2013. március 2., szombat

Budapest és egyéb dolgaim :)

Sziasztok!
Remélem, hogy jól vagytok, én is jól vagyok, igyekszem minél többször felétek nézni. Az előző bejegyzésemben történt ún. vallomásom után meglepődtem, de nem lankadt a népszerűségem, aminek tényleg szívből örülök :) Remélem, hogy érdekes dolgokat írok le, meg hát igyekszem teljes mértékben a valóságot tükrözően leírni a dolgokat :) És szabad a hozzászólás :) nagyon kíváncsi vagyok :D

Nos, voltam most szerdán Budapesten. Csabi barátom vetette fel vasárnap azt az ötletet, hogy miért nem megyünk el a HVG Állásbörzére :) Gondoltam, hogy miért is ne, ezzel nem veszíthetünk. Úgy voltam vele, hogy akkor utána mehetünk még máshova is melókat nézegetni. Meg amúgy is imádom Budapestet :):):):)
Fuuuu a reggeli kelés még mindig nem a kedvencem..... bár annyival jobb volt, hogy alapból Békéscsabán aludtam nővéreméknél, így csak hajnali fél 6-kor kellett kelnem :) A 7:18-as vonaton egy középkorú nővel ültem egy fülkében, néha még beszélgettünk is pár szót, kedves volt. 9:50-kor be is érkezett a vonat a Keletibe, Csabi várt az információs tábla előtt :) Úgy beszéltük, hogy nem öltözünk ki, csak olyan sportosan elegánsan (alkalmi ing + farmer + alkalmi cipő), erre Csabi olyan szinten kiöltözött, hogy én a sportos eleganciámmal elbújhattam mögötte :s A Keletiből a SYMA-ba kellett menni, így gyalog mentünk, mert hát miért menjünk egy megállónyit a metróval..... Odaértünk a syma-ba, sok ember, na regisztráció... kaptunk egy szép vastag Állásstart nevű könyvet..... (amit azóta sem sikerült kiolvasni teljesen, olyan vastag.. :s) utána bementünk. Az addig oké, hogy ingyenes a rendezvény, akik előtte regisztráltak neten (mi regisztráltunk :P), de a ruhatárral teljes mértékben lehúzták a népet..... mi is néztünk, amikor láttuk, hogy 200 ft-ot kértek a ruhatárnál.... :s most gondoljatok bele, több ezer ember beszorozva 200-al.... az nagyon sok :o na mindegy.... Nézelődtünk a cégek standjainál...... háááát én nagyobb durranásra számítottam és Csabi is így gondolta.... Halljátok, sok embert kerestek, de szinte csak mérnököket :s még a MÁV-nál is gépészmérnököket kerestek, olyat már nem is kerestek, hogy jegypénztáros vagy kalauz.... :o Jaaaaa, meg kockákat kerestek, alias infósokat....de inkább mérnököket. Kb. 10:00-11:30-ig voltunk ott.... hááát nem nagy élmény volt.... Azért leadtam 2-3 helyre az önéletrajzomat.... Utána Csabival úgy döntöttünk, hogy menjünk bevásárlóközpontokba, hátha keresnek eladókat, és ha igen, akkor adjuk le az önéletrajzainkat :)
Nekem tetszett az ötlet, amúgy is már régóta megbeszéltük, hogy egy ilyen túrát betervezünk együtt :) Első utunk az Árkádba vezetett, aztán a mellette levő Sugárba (ha jól emlékszem, akkor így hívják xD) már alapból 3 helyre kerestek, szóval le is adtuk az önéletrajzainkat :) Utána jött az Aréna Pláza :D fuuu, azért fárasztó nézegetni a kirakatokat, hogy hova van kiírva, hogy hova keresnek eladókat. Az Arénában a biztonsági őr megállított minket, hogy nem szabad kérdőívezni, és hogy miért járkálgatunk össze-vissza.... én felvilágosítottam, hogy azért járkálgatunk, mert álláslehetőségeket nézünk, mert a bevásárlóközpontok honlapján nem szokták kirakni az állásokat, hanem csak az üzletek kirakatához. De megértette, szóval utána békén hagyott. Nem értettük, hogy miért hitte ezt, pedig nem állítottuk meg az embereket, csak sétálgattunk és nézelődtünk... na mindegy :) Ezután a Corvin Pláza jött :D Itt is végigjártuk a szinteket, a vége felé megállított egy csávó, hogy nem regisztrálunk-e a Corvin Pass rendszerbe (ilyen kedvezményes azonosítós kártyaféle, teljesen ingyenes). Ránéztem Csabira, és úgy döntöttünk, hogy miért is ne :) regisztráltunk, utána ilyen becsekkolást kellett csinálni, utána képzeljétek kaptunk egy ingyen forró csoki kupont :) (na ezért imádom Pestet, ilyen nagy ritkán van Békéscsabán a Csaba Centerben - tanulhatnának valamit a pestiektől) amit a CBA-s kávézóban lehetett felhasználni :) Na el is fogyasztottuk az ajándék forró csokinkat, de fuuuu abban a kávézóban olyan bunkók voltak..... nem tetszett nekik, hogy felhasználjuk a kupont.... de ha már ingyen van, akkor miért ne??? :o és ránk voltak kiakadva, meg körülbelül mindenkire, akik felhasználták... könyörgöm, ilyen emberek dolgoznak a vendéglátásban... pffff..... szép.... Na mindegy, én Csabival kiröhögtem őket xD és elfogyasztottuk az amúgy finom forró csokit :) Ennyi pihenőnk volt egész nap a nagy melókeresésben, kb. fél óra.... De mi nem adtuk fel!!!! :D Ezután átmentünk a budai oldalra a Combino-val (imádom a 4-es és 6-os villamost, nagyon :D :D), az Allee-ba. Háááát az Allee szép.... de ott szinte egyáltalán nem volt meló..... de mi utána átmentünk a Mammutba :) Ott már többet találtunk :):) De már vészesen eltelt az idő.... ezért a Mammut után a WestEnd-be mentünk..... hááát azt sem kell bemutatnom... hatalmas, de viszont tele álláslehetőséggel :D Sok helyre jelentkeztünk :) Aztán a végén bementünk a Match-ba, megvettem a jól megérdemelt Coca Cola-mat :) Jaaaa, nem is mondtam, nekem egy nagyon rossz, káros szenvedélyem van, és nem a dohány vagy a pia.... hanem a cola, nagy colamániás vagyok.... hááát ez van, valamit nekem is bűnöznöm kell :) Ezután a Keletihez mentünk, természetesen metróval, a 2-es metrón az új metróval mentünk méghozzá :D Kb. este fél 7-re érhettünk a Keletihez, Csabi is jött velem, mert ő a 7. kerületben, a Keleti mellett lakik :) Ott el is köszöntünk egymástól, én mentem, mert az utolsó vonatom 19:10-kor indult. Kár, hogy nem volt már több időnk, pedig még kiakartunk volna menni a KÖKI-be, a Duna Plázába és a MOM parkba is.... na de sebaj, megbeszéltük, hogy majd elmegyünk még később azokba is :) Amúgy hasznos volt az a nap, mert kb. 20-25 helyre adtuk le összesen a bevásárlóközpontokba az önéletrajzainkat, és Csabi felírt még kb. pár e-mail címet, ahova elküldtük e-mailben, remélem, hogy csak összejön nekünk valami. Amúgy még lett volna kb. 10 állással több, de vagy kereskedelmi, boltos szakképzettséget kértek, vagy pedig női eladót kerestek.... ez utóbbi mennyire diszkriminatív.... nem??? :s Szerintem egy férfi is lehet ugyanolyan jó, mint egy nő.... na mindegy nem értek ehhez, a lényeg, hogy meló tekintetében szép napot zártunk (1 állásbörze és 7 bevásárlóközpont) :) Könnyes búcsút vettem Budapesttől azzal a tudattal, nem tudom, hogy mikor megyek megint (mindig ez van, annyira nem szeretem ott hagyni, már szívesen élnék ott, és ez miatt egy kicsit irigylem Csabit, de azért ő jól bevállalta, hogy fenn lakik.... nem kevés pénzbe kerül neki sem, amúgy ő is vidékről származik). Hazafelé olyan "sokan" voltak a vonaton, hogy mindenkinek jutott egy fülke :) nekem is, egyedül voltam a fülkében és ahogy néztem, kb. mindenhol egyedül ültek..... ilyen ez az esti Euronight vonatjárat.... :)
Majd tudósítok a későbbiekben, hogy felhívtak-e valahonnan.... ;)

Most egy gyors témaváltás következik.....
Nos, hát igen az én kis drágám.... akivel már pár hete beszélgetek kamerán, skype-n.... :) Annyira kedvelem, hogy nagyon :) Remélem, hogy mindketten fogunk találni munkát... szoktam aggódni, hogy így mi lesz velünk..... én optimistán állok a kapcsolatunkhoz és ahogy leszűrtem, ő is :)
A tegnapi napon mondta nekem, hogy ne ő miatta akarjak melót elvállalni, hanem elsősorban magam miatt vállaljam el a nekem tetsző munkát, az első a biztos munka legyen, utána jöhet a többi. És igaza van, nagyon imponált ez, mert nem önző és jót akar nekem :)
Rájöttem a hosszú vonatút alatt (mert zenehallgatás közben gondolkodik az ember, nem tudok aludni mozgó járművön :s), hogy nekem kell ez az ember, akarok vele találkozni, alig várom, hogy hazajöjjön külföldről, meg akarom ölelni, azt akarom, hogy egyszer mellette aludjak el és mellette ébredjek fel :) Annyira jól gondolkodik az életről is.... és ez nagyon tetszik :) Tegnap is a repülőtéren volt, és skype-n beszélgettünk kb. 130 percet :) ha olyanról beszélgettünk, olyan témáról, akkor szüleim és tesóm előtt angolul beszéltünk, hogy ne értsék, hogy miről beszélgetünk. (pl. I want to embrace you because I want to feel you... stb.) Ha élőben is ilyen jól kijövünk és ilyen kedves lesz, akkor félek, hogy bele fogok szeretni... így is érzek már valamit, de ez még nem szerelem, meg hogy lehetne, mivel még csak kamerán láttam, személyesen élőben még nem...... nem lehetek még szerelmes.... nagyon kedvelem, érzem, hogy ő érte érdemes küzdeni és megpróbálni :)
És már hiányzik, ha egy nap nem beszélünk, bár ez nagyon ritka, hogy nem beszélünk egy nap legalább egy keveset.... szerencsére rengeteget beszélünk :) fuuu, nagyon bejön :)
Na majd ezt is mesélem, hogy hogyan alakul :)
Ami még meglepő, hogy amikor nincs az embernek úgymond senkije, akkor senki nem ír..... de ha az embernek lesz valakije és foglalt lesz, akkor a fél világ vele akar ismerkedni..... tonna számra kapom a leveleket, hogy meg akar ismerni, szimpatikus vagyok, aranyos vagyok, de szépen visszautasítom őket, hogy én egy emberrel tervezek kapcsolatot, de azzal nagyon :):) Erre kétféle válasz érkezik: 1)Ok, rendben, nagyon szerencsés az az ember, akivel te vagy :) 2)Vagy nem ír vissza, vagy ilyesmit hagy: és attól még szex?? :s Szóval sokféle ember van.... de én boldog vagyok, pláne ha beszélhetek vele :D Az az igazság, hogy azért amióta ő van a életemben, azóta sokkal jobban igyekszem mindenben, ő tartja bennem a lelket, bár így is mindig optimista voltam és maximalista a melókeresésben és a tanulásban is, de így ő általa még jobban :):)

Na ez a bejegyzés is hosszúra sikeredett :):) Aki szintén melót keres, annak sok sikert és üzenem, hogy ne adja fel!!!!! Illetve akik egyedül vannak és szinglik és vágynak egy társra.... nekik azt üzenem, hogy amikor a legkevésbé várják, akkor jön el az az ember, aki színt visz majd az életükbe!!!! Szóval csak optimistán!!!!!!! :D :D :D :D
Linkelek be két zenét, amiket mostanában sokszor hallgatok:
Adele illetve James Arthur

Legyetek jók, vigyázzatok magatokra!!!! Minden jót! Üdv: Steven :):):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése