2013. március 25., hétfő

Lehet, hogy az ilyen esetekben mondják ezt: talán ő az igazi....

Sziasztok!
Ahogy ígértem, leírom, hogyan is alakult a hétvégém.... elég hosszú lesz szerintem ez a bejegyzés, de remélem, hogy érdekes lesz a számotokra ;)

Szóval ott kezdem, hogy este elindultam a vonathoz.... Békéscsabán felszálltam a vonatra, halljátok, olyan jó vonat jött, nem a külsejére gondolok, hanem a belsejére :) annyira színes volt és feldobta az amúgy sem lapos hangulatomat :):) Kb. 10-15 perces késéssel, kb. este 10-re értem fel a vonattal a Keletibe. Amikor leszálltam a vonatról, a szívverésem egyre jobban szaporább lett, ahogy közeledtem a vágány végéhez. Kb. 20 méternyi távolságból kiszúrtam F-et, amikor megpillantottam, a kezdeti idegességem elmúlt, a mosolya nagyon tetszett, az első benyomásom nagyon pozitív volt :):):):)
Ezután a trolihoz mentünk, felszálltunk rá, de nem igazán akart elindulni, ezért a vezetője szólt nekünk, hogy a mögötte levő buszra szálljunk át.... Természetesen már ekkor sokat beszélgettünk, nagyon örültem ennek, nem voltak kínos csendek :) Megérkeztünk a lakásába, egy nagyon helyes kis lakása van, szerintem nagyon hangulatos :) Galériás szoba, stílusos volt :) Odaadtam neki az ajándék Milka csokit, örült neki nagyon :):) Azt mondta F, ha nem gond, akkor aludjunk egy ágyban, mert így akkor neki sem kell ágyaznia a kanapéra és nekem is kényelmesebb. Fuuu, péntek este kb. 2-3 óra között feküdtünk le aludni, nagyon sokat beszélgettünk, hamar megtaláltuk a közös hangot :):) Egy kicsit nehezen aludtam el, de egy kis idő után elaludtam..... álmodtam.... méghozzá vele. Röviden az volt az álomban, hogy reggel felém fordul és megcsókolt, utána sokat csókolóztunk, igazán élethűnek tűnt az álmom.... Az ébresztőm vetett véget az álmomnak :( F is felkelt, de ha hiszitek, ha nem: nem mertem ránézni, mert azonnal elkezdtem pirulni, így reggel nem nagyon néztem rá, lehetséges, hogy észrevette..... :s

F-ről tudni kell, hogy ő nem az a fajta, aki hupsz azonnal ágyba viszi a másikat, mármint szex céljából.... ő azt mesélte nekem, hogy ő inkább szereti megismerni beszélgetések által a másikat és neki az az optimális, ha kb. a 4. vagy 5. randinál van valami.... Nekem ez nagyon szimpatikus.... sőőőőt :)

Visszatérve a reggelhez.... szombat reggel nagyon rossz volt felkelni és elmenni F-től, de menni kellett nyelvvizsgázni. Na röviden a nyelvvizsgáról: voltak könnyű feladatok, de voltak nehéz feladatok is..... de azért voltak rázós feladatok is, bár a levélírás szerintem könnyű volt :) Kétesélyesnek érzem a nyelvvizsga eredményét: vagy tényleg úgymond könnyen teljesítem és akkor minden rendben VAGY valamit nagyon félrenéztem és teljesen rosszul csináltam xD Remélem, hogy azért az első változat lesz a nyerő :) Amúgy képzeljétek a volt Miss World Hungary egyik volt udvarhölgyével, Kocsis Korinával nyelvvizsgáztam együtt, annyira ismerős volt, és amikor mondták a nevét, akkor leesett, hogy miért :):)
De a nyelvvizsgán ne tudjátok meg, olyan szinten csaltak az emberek.... pfff.... az egyik csajszi szó szerint a telóján leírta a feladatot a tanárának és úgy csinálta azokat, a másik pedig elővette az elektronikus szótárát, amikor nem is lehetett használni normál szótárat sem.... :s Levélírásnál meg az egyik srác meg elővett egy szabványlevelet, és onnan másolta, hogyan kell címezni (legalább adta volna át nekem, hogy én is megnyugodjak, hogy jól címeztem-e meg)....... A hallott szövegértésnél az első feladat nem volt gáz, de a másodiknál, amikor be kellett írni a válaszokat, na ott elég rendesen nézett mindenki..... :O Remélem, hogy azért meglesz a minimum pontszámom, bízok benne :):)
A vizsga után (kb. délután 3-kor) a WestEnd-be mentem, mert Twisted Sisterem épp a fővárosban tartózkodott, mert vasárnap este onnan ment Olaszországba busszal, most még épp a buszon ül..... Kitartást Twisted-em!!!! ;)
Szóval Ő vele elmentem a Mammutba is, kicsit nézelődtünk, utána metróztunk, bár én leszálltam a Deák téren, mentem vissza F-hez, de már így is este 6 volt.... Nem sokkal később F is hazajött az unokahúgával való közös városnézésről :) Szokásosan folytatódott a kommunikáció. Én gyorsan még elugrottam a Spar-ba, neki volt otthon Sommersby-je én meg úgy gondoltam, hogy veszek neki cserébe egy kis Strongbow-t, mert ő azt szereti, gondoltam meglepem :) és sikerült meglepni :D :D
Aznap este főzött tejberizst, nagyon finom lett, de nagyon is laktató volt, ezért nem tudtam megenni mind.... :s Remélem, hogy nem haragudott meg ezért :$ De amúgy, mint mindig, nagyon kedves volt :):) Annyira bírom benne, hogy olyan beleéléssel magyarázza a dolgokat, ez nagyon tetszik benne :):) Aztán megmutatta a spanyol nyaralásos képeit, mert emlékezett arra, hogy szeretem Spanyolországot.... Amúgy meg kell jegyeznem, hogy nagyon sok mindent megjegyzett rólam, például a családomat, a testvéreim számát, stb. és ez nagyon jól esett, így éreztem, hogy érdeklem őt :):)
Sokáig beszélgettünk, utána úgy döntöttünk (kb. éjfél környékén), hogy filmet nézünk, hiszen másnap egyikőnknek sem kellett korán kelnie.... Felpakoltunk a galériára, a filmet kisebb-nagyobb megszakításokkal néztük, mert mindig feljött egy téma, amiről elkezdtünk beszélgetni. Nagyon élveztem, hogy vele mindenről lehetett beszélgetni :):) Kicsit azért szemtelenek is voltunk egymáshoz a beszólogatásokkal :):) :P:P A filmet kb. 3-ra fejeztük be, utána még egy kicsit beszélgettünk, azután feküdtünk le aludni.
Vasárnap (vagyis ma) reggel 10-re volt beállítva az ébresztőm, de én már fél 10-kor felkeltem..... Feküdtem az ágyban F mellett és néztem, ahogy alszik.... Annyira-de-annyira aranyosan aludt, legszívesebben puszilgattam volna az arcát, simiztem volna a haját, annyira vonzó volt és aranyos :):) Kb. egyórás nézésem után Ő is felkelt. Elment a konyhába teát főzni (neki az olyan, mint másnak a kávé), utána bejött a szobába, látta, hogy valamit mondani akarok, ezért leült mellém. Hosszas gondolkodás után kérdeztem tőle, akkor most hogyan tovább, szimpatikus vagyok-e neki és mit tervez. Ezután a kérdésem után olyan szinten leírta, hogy mit gondol, hogy elmondani sem tudom, annyira szépen elmondta és olyan kielégítő választ adott természetesen a maga kedves módján :) Röviden ez volt a lényeg: nem gondolkodott nagyon sokat még rajtunk, elmondta, úgy nem tud tervezni, hogy én még nem lakok Pesten, és Ő senkivel sem akar távkapcsolatban lenni.... Elmondta még azt is, nagyon kedvel engem, nagyon jól megértjük egymást, lát realitást arra, hogy összejöjjünk, de akkor, ha már fenn lakok és ha meglesz, akkor szívesen együtt lenne velem és utána tudna egy ilyen jellegű tervet mondani nekem. Amúgy annyira reálisan gondolkodik és annyira intelligens, egyszerűen imádom, hogy ő egy ilyen személyiség :) Így egyáltalán nem haragszom rá, mert őszintén elmondta a dolgokat. De kihangsúlyozta, ha még nem lakok fenn és úgyis jövök a szóbelire is pénteken, Ő szívesen találkozik velem és ugyanúgy beszélgetünk, tartjuk a kapcsolatot skype-n, amíg fel nem kerülök..... Én lassan szedelőzködtem, mert délben Csabival volt találkozóm a Keletinél (amúgy 10-re volt a tali megbeszélve, de küldtem neki sms-t, hogy inkább rakjuk át délre), így is késtem kb. 10 percet.... :s Azért rossz érzés volt elmenni F-től, Ő nagyon kedvesen mondta, hogy vigyázzak magamra és hamarosan beszélünk :):) Elfelejtettem neki puszit adni köszönéskor, kiment a fejemből, pedig nagyon akartam az arcára adni puszit..... remélem, hogy lesz még rá alkalmam..... de amúgy a kispárnámat is ott hagytam nála..... :s
Ahogy mentem a metróhoz, nagyon gondolkodóba estem..... nagyon haragudtam arra a helyzetre, amiben vagyok.... ha már fenn laknék a fővárosban, akkor lehetséges, hogy összejöhetnénk most.... így meg lehetséges, hogy nem lesz semmi közöttünk vagy Ő találkozik valakivel, aki pesti és én teljesen hátrányban leszek és nyilván nem engemet fog választani :( :'( Kicsit be is könnyezett a szemem, a nénike szerintem észre is vette a metrón, hogy valami nyomja a lelkemet.... :s Próbáltam összeszedni magamat, mire Csabihoz értem....

Csabi türelmesen várt a Keleti előtt, pedig azért nem volt ma olyan jó idő..... :s Együtt elmentünk az Aréna Plázába, hogy ne kinn a hidegben legyünk.... Beszélgettünk egy pár dologról, meséltem neki F-ről is :) meg főképp a nehéz munkakeresésről beszélgettünk..... Aztán kb. délután 2 körül mekinél feltankoltam szendvicsekkel a hazaútra.
/Tudni kell rólam, ha ideges vagyok és nagyon gondolkodok a dolgokon, akkor nagyon sokat, rengeteget eszek, hááát ez most is így volt, és a legjobb, hogy meg sem látszik rajtam :P/
Csabi elkísért a vonathoz, utána elköszöntünk egymástól.... Egyedül ültem egy darabig a fülkében, a vonat csak állt a pályaudvaron, addig jól bekajáltam..... egy csávó jött be és valami lopott parfümöket akart rám sózni, mondanom sem kell, hogy amilyen "jó" hangulatomban voltam, helyből fordulásból elküldtem a francba..... A vonat indulása előtt pár perccel egy Németországban élő nőci jött be a kislányával a fülkémbe, de tudtak magyarul, ők is Békéscsabáig jöttek.... Kinn álltam a vonat folyosóján és elbúcsúztam egy kis időre Budapesttől és egy kicsit F-től is :( :'( Néhány könnycsepp ismét megjelent a szemem alján..... :'( :'( Ahogy írom, most is néhány könnycsepp jelenik meg a szememnél................
A nőcivel útközben jót beszélgettem, legalább elterelte a gondolataimat.... így gyorsan eltelt az idő.
Békéscsabán várnom kellett a buszra a buszállomáson, és erre még az is késve indult 15 perccel.... így azt is kinn kellett megvárni a hidegben :@ Köszönöm Körös Volán, köszönöm Békés megye..... fuuu, abban a pillanatban nagyon utáltam..... Egész úton a James Blunt: Goodbye my lover című számát hallgattam.... most ez passzolt a hangulatomhoz.....
Természetesen hazaérkezéskor megrohamozott mindenki, hogy milyen volt a nyelvvizsga, de mindenki észrevette, hogy történt valami, ami miatt kicsit szomorú voltam..... :(
Most este pedig megint belelendültem és melókat keresgéltem, nagyon.... jelentkeztem is kb. 13-15 állásra ismét.... Anyum egy párszor azért még megkérdezte az este folyamán, hogy mi a baj, miért vagyok elszontyolódva, én pedig szimplán ennyit mondtam: MAJD ELMÚLIK :(

Csak tudjátok, valamilyen szinten olyan igazságtalan az élet.... az ember találkozik egy rendes pasival, akivel teljes mértékben megértik egymást, jót nevetnek együtt, jót beszélgetnek, jól érzik magukat egymás társaságában..... és erre tessék... a távolság.... és ha már fenn lennék, akkor kitudja.... :s :( Most már potyognak a könnyeim.... nem tudom, hogy mi lesz, mire számítsak, azt tudom, hogy most egy darabig nem akarok mással ismerkedni, most csak F jár az eszemben és nagyon szeretnék vele lenni.... őszintén..... hiányzik, hiányzik a mosolya, azok az érdekes arcformái, amiket vágott, miközben sztorikat mesélgetett..... Nem szeretem, hát még hamar lenne, de amikor néztem reggel és aludt.... egyre jobban rájöttem, nagyon tudnám szeretni..... Remélem, hogy még sokat találkozunk és sokat fogunk beszélgetni, én nem akarom őt elveszíteni.... valami oka lehet, hogy a sors/élet úgy hozta, hogy nekünk meg kell ismerkednünk egymással..............

James Blunt: Goodbye my lover + angol felirattal
Christina Perri: A thousand years - magyar felirattal, érdemes végig nézni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése