2014. november 15., szombat

Visszaszámlálás megkezdődött.... :) :)

Sziasztok!

És igen...... elérkezett az, hogy 24 órán belül Barcelonában leszek :D :D Azt nem részletezném ismét, hogy már milyen régóta készülök utazni ebbe a városba :) :)


A szabadság előtti utolsó napon a munkahelyem sem hazudtolta meg magát: iszonyat sok meló volt, rengeteg számlázással és még több megoldandó problémákkal.... olyan szinten, hogy még ebédelni sem tudtam elmenni...... de ez engem nem nagyon érdekel..... hisz karrierista lelkem van és én ezeket kihívásokként fogom fel :) :) A legjobb, hogy teljesen jól megoldottam a tegnapi dolgokat, olyannyira, hogy a főrecepciós főnököm azt mondta: ezért nem véletlen, hogy én vagyok az ő embere! :) :)

Csütörtökön sikerült fodrászhoz is eljutnom.... :) :) Egyik ismerősömmel összefutottam a Nyugatinál..... és ő mondta, hogy menjünk már el együtt fodrászhoz..... mondtam neki, hogy én ide, a 6. kerületi biohair-be szoktam járni, mert tökjó hajakat csinálnak :) El is mentünk oda és nagy meglepődéssel tapasztaltam, hogy csak férfi fodrászok voltak akkor ott xD xD Ez az ismerősöm is meleg..... szóval mondanom sem kell, hogy igencsak volt lepődés..... mert erre nem számítottunk :) :)
Természetesen mindketten kinéztünk magunknak egy fodrászt...... a hajunk megcsinálására és nem magunk megcsinálására :P :P És mit ad a sors... Stevecskét pont az a fodrász szólítja, akit kinézett :D

A szokásos hajmosás és hajvágás...... háááát hogy is mondjam...... igen szép élmény volt :D bár nehéz volt visszatartanom kicsit kéjes mosolyomat/gondolataimat..... és kisfiús zavarodottságomat xD xD Szerencsére jó hajat is csinált, így teljes mértékben elégedett voltam vele :) :)
Ismerősöm annyira nem volt elragadtatva, mert ő nem ahhoz került, akit kinézett...... bár szerintem neki sem lehetett volna panasza xD xD

Ezek után egyértelmű, hogy oda fogok járni mindig hajat vágatni :D :D Igen... van pasim.... de nyálat csorgatni még szabad xD xD

Nos.... visszatérve a címhez..... :D :D A pasim, L azzal riogat, hogy elkapom az ebolát és ha elkapom akkor ne hozzam haza..... xD xD kicsit abszurdnak gondolom..... de fő a megelőzés :) :)
Apum is ezzel kezdte a legutolsó beszélgetésünket.... de ma még felhívom, hogy nyugodjon meg, semmi gond nem lesz, angolul és spanyolul is beszélek (a spanyol tanárom azt mondta, hogy bátran használhatom a spanyolt, mert jó vagyok), nem fognak eladni minket :) :) Ott lesz velem Bettike is (bár lehet, hogy ez nem nyugtatja meg őt, sőőőt.... xD)

Mindenesetre nagyon várom, új élmény a repülés is..... igen izgatott vagyok :) :)
Aztán sosem lehet tudni, lehet hogy sok mindent befolyásol ez az út.... :)

Ha hazajöttem, mindenképp írok és képeket is mutatok, mert szerintem rengeteg képet fogok készíteni :) :)

Vigyázzatok magatokra, én is igyekszem magamra vigyázni!!!
Legyetek jók! Majd jelentkezem!
Üdv: Steve :)

Demi Lovato - Give your heart a break :) :)
Beyoncé - Best thing I never had  :) :)
Kelly Clarkson - People like us :) :)
Travie McCoy - We'll be alright :) :)


3 megjegyzés:

  1. Jó utat és érezzétek magatokat nagyon jól!

    VálaszTörlés
  2. Milyen hajad lett? :)

    Várunk haza! ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, remélem, hogy jó lesz :) :) A hajam a szokásos oldalra döntött lett :) :)

    VálaszTörlés