnézhettük az újszülöttet..... szinte 24 órás sem volt még...... de annyira aranyos volt..... annyira csodálatos volt ránézni.... és ezt úgy értem, hogy egy újszülött éppen csak annyit tett hogy megszületett és annyira tükröződött benne az a csodálatosság, amely úgymond tiszta kisugárzásából eredt......  Szerintem ez az élet egyik csodája, amely az újszülöttek szemében is tükröződik...... bár lehet sok bosszúságot fognak a későbbiekben okozni, de úgy gondolom, hogy egy új élet kezdete mindig jó dolog, kicsit ezért irigylem a nőket, akik anyákká válnak..... illetve a büszke apukákat, akik iszonyatosan sugároznak a gyermeküket tartva.......
Én jelenleg úgy érzem, nehezen tudnám összehozni, hogy legyen egyszer gyermekem...... meleg fiatalként enyhén bonyolultnak látom ezt a dolgot...... bár ha egyszer stabil körülmények mellett (pénzügy, párkapcsolati, stb.) talán egy örökbefogadásnak még látok némi esélyt..... de 25 évesen még én is egy nagy gyerek vagyok úgymond..... de a jövőt senki sem látja..... :) Szóval alakulni fog ez is! :)

Gyors témaváltás...... kapcsolat terén úgy gondolom..... hogy néha jól alakulnak a dolgok..... viszont néha észlelem ennek az ellentétes oldalát is...... Most ezt inkább nem részletezném...... azért sem, mert nemrég kiderült, hogy egy olyan lehetőség kezd kialakulóban lenni (karrier szempontjából), amin már egy ideje gondolkodom.... amely kihatással lehet az életem többi részére is, főképp a párkapcsolatomra......  az elkövetkező időszakban pedig azon is kell gondolkodnom, vajon merre tart a kapcsolatom L-el, várható, hogy a kapcsolatunk olyanná válik, amilyen az elején volt (amikor minden gesztusban éreztem, hogy összetartozunk), vagy marad úgy, ahogy most van (enyhe elhanyagolás)...... vagy esetleg rosszabbá válnak a dolgok......  Ezt rendesen át kell gondolni, mert hamarosan (kb. pár hónap) dönteni kellene..... tény és való, nagyban hozzájárul a döntésemhez a kapcsolatunk állapota is, hiszen nekem nagyon fontos Ő, de a kérdés egyre többször felvetődik: vajon én mennyire vagyok fontos neki? vajon mennyit érek neki?   De ezt csak ő tudhatja..... és ezt neki kell kimutatnia, illetve kinyilvánítania nekem......

Nézitek a mostani X-Faktort???? Csak röviden írok most erről :)
A tavalyi kedvencem, Ricsi ismét jelentkezett...... (mert tavaly Tóth Gabi nem vitte tovább az élő showba..... és ezért nem kicsit haragudtam Gabira........) és most is hihetetlenül jól néz ki és a hangja is nagyon jó!!!! Gondolom kitaláltátok, hogy ismét neki fogok szurkolni :D :D :D :D Egyszerűen annyira jó ránézni xD xD  De ez egy tehetségkutató műsor, szóval a külső mellékes..... vagyis szerintem :D :D  Na de mindenki maga eldöntheti, hogy a Ricsi jó-e vagy sem.... szerintem tehetséges :) :) :) :)


Nos..... holnap, vagyis már ma...... kora estefelé visszautazok a fővárosba, ahol szeretek élni :) Nyugodt a vidéki élet, de úgy gondolom, nem nagyon tudnék visszaköltözni..... a nagyvárosi közeget érzem magaménak :)

Eme igen érdekesre sikeredett bejegyzésemet/elmélkedésemet/ most lezárom.....
Hamarosan ismét jelentkezek! Vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve :)

A zene persze most sem hiányozhat :) :)
Crystal - Amíg csak élek
Take That - Rule The World
Anastacia - You'll Never Be Alone
Il Divo ft. Toni Braxton - The Time Of Our Lives

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése