2015. november 22., vasárnap

Szabadság, amely egy totális berúgással végződik....

Sziasztok!

Ez egy olyan bejegyzés lesz, amelynek elején még ép elméjűnek hisztek, de ahogy haladtok majd a vége felé, szerintem annál jobban fogtok érezni egy olyan késztetést, hogy egy iszonyat nagy ütést mérjetek rám, amely észhez térítene.... de ne rohanjunk előre, mindent szép sorjában.....


Szerda este 7-től hivatalosan is a szabadságomat töltöm... ennek fényében is Zéé-vel úgy döntöttünk, hogy meglátogatjuk a Why Not nevű meleg helyet, amit már igen régóta terveztünk :D Speciel én nagyobbnak képzeltem el.... vagy pedig a sok ember által láttam kisebbnek.... Csak egy-egy korsó sört kértünk és kiültünk a teraszra, szerencsére teljesen kellemes idő volt kinn is :) A teraszról nézegettük a felhozatalt, bár nekem az egyik pultossrác tetszett a legjobban :D :P Aznap este bingóest volt a Why Not-ban, viszont annyit sikeresen megállapítottunk, hogy bizony minket nem pörget fel egy szimpla bingójáték... lehet bennünk van a hiba, de ki mondta, hogy minden melegnek ugyanazokat a dolgokat kell szeretnie xD :D

Zéé állítja, hogy nekem ez az egy korsó sör igencsak megártott.... természetesen én ezt nem így gondolom.... de majd biztos le fogja írni a saját bejegyzésében részletesebben és engem jobban leégetve.... xD De sebaj... ti tuti jót fogtok rajta(m) szórakozni a bejegyzés olvasása során :D xD



Tehát folytatva.... másnap, csütörtök délután le is utaztam Békéscsabára, mert nővéreméknél aludtam, mert ők most nem jöttek apumhoz hétvégén, így velük is tudtam találkozni. Most volt lehetőségem kipróbálni a sokak által kedvelt Telekocsis szolgáltatást :) Szerencsére kellemes tapasztalattal gazdagodtam ezáltal, így akik spórolni szeretnének egy picit, azoknak én is ajánlom ezt az utazási formát :) Mellesleg a sofőr egy karizmatikus, igen szimpatikus, kicsit macis testalkatú pasi volt :D :D Az egy másik dolog, hogy sikerült vele összefutni másnap a rendelőintézetben, amint nővéremet kísértem az orvosi eredményekért, így ekkor is sikerült egy jót beszélgetni vele, már ezért érdemes volt korán kelni és nővéremmel menni a dokihoz.... xD aztán kitudja, lehet hogy legközelebb is vele hoz össze az élet egy utazás alkalmával :) :)





Pénteken átutaztam apumhoz is :) Most is jól esett otthon lenni, mert mindig olyan nyugodtság van ott :) :) Mamám főzött is olyan töltött káposztát, hogy én jól be is ettem belőle.... xD :D Leszámítva, hogy szinte végig szakadt az eső.... ahhoz képest jól eltelt az idő.... anyumnál is voltam kinn a temetőben. Öcsém is eljátszott egy olyasfajta kiakadást, amit Zéé is leművelt: nem értette, hogy ehet (zabálás szóval fejezte ki magát xD) valaki ennyit, főleg estefelé.... xD xD ez van.... érzelmi káoszban még többet eszek.... feszültséglevezetésképpen.... xD xD
Tegnap (szombaton) felugrottam másik nővéremékhez, eljátszottam két unokaöcsémmel is, akik mindig nagyon örülnek, amikor pár hónap után újra láthatnak :D :D

A gyerekek bealudtak, nővéremmel elkezdtünk picit borozni..... fuuuhhh gyerekek.... ilyenkor látszik az, hogy nem szoktam sokat inni.... bár Zéé szerint egy alkoholista céda vagyok (amit azért nem kicsit tagadok xD), de majdnem 2 üveg bor után speciel képszakadás volt..... csak képek ugranak be, hogy elmentünk egy bulihelyre nővéremmel, de utána egy kocsmában kötöttünk ki, és utána még tettünk egy kört a városban, ezek után pedig valahogy hazakeveredtem.... körülbelül hajnali 1-re érhettem haza.... Nálam ez azért veszélyes.... mert enyhén illuminált állapotban azonnal a telefonomhoz szoktam nyúlni.... és természetesen annak a személynek írtam facebook messenger-en, akinek a leginkább nem kellett volna: L-nek....
Hajnali 3-4 között kis alvás után lettem józanabb....és akkor olvastam vissza, hogy nem gyengén kifejtettem (egy hányás után, amit szintén leírtam neki.... xD): iszonyat nehéz túllépni rajta.....



Néhány ismerősöm alátámaszthatja: józanul sem tudok néha normálisan gondolkodni.... így hát Steve-ecske hajnalban apró kiakadása után úgy döntött, hogy most már el kell billenteni a dolgokat..... Megírtam L-nek, hogy most már vagy eldönti: közölje ha valamit akar még tőlem vagy akkor most már végképp fejezze be a hetente lezajló üzenetküldéseit felém.... Speciel hétfő estig döntse el... ezt írtam neki.... ha addig nem ír, akkor úgy veszem, hogy nemleges a válasza.... így ezután már nem lesz mit beszélni vele..... most már tényleg így kell, mert közöttünk nem működik ez a "maradjunk barátok" elv.....

A mai délután folyamán felugrottam még nővéremékhez.... akik elmesélték részletesebben hogy mik voltak az elmúlt éjszaka..... elég volt egyszer végighallgatni..... xD Nővérem elmesélte, hogy egész éjszaka be sem állt a szám, a séta egész ideje alatt L-ről beszéltem és hogy nem kicsit vagyok kiborulva ezen az egészen.... így ezek után én is csak annyit mondhatok: no komment......




Mi tagadás.... tényleg totál idiótának érzem magam.... azért meg pláne, mert naiv fejjel még várok is egy értelmes választ L-től holnap estig (még van bő 24 óra holnap éjfélig)....
tudom, gáz.... de valószínűleg nem fog írni és egy újabb csalódás majd helyrevágja az összes vele való nézetemet.... vagyis gondolom.....

Holnap viszont utazás vissza a fővárosba, és irány este az éjszakai műszak.....

Legyetek jók, vigyázzatok magatokra!
Üdv: Steve

Horváth Tamás & Raul - Szeretsz engem?
Cheryl Cole ft. Tinie Tempah - Crazy stupid love
Fifth Harmony ft. Kid Ink - Worth it
Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang bang

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése