2013. február 16., szombat

Szeged

Tegnap reggel azt hittem, hogy elsírom magam.... annyira nem akaródzott felkelni. Alapból olyan típus vagyok, aki este éjfél előtt sosem alszik, de viszont reggel nagyon nehéz felkelnem. Persze ha muszáj, akkor felkelek, mert nincs apelláta.... Meg hát csak én lehetek olyan hülye, hogy a hajnali fél 7-es vonattal megyek Szegedre.... háát persze....
Békéscsabán olyan rossz volt ránézni a pesti vonatra... úgy mentem volna a fővárosba.... de remélem, hogy hamarosan megint mehetek állásinterjúra oda :) 
A vonaton megint rá kellett jönnöm, hogy az imádott MÁV két dolgot tud nagyon jól csinálni fűtés szempontjából: vagy nagyon fűtenek vagy nagyon nem.... szerencsére az előbbi volt, így csak szétfőttem... de inkább legyen melegebb, mint hidegebb, mindig ezt mondom :):)
Természetesen kinn esett az eső..... de viszont nem volt hideg.... :)

A vonaton volt egy srác, háááát kicsit olyan régimódi öltözetben volt, lehetett kb. 21 éves, 3 hónapos, 4 napos xD a lényeg, hogy kottákat nézegetett. Szemben a másik oldalon egy bácsika ült, érdekesen szorongatta a kofferjét.... gondoltam magamban, na jóóólvan örültem mindenkinek, akkor mi Szegedig felrobbanunk.... de szerencsére nem ez történt :D :D szóval folytatva: megszólította a srácot, hogy ő kecskeméti és hogy ő is zenélt sokáig.... hááát a gyereknek nem kellett sok, kapott az alkalmon és átült az öreghez. Én zenét hallgattam, néha hallottam szavakat.... meglepődtem, mert 1 óra beszélgetés után már a háborúkról beszéltek.... hááát mondom oké, mi köze a zenének a háborúhoz??? valaki világosítson fel egy hozzászólásban, szívesen várom az ötleteket :):) 
Megérkeztünk Szegedre.... még mindig szemerkélt az eső.... na gondoltam ebből nem lesz fotózás, semmi gond, majd Zsófival áttesszük egy másik időpontra.... Megérkeztem a TIK-hez, Zsófikára csak 40 percet kellett várni... de semmi gond, sok ismerőssel találkoztam.... aztán csak megérkezett Zsófi is :) bementünk TIK-be és mentem elintézni az ügyeimet (na lehetséges, hogy majd ezt kifejtem egy bejegyzésben, majd még meglátom), Zsófival nagyon sokat beszélgettünk, fuuu, háááát ő külön stílust képvisel..... ha ő nem lenne, ki kellene találni :) 
Kb. dél környékén úgy döntöttünk, hogy elállt az eső, ha már nem őt kell fotózni, attól még menjünk el fotózgatni  a Tisza-partra :) El is mentünk, az árvízi emlékműnél egyszer csak Zsófi elkapja a kezem, hogy ne menjek oda. Én már mindenre gondoltam, kígyóra, pókra, Justin Bieberre xD hogy mi lehet ott.... hááát halljátok, körbe volt sz@rva az egész, nagyon undorító volt...... pedig imádom azt az emlékművet, de azért ez csalódás volt.... inkább úgy döntöttünk, hogy csak végig megyünk a parton....néhány fotó a folyóról, a padon ülő lányszoborról, utána a Dóm felé vettük az irányt. Még mindig szép, szóval mindenkinek ajánlom, hogy nézze, tényleg egy élmény :) 
Zsófit elkísértem a kollégiumig, utána villamosoztam egyet a szegedi combino-val ---> Pesa :) Kezdtem kajás lenni, ezért beültem egy Burger Kingbe.... gondoltam, ne csak mekizzek mindig..... hááát itt is megvolt az élmény.....: 4 kiscsajszi beül az alagsori részbe, a szomszéd asztalhoz, megszólal az egyik, hogy most meghallgatja a kedvenc számát. Gondoltam, biztos nagy zenerajongó a kiscsajszi, háát akkor nyilván Adele, Beyoncé, vagy valamilyen fiúcsapat lesz..... háááát bánatomra egy érdekes zene kezdett el szólni, egy kisfiús hanggal.... kb. 2 perces gondolkodás után rájöttem, hogy ez Bieber :'( gondoltam magamban, szegény kislány, azt sem tudja, hogy mi az a jó zene.... :s És nagyban újságolta, hogy a Burgerben mindig meghallgatja ezt a számot.... én pedig majdnem elővettem volna egy kb. légpuskát és fejbe lőttem volna, hogy térjen észhez..... na mindegy.....
Ezután Attila barátommal találkoztam, beültünk egy kiskocsmába, tökjót elbeszélgettünk az élet nagy dolgairól (élet problémái, lányok, pasik --> későbbiekben részletezem majd, suli, stb.) 
Utána gondoltunk egyet, menjünk el a Tescoba :) na trolira fel, irány Rókus :) 
Nem akartunk sokat költeni, mondtam Attilának, hogy szisztematikusan megyünk, irány az utolsó sor, rágcsa, innivaló.... Azt tudni kell rólam, hogy én nekem egy szenvedélyem van, ami káros: a Cola... mániákus colafüggő vagyok.... I'm sorry... én nem ihatok alkoholt (később szintén részletezem, ha van igény rá, akkor megírom, nyugodtan írjátok meg hozzászólásként) így a cola maradjon már meg nekem!!!! :)
A tesco-zás után elköszöntem Attilától, mentem a vasútállomásra, elértem a 4 órási vonatot. Csütörtöki nap lévén tele volt a vonat, sok egyetemista úgy döntött, hogy ne unatkozzak, ezért velem akartak jönni egy vonattal.... így heringjárat lett a vonatból.... előttem egy lány ült, nagyon furcsán nézett egész úton... nem tudom, hogy mi volt furcsa rajtam :o meg nézte a gyűrűmet, nem akartam már odaszólni, hogy igen, már van egy feleségem, és két örökbefogadott etiópiai gyerekem, illetve 3 kutyám, 4 macskám, jaaa és 5 tehenem  és ez mind 23 évesen xD xD
naaa nem, nem vagyok ilyen gonosz, de amúgy is a gyűrű a középső ujjamon volt, na mindegy... biztos tudta az okát, hogy miért nézett furcsán....
Megérkeztem kb. este 6 után Békéscsabára, megint szomorú nézés egy másik Pestre induló vonatra :( 
gondoltam, akkor már benn alszok nővéreméknél, boldogítom őket :):)
Hosszú és tartalmas napom volt.... el is fáradtam aznap :):) Nos a végére rakok be egy pár képet, amit készítettem így Szeged városáról...... jaaaaa neeeeem, nem csináltam a sz@ros emlékműről képet, bocsi mindenkitől, azért ilyeneket nem akarok megosztogatni itt :)
Aztán szívesen várom a véleményeket képekről is :) Illetve mostanában milyen számokat szerettek, gondoltam készítek egy gyors felmérést :):) Írjátok meg, és meghallgatom őket :D :D
Na legyetek jók, vigyázzatok magatokra :):) Sziasztok! Have a nice weekend!!!! :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése