2013. február 13., szerda

Egy nap, ami hosszúnak tűnt, de csak eltelt....

Azt hittem, hogy ez a mai nap is olyan lesz, mint a többi, de rá kellett jönnöm, hogy valahogy nem....
Kb. 2 hónapja munkát keresgélek, a fővárosba szeretnék költözni, mert nem sok lehetőséget látok ebben a Békés megyei kisvárosban, ahol felnőttem. Természetesen ebből is hatalmas balhé volt a szüleim és én köztem.... de hát ha az ember valamit el akar érni, akkor változtatni kell ezen, és tenni azért, hogy jobb jövőt teremtsen magának... na mindegy....
na szóval, ma nem keltem korán, bár inkább keltem volna korán, hogy mennék dolgozni (amúgy egyetemista vagyok, csak alig van órám, így nem tartom fontosnak, hogy az egyetemi városban legyek, ezáltal spórolok is magamnak és inkább munkát keresek)....
Úgy döntöttem, mint rendes testvér, nővérem orvosi papírját elviszem a háziorvoshoz, mert most műtötték a lábát, és másik településen is lakik, így rá is értem, ezért elvittem a papírját.... nem tudom, hogy hogy vagytok vele, de szerintem nem volt a mai napon hideg.... vagy csak a lejátszón hallgatott Pink szám miatt éreztem jó időnek :) :) nem tudom....
Este a híreknél nézem, hogy már megint tüntetnek a hallgatók.... igen, jogosan felvetődik a kérdés, én miért nem vagyok ott, hiszen én is egyetemista vagyok. Egyszerű a válasz: együtt érzek velük, de viszont sajnos ott fenn az "állatkertben" nem fogják fel, hogy miért tüntetnek a diákok, meg szerintem a diákság fele csak azért van ott, hogy ne kelljen órán lennie.... szerintem hasznosabb dolgokkal is foglalkozhatnának... de ez csak az én véleményem....
fuuu, mikor volt évfolyamtársamat megláttam a tévében.... ott mutogattam anyuméknak, hogy én őt ismerem :) háááát kicsit furcsán néztek rám, hogy kiket nem ismerek :o
nem tudom ti hogy vagytok vele, de én állandóan azt hiszem, hogy kedd van, pedig hétfő van, és ez rossz hír a dolgozóknak, bocsi :) és nekem is, mert ma még nincs Grace klinika..... majd holnap :)  a dolgozóknak jó hír: nyugi, eljön az a péntek.... uuuh ha már péntek, akkor Zöld íjász :) imádom ezt a sorozatot (is) :)
na kedves bloggerek szerintem lépek, legyetek jók, legyen továbbra is szép a hetetek, majd folyt.köv. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése