2014. október 22., szerda

Egy álom megvalósulásának kezdete.... :) :)

Sziasztok!

Fuuuuhhh...... elég rég írtam...... amúgy ennek az egyik oka, hogy az idő telik gyorsan..... :D :D 
A másik pedig az, hogy elvagyok havazva.... főképp a meló miatt, de ezt nem bánom :) :)

Nos, visszatérve a címre! :) Steve és Bettike november 16-án reggel utazik Barcelonába!!!!! :D
Igazából félig meddig hirtelen jött ötlet, bár már régóta terveztem, hogy elutazok ezen csodás európai városba! :) :)


Az pedig nem volt kérdés, hogy kit viszek. Mivel a barátom, L szó szerint lelőtte Párizst..... és kifejtette, hogy sehova nem jön, ahova sokat kell utazni..... szóval egyértelmű volt, hogy Bettikét viszem magammal :) :) Bettit még Szegeden ismertem meg..... már kb. 7 éve..... ő is földrajz szakra járt, illetve a kollégiumban is egy szinten, a 9. emeleten voltunk :) :) Azóta már együtt is laktam Bettivel 2 évet Szegeden, és szerintem nem túlzok, ha azt mondom: az egyik legjobb barátom/barátnőm :) :) 

A 3 nap alatt igyekszünk majd minél több mindent megnézni :) :) Már a szabit is kikértem arra az időszakra :D :D Próbálták volna nem megadni xD xD
Várom nagyon..... Bettike is, aki szerintem most nem kicsit imádja a barátomat, amiért nem akar sehova sem utazni...... xD xD 

Mit szóltok ehhez a hűvös időhöz?  Én az előbb voltam lenn a boltban..... de igencsak meg kellett emberelnem magamat, hogy elinduljak..... mert attól féltem, valamelyik szél által kitépett fa fog nekem csapódni vagy a hideg széltől a zebránál fagyok meg...... DE csak a kezdeti félelmek voltak nagyok, amúgy nincs is olyan hideg, vagy csak én nem érzem ezt olyan vészesnek :) :) Na majd holnap reggel..... amikor jövök haza éjszakai műszak után.... na majd akkor kiderül hogy milyen hideg lesz :D :D

A hétvégén láttátok az X-faktort?? Egy kicsit irigylem az Alföldit..... 4 mentoráltja van, és köztük van az én Ricsim is :D :D Ricsikém lehetett volna jobb is, de egyszerűen öröm volt ránézni, annyira jól nézett ki :D :D
Meglepődtem, hogy Szikora egyik leánya párbajozott...... pedig csak a dalválasztás volt rossz a lányoknál.... de amúgy szerintem jó hangjuk van :) :)
Én a fiúknak szurkolok!!!! :) :) Bár gondolom, ez nem egy nagy meglepetés xD xD

A héten voltam fotózni kora este a városban is..... néhány képet megosztok veletek is :) :)
/Bocsi az ismételten sok Bazilikás képre...... de egyszerűen lenyűgöz ez az épület :)/








Viszont lassan lépek, mert lassan készülődnöm kell az éjszakára :)
Vigyázzatok magatokra, igyekszem jelentkezni!
Minden jót!
Üdv: Steve :) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése