2013. február 14., csütörtök

Ügyintézések és egyéb gondolatok

A mai napon el kellett mennem a OTP bankba. Az addig oké, hogy egy olyan településen lakok, ahol kb. 20 ezren laknak, de attól még az ott dolgozók jobban is lehetnek képezve.... Nem tudtak normális felvilágosítást adni bankszámlacsomagról.... annyit mondott az ügyintéző: "Én erről nem tudok felvilágosítást adni, nézze meg interneten" - hát ezek után mondtam, hogy kösz, akkor te minek dolgozol ilyen helyen??? Ennél jobban csak öcsém volt kiakadva, mert ő kísért el engem, és kicsit idegeskedett, hogy mennyit kell várni.... amúgy megjegyzendő, hogy még sorszám sincs, ebben a Békés megyei városban küzdeni kell ahhoz, hogy eltudj intézni bármit is.....
Ma a hétéves unokaöcsém is alkotott, ezt mondta: "Következő születésnapomon elmegyünk a tetkós bácsihoz és rátetováltatom a hátamra a Verdákat, hogy ne felejtsem el őket" - hát ilyenkor meg kell zabálni.... amúgy hiperaktív a gyerek, és néha eléggé kitud akasztani, de néha olyan beszólásai vannak, hogy padlót fogok :) 
Tegnapi napon este nem működött a facebook chat.... hát van ilyen, elég sűrűn, de ahogy elment a chat, hirtelen annyian lettek skype-n, csak úgy néztem..... de viszont azonnal tudtam, hogy mikor javult meg, mert hirtelen azok az emberek el is tűntek a skype-ról....  érdekes dolgok ezek :)
Holnap valentin-nap..... húúúúhaaaa... .annyira nem tud érdekelni..... :P lehet, hogy bennem van a hiba (meg lehet, hogy az is, hogy most nincs senkim), de aki szeret, az ne csak valentin-napon, hanem minden nap szeressen.... vagy csak én gondolom így???? 
Holnap megyek Szegedre is :) jó napnak nézek elébe... és újra nézhetem a tömeget az állomásokon.... imádom.... kedvenc élményem, hogy a Keletiben hatalmas tömeg áll az információs tábla előtt.... aztán kiírnak egy vágányszámot, és a tömeg elindul egy irányba.... szerintem felejthetetlen élmény, annyira tetszik :):) Holnap kiélem fotózási vágyaimat is.... lenn Tisza-parton Zsófi ismerősömmel csinálunk képeket, mert még nem mondtam, de a hobbim a fotózás, főleg az ilyen művészi (nem aktra gondolok :) ) témájú képek érdekelnek.... szeretem az embereket, és azok érzéseit fotózni, érdekel az érzékiség.... :)
De igyekszem megírni, hogy milyen volt Szegeden :):)
A mai napon megtudtam, hogy hőn imádott Hoffmann Rózsát lefokozták.... szegény..... tudom sajnálni.... de tényleg.... na jóóóólvan, kicsit ironikus voltam :) :P Ő lett a közoktatási államtitkár.... erre a hírre azt mondta haverom: "Szegény gimnazisták, jövőre fizethetik a tandíjat" :o xD háááát kéééész..... na nem akarok politizálni, az nem az én asztalom :):)
A mai napon nővérem is mondta, hogy el akar hívni bulizni hétvégén..... nem vagyok nagy bulis.... de nem kellett sokáig győzködnie, győzött a Somersby és a Cola :D 
Fuuuu, tegnap elkezdtem nézni az Így jártam anyátokkal-t (How I met your mother gyengébbek/erősebbek kedvéért), a 7. évadnál járok, úúúristen, annyira jóóóóó, imádom :D :D A kedvencem Robin, nem tudom, hogy miért, de ő a legjobb arc :):)
Na lassan lépek aludni... na jóólvan, még nézek egy kis Így jártam anyátokkal-t :P 
Legyetek jók, aztán vigyázzatok magatokra, élvezzétek a jó időt, ma is szép volt.... bocs a Dunántúliaktól, de itt keleten jó idő volt.... a nyugatiaknak jó hólapátolást :P :)
Üdv mindenkinek :):)

UI: adok egy kis zenét, amit mostanában imádok, nem tudom megunni, ez a csengőhangom is, mindig ezt hallgatom, jó zenehallgatást :):) http://www.youtube.com/watch?v=4aQDOUbErNg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése