2013. február 24., vasárnap

Határokon túl....

Sziasztok!
Kicsit elmaradtam az utóbbi napokban, de most leírom, hogy miért voltam elfoglalva.... és elmesélném nektek ebben a bejegyzésben a belső gondolataimat is.....
Elsőnek van egy bevallani valóm.... nem tudom, hogy valaki sejtette-e, háááát én a férfiakhoz vonzódok.... na ezek után szerintem az olvasóim kb. 60-70 %-át elveszítem.... igazából ennek nem tudok mit csinálni, ez vagyok én és így érzem magam jól :)

Nos ezek után belevágnék az előző napok történetébe :)
Általában internetes ismerkedős oldalakon ismerkedek (Planetromeo), de valamilyen belső gondolat arra sarkallt, hogy lépjek fel chat-re..... háááát nem nagyon szeretem a chat-et, mert itt mindenki csak szexet akar, de felléptem akkor aznap este..... mert miért ne :)
Ott van egy közös chat-fal, ahova a szobában lévő tagok szólhatnak mindenkihez. Ott ment egy téma, amihez úgy gondoltam, hogy hozzászólok.... erre egy pasi beszólt nekem ott.... :s háát mondom oké, nem kell engem félteni, gondoltam visszaszólok és abban a percben vissza is szóltam :P
Aztán később privátban rám írt a srác.... meg is lepődtem, de szimpatikus volt elsőre, ezért átmentünk skype-ra :)
Ott még jobban belemélyültünk a beszélgetésbe (csak beszélgettünk, még mielőtt valaki mocskos fantáziája beindul xD). Nagyon egy hullámhosszon vagyunk azóta is :) Viszont ő most Londonban tartózkodik, ott dolgozik most... amúgy március 1-én jön haza..... De már láttam képeket róla, sőőőőt kamerán is láttam, mostanában úgy beszélgetünk, hogy nem is gépelünk, hanem kamerán és mikrofonon beszélgetünk, így olyan, mintha élőben beszélnénk :) Igazából nagyon kedves, helyes, aranyos, nagyon jól gondolkodik és ő neki én is tetszek és ő is kapcsolatot szeretne...... de...... ugyebár túl szép lenne...... ő most jön haza és neki is munkát kell találnia. Azt mondta, hogy Pesten szeretne elhelyezkedni, de ha nem jön össze, akkor lehetséges, hogy visszamegy Londonba.....
Ez miatt nem tudok rá haragudni, sőőőt megértem, mert nehéz itt elhelyezkedni..... csak tudjátok, nagyon szimpatikus és úgy érzem (igen, ennyi idő után) hogy tudnám szeretni....... :) Nagyon szeretném még jobban megismerni és kapcsolatban lenni vele..... tudom, hogy naívan hangzik, de tényleg így érzem, nagyon kedvelem.... Minél többet beszélgetünk és minél jobban megismerem, egyre jobban érzem, hogy ő kell nekem, nem akarom elveszíteni....
Jövőhét pénteken hazajön és valószínű, hogy találkozunk és utána a magyar munkaerőpiacra bízzuk magunkat.... nem tudom, hogy mi lesz.... közben félek, hogy mi lesz velünk, szerintem ebben a helyzetben mindenki aggódna egy kicsit.....  :s
Csütörtök este is beszéltünk, akkor éjféltől teljesen hajnali fél 6-ig :o háááát igen... és nem voltak kínos csendek, hanem végig beszéltük :):) nagyon sokszor átmennék a képernyőn és megölelném :):) Bízok benne, hogy elhelyezkedünk mindketten és együtt tudunk maradni.... nagyon bízok benne :) Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen gyöngyszemet fogok találni pont a chat-en.... de a kivételek erősítik a szabályt :D
Majd folyamatosan adom a helyzetjelentést, hogy hol tart a kapcsolatunk :)
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra! Üdv mindenkinek!

UI: Ha valakinek van valami úgynevezett hasonló tapasztalata vagy tanácsa, azt szívesen veszem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése