2014. október 30., csütörtök

Egyedül egy szombat este.....

Sziasztok!

Múlt héten, szombat este úgy alakult, hogy egyedül maradtam itthon, mert a barátom vidéken volt rokonoknál, Csabi pedig hazautazott. Úgy gondoltam, hogy ha már enyém a lakás, akkor ezt ki is használom, úgy nézhetem az X-faktort, ahogyan én akarom :D :D A műsor előtt lementem a Lurdy-ba, vettem jó pár nassolni valót..... mert az édességeknek én sem tudok ellenállni..... rajtam úgysem látszik meg..... mert alapból vékony a testalkatom, amit a génekkel örököltem :D :D


Bevásárlás után nem sokkal kezdődött is a műsor :) :) Az ágyból (ami nem kicsi) nézhettem egyedül úgy, hogy senki nem szólt be (főképp L), hogy miért ezt nézzük, ez az egész egy nagy sz*r.... stb.stb.
Úgy nézhettem, ahogy én akartam.... körülöttem innivaló, rágcsálnivaló..... úgy, amit eddig azt hittem, hogy csak az amerikai filmekben létezik :) :)
Kicsit kezdtem megérteni, hogy néha L miért szeret itthon lenni egyedül nélkülem is..... xD
Az est folyamán fura érzés fogott el..... enyhe boldogság.... hogy a magam ura vagyok, nem kell még picit sem alkalmazkodni a másikhoz..... rá kellett eszmélnem: kell néha ilyen is! :) :)

Kicsit eljátszottam a gondolattal: mi lenne, ha még egy kis labrador feküdne mellettem..... :) naaaa jól van..... ne is menjünk bele..... mert csak megfájdul a szívem, hogy nekem még nincs..... xD

Az X-faktor után még interneten szörföztem.... utána pedig megnéztem 2 romantikus filmet.... amiket régen láttam..... mert ha ritkán is, de jól esik ilyeneket is nézni :D :D
Ritkán, de eszembe jutott, hogy ölelgetném a pasimat..... de amint visszaugrott a gondolataimba, hogy enyém az egész ágy, stb. rögtön helyrerázódott a hangulatom xD

Nem nagyon voltam álmos még hajnali 4 felé sem.... ezért kihasználtam az időt, hogy nem tébláboltak körülöttem..... és elkezdtem takarítani, főleg a szobánkban (most lehet sokan meglepődnek) :) :)
L néha igen nagy kupit csinál.... de szerencsére szép rendet tudok tenni..... kb. 1,5 óra alatt olyan rendet tettem, hogy ezután nem mertem semmihez sem nyúlni.... olyan büszke voltam magamra :D
/Persze az más dolog, hogy 24 óra alatt a fele odalett.... hát ez van, sosem unatkozik az ember..../


A takarítás után pedig egy jót aludtam xD A pasim, L valamikor délután ért haza.... legalább észrevette, hogy rend van :) :)

Gyors néhány szó más dolgokról :)
16 nap és megyek BCN-be!!!! :) :) Olyan szinten be vagyok zsongva, hogy hihetetlen! :) Egy ismerősöm, aki ott él, már nagyon várja, hogy odaérjünk, már biciklistúrát is szervezett nekünk :) :)
L még mindig kivan néha, mert épp a születésnapján utazok.....

Sokáig gondolkodtam, hogy melyik sorozatot kellene elkezdeni nézni..... néha-néha tökjó Jóbarátokat nézni.... de egy idő után azt is megunja az ember kicsit...... ezért úgy döntöttem, hogy neki esek egy régebbi sorozatnak, amit otthon anno mindig megnéztem, ez pedig a Dawson és a haverok :D :D Biztos sokan emlékeztek erre a sorozatra :)


Szerintem addigra végignézem, mire felrakják a Grace klinika legújabb, 11. évadát :) :)

Lassan el is kezdem nézni..... legyetek jók!
Vigyázzatok magatokra, majd jelentkezem!
Üdv: Steve :)

Shakira - Empire :) :)
Westlife - Hey whatever :) :)
Gabrielle - Out of reach :) :)
Dawson és a haverok főcímdal :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése