2015. november 18., szerda

A majdnem 2 év....

Nos, picivel több, mint 1 hete lettünk volna 2 évesek L-el.... és igen.... a hangsúly a "lettünk volna"-n van..... nagyon sokat írtam erről, így most ezt nem ismételném meg. Hiába mondanám, hogy túl vagyok rajta.... még a leghiszékenyebbek is így néznének rám és mondanák: "Hát persze...pfff...."
Persze az ember kívülről ezt mutatja: kollégákkal elnevetgél, ismerősöknek mindig azt mondja: remekül van. Aztán amikor egyedül van és hirtelen eszébe jutnak régi emlékképek, akkor két másodperc alatt összeomol... vagyis omolhatna, de tartani kell magát.... nos, ez ilyen.....


A november ez miatt kicsit rosszabb, mint a többi hónap: ekkor van az évfordulónk is..... Próbáltam erre felkészülni, de az ilyenekre nem lehet. Nem beszélve arról, hogy L általában szokott írni, mert ő még mindig úgy gondol rám, mint akivel mindennapi élményeit megoszthatja.... ami rendben lenne, csak ezt egy kapcsolatban szokás, és nem azon kívül....

Terveztem azt, hogy így utoljára összefutok vele egy találkozó keretében és ezzel lezárhatom ezt az egészet.... a találkozó így vagy úgy összejött.... bár speciel csak egy ital volt.... aminek első felében közölte: azért ír nekem, mert én értem az iróniával teli poénjait, a többi környezetében lévő nem. Viszont a második felében pedig azt, hogy ő bepasizott..... így ezek után vegyes érzelmekkel köszöntünk el.... Erről többet nem is tudok mit mondani.....
Úgy gondolom, hogy a találkozásokat nem nagyon kell erőltetni, megint más, ha az ember véletlenül összefut vele és egy köszönést elejt.... természetesen azóta is ír, vizsgaeredményeket ír meg, stb. amikre ha válaszolok is, semleges választ adok, nem azért, mert nem érdekel, hanem mert mégiscsak L és nem akarok a másik oldalra átesni, amikor túldicsérem, stb.

Mindenki máshogy dolgozza fel az élet veszteségeit, kapcsolatait.... Nálam Zéé tudna mesélni..... fuuuhhh túl sokat is. Szerintem Zéé-nek külön élmény lehet, amikor épp egy érzelmi katarzison esek át, mert sok esetben nem ezt csinálom (mint mások általában):


hanem általában ezt:


Tény, mostanában a feszültséget evéssel vezetem le. Eddig is rengeteget ettem vékony létemre.... de valahogy mostanában több édességet is eszek.... A génjeim miatt úgysem látszódnak meg rajtam :D

Gyakorlati példával szemléltetve:
Gyümölcsös puszedli, kb. 10 darab van benne. Zéé szerint én max. 10 perc alatt befaltam (szerintem volt az 20 perc is xD), viszont Zéé már pár napja ugyanazt a dobozt eszi.... még nem fogyott el belőle az összes.... Persze azóta is megkapom, hogy az enyémnek hűlt helye.... xD xD

Szerintem ezzel a levezetéssel nincs is semmi gond.... ez normális reakció.... nem? :D :D

Annyira készültem valami okosat írni erről az egészről.... de hiába áll össze a fejben valami, ha utána egyszerűen nem tudjuk megfogalmazni szavakkal.... ez az egész L sztori is ilyen.... sokszor nem is tudom hova tenni, nem tudok róla nyilatkozni.... általában kerülöm is a témát.... ezért csak néhány képet osztanék meg....

























Viszont fel a fejjel mindenkinek, mindig lehet jobb ;)
Vigyázzatok magatokra! Hamarosan jelentkezem! :)
Üdv: Steve :)

Kovács Kati - Ha legközelebb látlak
Taylor Swift - Shake it off

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése